• Welkom bij Walker's High School California! Een plek waar jongeren de vaardigheden leren die ze nodig hebben om te gebruiken in het latere leven... Yeah right! Dat is onwaarschijnlijk. De plaats is gevuld met Bitches, Backstabbers, Outsiders, de Queen Bees, Jocks, Pestkoppen, Hartenbrekers, Drugsdealers en Geeks. Niet te vergeten de leraren die allemaal hun favorieten hebben en de regels breken in de kast van de conciërge. En laten we niet vergeten dat 'X', de Blackmailer achter zijn computer ook meespeelt in het spel. Alle geheimen dreigen bekend te worden, tenzij je X zijn zin geeft. Denk jij dat je het aankan? Overleven op een school waar iedereen elkaar kent en ook alles van elkaar te weten zal komen..


    Rollen:
    Meisjes: VOL!
    - Cassandra Kate Ricci ~ Benzema ~ It-Girl [1]
    - Claire Mandy Chadwick ~CrazyGirlxx ~ Bitchy Cheerleader [8]
    - Dilara Melissa Savannah de la Rose ~ Whisperings ~ Sweet Queen
    - Emily April Anderson ~ Bajola ~ Populair [8]
    - Madison "Maddie" Elle Lee ~ OhSoAria ~ Queen B [4]
    - Jane Katherine Ross ~ Primie ~ Loud Mouth Bitch
    - June Faith Miller ~ OhSoAria ~ Nieuw
    - Ameya Alaska Duchessa ~ Remarkable ~ Normaal


    Jongens:
    - Lucas Stephano da Silva ~ Benzema ~ Dealer [2]
    - Matt Reeve Law Cole ~ Primie ~ Hartenbreker [1]
    - Finnick 'Finn' Jared Tommo ~ Styles ~ Populaire jongen [2]
    - Matthew 'Matt' Kilian Tommo ~ Styles ~ Populaire jongen [2]
    - Jason "Jay" Keith Laurentis ~ Benzema ~ Geweldadige jongen
    - Samuellos “Semmie” Ivano Campbell ~ Whisperings ~ The Funny Guy
    - Dylan O'Martin ~ Remarkable ~ Nieuw


    Leraren:
    - Connor Oliver Davis ~ Intouchables ~ The bad teacher ~ Geschiedenis
    - Reservering ~ Horseslover6 ~ ~ Engels
    -
    -

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Schooljaar:
    Type [Cheerleader, Dealer, Jock enz.]:
    Relatie [Familie, Liefde, Vijandig enz.]:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Wil je dat je personage 'X' is?:

    Regels:
    ~ Minimaal 200 woorden.
    ~ Maximaal 3 personages per account.
    ~ Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    ~ Schrijf goed ABN!
    ~ Reageer minstens 3x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    ~ Geen ruzie off-topic!
    ~ Off-topic het liefst in het praattopic
    ~ Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    ~ Geen eendagsvliegen!

    Relaties
    Cassandra:
    -Beste vriendin Dilara
    -Ex/Goede vriendin Matt
    -Vijand Madison
    -Toekomstige vriendin June

    Matt:
    -Vijand Finn en Matthew
    -Vriend Madison en Claire
    -Ex/Goede vriend Cassandra
    -Beste vriend Emily
    -Relatie met Dilara

    Finn:
    -Broer Matthew
    -Vijand Matt
    -Vriend Lucas
    -Vriendin Claire

    Matthew:
    -Broer Finn
    -Vijand Matt
    -Vriend Lucas
    -Toekomstige relatie June
    -Goede vriend Claire en Dilara

    Lucas:
    -Vriend/Dealer Finn en Matthew
    -Bijles/Flirt Madison

    Madison:
    - Vijand Cassandra
    -Vriendin Emily en Matt
    -Bijles/Flirt Lucas

    Claire:
    -Vriendin Matt
    -Vijand Emily
    -Relatie met Finn
    -Goede vriendin Matthew

