• Mijn vriendin en ik hebben al langer dan een halfjaar verkering als je de keren dat het uit was niet meeteld. Maar nou zit er zo'n Aziatisch joch bij mij op school, in de 5e. Terwijl zij in de 2e zit! Ze is echt super verliefd op hem en kijkt de hele tijd naar hem. Ik ben er zelf achtergekomen en heb het haar gevraagd. Ontkennen kon ze natuurlijk niet. En als ik vraag van wie ze meer houd zegt ze mij, na heel lang nadenken. En nog komt het er niet overtuigend uit.

    Nou is mijn vraag, moet ik het uimnaken? En al zou ze meer van mij houden, ze praat de hele tijd over hem en is echt Miss.Dreamer als ze hem ziet!


    x


    Scream for mercy!

    Ehm, ja. Lijkt me wel..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou, ik weet het eerlijk gezegd niet. Als jij denkt dat ze toch alleen maar meer en meer voor hem gaat voelen dan voor jou zou ik het uitmaken maar we kunnen moeilijk oordelen, we kennen jou vriendin niet.
    Sterkte

    Ja .


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou er eerst eens met haar over praten en het een tijdje aankijken. Uitmaken kan nog altijd.


    If you want me to listen, whisper...

    Is het eens met Conspiracy.


    believers never die.

    Ik zou er eerst eens met haar over praten en het een tijdje aankijken. Uitmaken kan nog altijd.


    Hmm, ja... Dat is waar. En om eerlijk te zijn wil ik het helemaal niet uitmaken, daar voor houd ik teveel van der. Maarja, zo vind ik het ook niet leuk meer, als ze alleen maar aan hem denkt. En heel bitchy reageert als ik iets stoms over hem zeg. Want ja, op die manier begin ik me wel aan hem te irrieteren...

    x


    Scream for mercy!

    Je vriendin heet toch Setsuko?

    Iel

    uhm

    ik weet niet.

    Ik denk dat wij jou hierbij niet kunnen helpen. Het enige wat ik kan zeggen is volg je hart en doe waar jij je het lekkerste bij veolt. Want als wij allemaal zeggen maak het uit en dat doe je krijg je er later misschien spijt van terwijl je het beter aan kan kijken en als het zo door gaat uit kan maken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je vriendin heet toch Setsuko?


    Nou ehh... Eigenlijk Gaya, maar op haar profiel staat Setsuko. Ken je haar?


    x


    Scream for mercy!

    Iel

    uhm

    ik weet niet.


    Wat is er iel?

    (...)

    Wat is er iel?


    Ik heb een hekel aan lesbie's,Homo's, & Bi's
    Dus ik vind het iel.

    (...)

    Nou ehh... Eigenlijk Gaya, maar op haar profiel staat Setsuko. Ken je haar?


    x


    Ik ken haar niet, maar ik herinner me wel nog dat ze een topic heeft geopend en dat daar instond dat ze verliefd was geworden op een Aziatische jongen die naar haar school gaat.

    En mijn mening;
    Ik vind eigelijk dat ze nogal onbeschoft is als je samen bent met haar, en ondertussen zit ze heel de tijd over hem te vertellen... Je ziet haar waarschijnlijk heel graag, maar ik zou het toch uitmaken als ik jou was. Het is beter dat je er gewoon een punt achter zet, dan dat je je nog een hele tijd slecht voelt en veel verdriet hebt. Dat is mijn mening, en voor de rest doe je waar je je goed bij voelt. Als je echt geen afscheid van haar kunt nemen, en haar nog een tweede kans wilt geven moet je dat zeker doen. Maar dan moet zij ook wel inzien hoeveel dat betekent, zo'n tweede kans. En dat ze niet gewoon van je moet profiteren. Want dan komt het er eigenlijk op neer dat ze twee liefjes heeft...

    (...)

    Ik heb een hekel aan lesbie's,Homo's, & Bi's
    Dus ik vind het iel.


    Wtf?
    Schaam je je niet? ;s

    (...)

    Ik heb een hekel aan lesbie's,Homo's, & Bi's
    Dus ik vind het iel.


    Hmpff ik zou mij schamen als ik zo'n uitspraken deed >< Like dat zijn ook maar gewone mensen hoor --' Gsus ><