• EDIT: DE WEDSTRIJD ZIT VOL, JE KAN JE NEIT MEER INSCHRIJVEN!!!
    ALS JE BOMM, GINA, LINEKE, DOO OF DENISE HEET MAG JE NOG WEL IN DE JURY ;)

    Hallo allemaal,
    Ik organiseer samen met Muppy007 een schrijverswedstrijd.
    De bedoeling van deze wedstrijd is als volgt:
    Als je je hier inschrijft kom je op de lijst van deelnemers te staan (wees er snel bij, want er mogen maximaal 20 mensen meedoen!)
    Dan begint de eerste ronde, ik (of Muppy) geef jullie een opdracht, (bijvoorbeeld: schrijf een verhaal over een meisje dat Tokio Hotel ontmoet, minimaal 5 maximaal 10 bladzijden) hier krijgen jullie twee weken voor.
    Als de twee weken voorbij zijn valt de helft (dus bij 20 mensen 10) af, Muppy, ik en misschien (als ze willen) Doo (DootjuhKusj), Yria, Lineke (Linetjuh) en Bomm. Zijn de jury.
    Dan begint de tweede ronde, dit is een moeilijker opdracht dus hier krijgen jullie 3 weken tot een maand voor.
    Dan valt weer de helft af.
    Dan is de finale. Hiervoor krijgen jullie 1 tot 2 weken de tijd.

    Enkele regels:
    Schrijf in ABN
    De jury mag niet meedoen
    Je mag niet slijmen bij de jury, we zijn onpartijdig
    Je mag zelf weten of TH in je verhalen voorkomt
    Je mag zelf kiezen in welke vorm je schrijft (ik-vorm, hij/zij perspectief etc.)
    Niet andermans verhalen stelen of iemand anders iets voor je laten schrijven! De jury is hier streng op en als je verhaal is overgetypt uit een boek, of gekopieerd van iemand anders lig je er meteen uit!

    Je mag hier posten als je mee wil doen, als je meedoet geef ik je de tip om dit topic bij je favorieten te zetten, dan heb je het altijd bij de hand.


    Xx LivingShadow xX

    -XxX- Muppy007

    Ps. er is geen prijs, alleen de eer, plus dat je op mijn én Muppy's accoint komt te staan.



    (bericht aangepast door een moderator)

    (...)
    Ik vind het eerlijk gezegd niet moeilijk..
    Ik heb alles al ingedachten, het einde enzo.. Hoe ik ze ga laten zoeken enzo xD


    gha, ik totaal niet. Ik heb wel al 1 pagina getypt af hé! En ze is nog niet begonnen -.-' Ik zal zo ook eens zien of ik me woorden kan tellen.
    552 applaus :D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Mag er wel gescheld in voor komen?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Want ik heb nu een serie, ennu, daar word een meisje in gepest. En daar word ze uitgescholde


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Of moet het 1 bladzij zijn?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Is het erg als ik ook zo'n wedstrijd organiseer?
    nou... ja XD want iemand anders heeft me óók al nagedaan o.o

    (...)
    gha, ik totaal niet. Ik heb wel al 1 pagina getypt af hé! En ze is nog niet begonnen -.-' Ik zal zo ook eens zien of ik me woorden kan tellen.
    552 applaus :D


    Ik vind het niet zo moeilijk xD Ik zit nu op... *gaat even kijken*
    ...op drie en een halve pagina en... *Gaat woorden tellen*
    ... en op 2573 woorden xD En ze is nog niet begonnen O.o
    Vijftien bladzijden mocht hij worden toch? Zit er ook een lettertype verplichting bij? (A)

    (...)

    Ik vind het niet zo moeilijk xD Ik zit nu op... *gaat even kijken*
    ...op drie en een halve pagina en... *Gaat woorden tellen*
    ... en op 2573 woorden xD En ze is nog niet begonnen O.o
    Vijftien bladzijden mocht hij worden toch? Zit er ook een lettertype verplichting bij? (A)
    nou dan hoef je nog maar (minimaal) 1,5 pagina hoor XD

    ongeveel lettertype arial 12/11

    max. 15 pagina's ja minimaal 5

    (...) nou dan hoef je nog maar (minimaal) 1,5 pagina hoor XD

    ongeveel lettertype arial 12/11

    Pfoefiej, ik nog minstens 4 pagina's,, heb vandaag zin in niks =O


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    max. 15 pagina's ja minimaal 5

    Ik weet het (A) Die van mij wordt in Arial 11 precies 15 pagina's, dat weet ik nu al >.< Zitten plaatjes daarbij inbegrepen? Ik wil er nogal eens per ongeluk/expres een plaatje bij stoppen xD

    'k Zit op 1277 woorden x] Bijna klaar met 2e blad xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ^^ 3000 woorden, bijna 4 volle blaadjes >.< Ik ga de 15 bladzijden zo wel overschrijden >.<

    'k Zit op 1277 woorden x] Bijna klaar met 2e blad xD

    hoe kan dat nou =O Ik zit met 1000 woorden en heb nog maar 1 pagina en een beetje


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ^^ 3000 woorden, bijna 4 volle blaadjes >.< Ik ga de 15 bladzijden zo wel overschrijden >.<

    Wow, dan gaat de mijne al bijna bezig zijn met de zoektocht [a]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    (...)
    Wow, dan gaat de mijne al bijna bezig zijn met de zoektocht [a]

    Die van mij ook xD ik zit nu op 3777 en ze is al bij stap... 3? xD