    Emily:
    -Beste vriendin Matt
    -Vijand Claire
    -Vriendin Madison
    -Nichtje Mr.Davis

    Dilara:
    -Beste vriendin Cassandra
    -Goede vriendin Matthew
    -Relatie met Matt

    Jason:
    -Neefje Jane
    -Crush op Emily

    Jane:
    -Nicht Jason
    -Affaire Mr.Davis

    June:
    -Toekomstige vriendin Cassandra
    -Toekomstige relatie met Matthew
    -Zusje Mr.Davis

    Mr.Davis:
    -Affaire met Jane
    -Broer June
    -Neef Emily

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 21:50 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mag ik een bitchie chearleader reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Mag ik een bitchie chearleader reserveren?


    Tuurlijk!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik heb zo'n leuk ideetje voor mijn personage ;)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een Sweet Queen? Een lief meisje dat populair is, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoop dat dit niet als hetzelfde wordt gezien als het personage van CrazyGirlxx dat is namelijk totaal niet de bedoeling.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Hmm, klinkt interessant. Ik denk er nog even over na, aangezien ik nu wel drukkere dagen heb.


    16 - 09 - '17



    Naam:
    Cassandra Kate Ricci. Vrienden korten haar naam meestal af naar Cass of Cassie.
    Leeftijd:
    17. Ze is geboren op 17 Augustus.
    Schooljaar:
    11. (5e klas)
    Type:
    It-Girl.
    Relatie:
    Ze is de beste vriendin van Dilara. Ook is ze goede vrienden met Matt. Verder kan ze Madison niet uitstaan, het zijn echte vijanden.
    Uiterlijk:
    Cassandra heeft dik haar dat qua kleur varieert tussen lichtbruin en donkerbruin. Ze hangen meestal met een slag over haar rug. Soms wil ze er nog wel eens een stijltang doorheen halen of het opsteken. Bij haar donkere lokken vallen haar lichtere ogen wel op. Deze laat ze trouwens altijd mooi uitkomen door veel mascara op te doen en wat oogpotlood. Als ze er zin in heeft doet ze ook een mooie lijn eyeliner op. Qua lengte steekt ze niet boven iedereen uit, integendeel. Met haar 1.62 zijn er een hoop mensen langer dan haar. Ze probeert het wel altijd een beetje te verbergen met hakken. Qua lichaamsbouw is ze slank, met toch wel volle rondingen. Haar huidskleur is gewoon blank, met een beetje zon wel gebruind. Wat vele van Cassandra niet verwachten is dat ze een aantal tattoos heeft. Ze zijn niet heel groot, maar toch. Ten eerste heeft ze een leeuw in haar nek staan, dat als teken staat voor haar sterrenbeeld. Ook heeft ze een diamantje achter haar oor staan. een kroontje in haar nek. Tot slot heeft ze de tekst "We accept the love we think we deserve" op haar schouder staan.
    Karakter:
    Cassandra komt uit een zeer rijke familie en is dan ook heel haar leven luxe gewend. Hierdoor is ze wel verwend geraakt. Zo vind ze het bijvoorbeeld heel gewoon dat ze het nieuwste mobieltje heeft of duizenden kan uitgeven via haar creditcard. Ze kent gewoon niks anders. Ondanks de status dat dit meisje heeft, is ze best slim. Met de meeste vakken staat ze dan ook een zeven of een acht. Veel leren hoeft ze ook niet te doen. Een goede uitleg en een paar keer doorlezen is voor haar genoeg. Behalve bij de vakken die ze moeilijk vind natuurlijk. Cassandra's reacties zijn meestal vrij sarcastisch en bijdehand, ze hoeft er vaak niet eens over na te denken of het rolt al over haar lippen. Niet dat het haar veel boeit. In het openbaar heeft ze sowieso al een hele I-don't-Care attitude. De meeste mensen vinden haar dan ook vrij hard. Het is erg moeilijk om haar echt te raken en veel dingen boeien haar gewoon niet. Breek je bijvoorbeeld haar telefoon, dan weet ze dat ze dezelfde dag toch een nieuwe in handen heeft. Stook je een van haar vrienden tegen haar op, dan weet ze dat er nog tientallen in de rij staan om bij haar groepje te horen. Hoewel het nu een echte bitch lijkt, is het wel een meisje dat voor haar familie en vrienden veel doet. Ze mag dan wel een enorme groep om zich heen hebben en duizenden volgers en vrienden op Instagram en Facebook. Echte vrienden heeft ze een stuk minder. Als ze je echt vertrouwt ben je verzekerd van iemand die achter je staat en voor je opkomt. Maar toch, breek je dat vertrouwen dan heb je een echt probleem. Cassandra is namelijk niet het type dat je tegen je wil hebben. Met haar hoge status kan ze je namelijk maken maar ook zeker breken. Tot slot kan ze vrij ijdel zijn. Ze vind het uiterlijk erg belangrijk en verzorgt zich daarom ook goed.
    Extra:
    Cassandra heeft eigenlijk niks bijzonders gedaan om aan het topje van de sociale ladder te staan. Er zijn ook veel verschillende verhalen over. De een zegt omdat ze uit een rijke en invloedrijke familie is. Een ander zegt weer omdat ze een mooi meisje. Ook hoor je vaak dat het komt door haar houding en gedrag. Cassandra weet het zelf niet eens, maar zolang zij alle mensen op haar feesten krijgt en aan de ultieme top blijft staan vind ze alles best. Cassandra heeft ook nog een hond, genaamd Nova.
    Wil je dat je personage 'X' is?:
    Nee.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 16:20 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    @Whisperings, Je staat erbij!
    @Querencia, Is goed hoor! Neem je tijd :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Kan je een jongens plaatsje vrijhouden voor me? Alvast bedankt.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    Kan je een jongens plaatsje vrijhouden voor me? Alvast bedankt.
    En het liefst een hartenbreker. Als dat mag natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 14:10 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Naam: Matt Reeve Law Cole [Als bijnaam word wel eens 'Matty' door meisjes gebruikt)

