• EDIT: DE WEDSTRIJD ZIT VOL, JE KAN JE NEIT MEER INSCHRIJVEN!!!
    ALS JE BOMM, GINA, LINEKE, DOO OF DENISE HEET MAG JE NOG WEL IN DE JURY ;)

    Hallo allemaal,
    Ik organiseer samen met Muppy007 een schrijverswedstrijd.
    De bedoeling van deze wedstrijd is als volgt:
    Als je je hier inschrijft kom je op de lijst van deelnemers te staan (wees er snel bij, want er mogen maximaal 20 mensen meedoen!)
    Dan begint de eerste ronde, ik (of Muppy) geef jullie een opdracht, (bijvoorbeeld: schrijf een verhaal over een meisje dat Tokio Hotel ontmoet, minimaal 5 maximaal 10 bladzijden) hier krijgen jullie twee weken voor.
    Als de twee weken voorbij zijn valt de helft (dus bij 20 mensen 10) af, Muppy, ik en misschien (als ze willen) Doo (DootjuhKusj), Yria, Lineke (Linetjuh) en Bomm. Zijn de jury.
    Dan begint de tweede ronde, dit is een moeilijker opdracht dus hier krijgen jullie 3 weken tot een maand voor.
    Dan valt weer de helft af.
    Dan is de finale. Hiervoor krijgen jullie 1 tot 2 weken de tijd.

    Enkele regels:
    Schrijf in ABN
    De jury mag niet meedoen
    Je mag niet slijmen bij de jury, we zijn onpartijdig
    Je mag zelf weten of TH in je verhalen voorkomt
    Je mag zelf kiezen in welke vorm je schrijft (ik-vorm, hij/zij perspectief etc.)
    Niet andermans verhalen stelen of iemand anders iets voor je laten schrijven! De jury is hier streng op en als je verhaal is overgetypt uit een boek, of gekopieerd van iemand anders lig je er meteen uit!

    Je mag hier posten als je mee wil doen, als je meedoet geef ik je de tip om dit topic bij je favorieten te zetten, dan heb je het altijd bij de hand.


    Xx LivingShadow xX

    -XxX- Muppy007

    Ps. er is geen prijs, alleen de eer, plus dat je op mijn én Muppy's accoint komt te staan.



    (bericht aangepast door een moderator)

    (...)Ik weet het niet zeker, ik geloof dat Yentl (Mupp) zei dat er nog een binnen was, maar dat weet ik niet helemaal zeker :S


    azo
    ofwel ben ik gewoon snel of zijn de anderen traag :P


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik schrijf vrij traag, heb gewoon niet zoveel tijd om te schrijven. Maar vind het wel leuk en krijg het ook makkelijk voor de deadline af :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    niemand is traag -.- de deadline is nog LANG niet, en voor mensen die op vakantie gaan (MAAR ALLEEN ALS JE ECHT OP VAKANTIE GAAT) heb ik een speciale deadline, maar daarvoor moet je even speciaal melden waneer en hoelang je op vakantie gaat en dat je daar géén pc hebt

    en ik en mupp gaan ook nog samen op vakentie, volgende week, hè muppzeltje ^^ XD

    idd x]

    Wauw, samen op vakantie, lijkt me leuk!
    Wil ook wel, mr ga met me ouders -.-

    Kzit even vast met het verhaaltje, geen inspiratie op wat er nu kan komen.

    Heeft al veel man het af? Ik totaal nog niet, ik zit nog niet eens aan de 5 paginas ö Maar kvind het niet erg, ik heb tijd ...


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Reken mij er maar bij, zolang je me maar vertelt wat ik moe doen XD Damn, dan kan ik ni zelf meedoen XD

    Reken mij er maar bij, zolang je me maar vertelt wat ik moe doen XD Damn, dan kan ik ni zelf meedoen XD
    nou, als je mee wil doen is dat niet eerlijk, want jij bent zo perfect dat de anderen dan geen kans meer hebben o.o

    Wauw, samen op vakantie, lijkt me leuk!
    Wil ook wel, mr ga met me ouders -.-

    Kzit even vast met het verhaaltje, geen inspiratie op wat er nu kan komen.

    Heeft al veel man het af? Ik totaal nog niet, ik zit nog niet eens aan de 5 paginas ö Maar kvind het niet erg, ik heb tijd ...

    nee hoor, we hebben er net één binnen.
    En we gaan beiden naar hetzelfde kamp x] Doo gaat volgend jaar ook mnee:D

    x]

    oeeh yea mensjes, watch out!
    evil Muppeke heeft weer internet (:Y)
    Dus, kom maar op met de overtredingne, ik lust je rauw, muhaha :Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)

    lekker! Rauwe Lineke xD

    x] muhaha, ja gaat eraan donderdag XD



    _O__O_ 0Oo grote Mupsel _O__O_
    _O__O_ laat mij alsjeblieft leven, zodat ik van je supercalifragilistice verhalen kan genieten xD _O__O_

    x]