    Leeftijd: 17. Hij verjaard op 14 februari. [Erg toevallig, gewoon toeval]

    Schooljaar: 5de jaar.
    [/i]Type [Cheerleader, Dealer, Jock enz.]: Hartenbreker
    Relatie [Familie, Liefde, Vijandig enz.]: Hij heeft verschillende relatie's, dus momenteel kan het elk meisje op school zijn.
    Vijanden: De tweeling Matthew en Finn.
    Een van zijn vrienden/vriendinnen: Madison, Claire.
    Beste vriendin: Emily, ze kennen elkaar al van de crèche

    Uiterlijk: Onder de spoiler heb ik de linkjes gezet van de afbeeldingen en ook gewoon een paar gewone afbeeldingen.



    Matt heeft erg licht bruin haar. Hij heeft een gave huid die lichtjes gebruind is. Hij heeft nog nooit puistjes gehad en ook amper huidvlekjes.
    Zijn bovenlichaam is erg gespierd. Hij heeft een six-pack wat vele meiden erg knap vinden aan hem. Daarom doet hij ook graag expres zijn shirt uit om starende blikken te veroorzaken. Dit komt meestal door nep te morsen met drank. Matt heeft erg sterke armen en verleid soms meisjes met zijn spierkrachten.
    Zijn ogen zijn licht tot donker bruin. Meestal staren vele meisjes naar zijn ogen wanneer ze hem aankijken. Matt is wel groot tegenover andere jongens met een lengte van: 1.79 cm

    Karakter: De meeste mensen denken dat Matt niet echt het aardige persoon is op school. Hij heeft een imago van een vrouwenverleider. Vele meiden vinden hem erg knap dus vallen ook voor hem. Meestal is hij samen met de meest populairste meisjes op school die hij best wel kan krijgen. Hij heeft meestal niet een echte relatie en zet veel meisjes gewoon voor de gek. Daarom staat hij ook bekend als de hartenbreker, maar toch blijven meisjes er in trappen.
    Maar als hij met iemand samen is doet hij echt alles voor dit meisje. Bloemen, bv rozen, chocolade, verassingen, brieven. Hij blijft het meisje verleiden. Na een weekje, soms zelfs een paar dagen dumpt hij een meisje en gaat gewoon naar de volgende. De meeste meisjes zijn er echt kapot van. Hij is blijkbaar erg goed in alsof doen dat hij houd van iemand. Meestal staat er een hele wachtlijst voor hem voor dus vind hij het ook niet erg.
    Hij word niet snel 'echt' verliefd. Als hij verliefd word is het niet op de eerste de beste en doet hij er ook echt alles voor.
    Als het er op aan komt kan hij heel aardig zijn. Door zijn imago lijkt dat niet zo aangezien hij erg populair is. Voor zijn echte vrienden kan hij erg trouw zijn, maar voor de mensen die hij niet echt mag kan hij snel dumpen of gewoon erg gemeen tegen doen zodat ze gewoon weg gaan. Hij heeft geen mensen nodig die hij niet kan vertrouwen of die hem niet begrijpen, dus alleen zijn echte vrienden aanvaard hij.
    Wanneer je zijn vertrouwen schend word je uit het groepje gezet en jaren lang gepest. Aangezien hij erg populair is heeft hij iedereen achter zich en genoeg mensen die zijn vriend/vriendin willen zijn. Hij kan niet tegen mensen die zich voor doen als iemand anders. Ook word hij erg snel kwaad dus zou je maar op passen met wat je zegt.
    Matt doet graag aan basketbal. Daarom is hij ook de aanvoerder van het basketbalteam. Daar is hij zelf erg trots op want daar heeft hij echt veel voor moeten opgeven.
    Waar Matt ook echt niet tegen kan is mensen die liegen om bij hem te komen. Leugens vind hij walgelijk. Meestal verteld hij wel de waarheid, alleen als hij iemand kan kwetsen zou hij een leugentje vertellen. Maar het ergste is dat hij zelf liegt, tegen al die meiden die op hem vallen.
    Ook Matt heeft enorm veel gevoel voor humor, je kan eigenlijk bijna altijd lachen met hem. Grapjes vind hij zowat het belangrijkste wat er is, want als je niet lacht, wat is er dan aan het leven?
    Meestal heeft hij niet zo'n goede punten op school, maar dat vind hij totaal niet erg. Hij zorgt er gewoon dat hij er door geraakt en dan zal het wel oké zijn. De meeste leerkrachten hebben een grondige hekel aan hem omdat hij nogal veel onnozele 'grapjes' uithaalt bij leerkrachten.

    Extra:
    Familie is niet echt belangrijk voor hem. Meestal doet hij erg gemeen tegen zijn jongere zusje Ridley (14) en zijn ouders mag hij ook niet echt.
    Dat komt omdat hij geadopteerd was omdat zijn ouders hem niet wouden. Altans dat denkt hij toch. Daarom kan hij zo gemeen zijn. Hij wilt dat anderen voelen hoe het is om gedumpt te worden. Om niet goed genoeg te zijn.
    Maar eigenlijk is dat niet de rede dat hij pleegouders een een pleegzus heeft. Maar wanneer hij er achter komt wat de echte reden is zal hij erg down zijn en kan je hem dus best alleen laten en hem niets aandoen. Want juist op dat moment is hij het kwetsbaarst.

    Wil je dat je personage 'X' is?: Nee


    Sorry voor de slechte tekst, maar ik had niet veel tijd.

    Als ik tijd heb maak ik het wel even opnieuw hoor! ;3

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 19:18 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    (...) En het liefst een hartenbreker. Als dat mag natuurlijk.


    Tuurlijk :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik kan morgen mijn personage pas invullen sorry.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Ik kan morgen mijn personage pas invullen sorry.


    Is goed hoor


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mag ik een populaire jongen reserveren?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 16:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Mag ik een populaire jongen reserveren?


    Ofcourse!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable