• Ik ben altijd een buitenstaander geweest.
    Ik snap niet wat ik verkeerd doe
    Mensen kijken me totaal anders door me uiterlijk,talenten en karakter.
    Ik ben altijd fraaie persoon dat mensen nodig hebben.
    Ik heb nog nooit iemand tegenkomen in me echte leven achter deze scherm die zo is.
    Ik ben gewoon een alien in een verkeerde wereld.

    (huil)

    De mens tegenwoordig is een verschrikkelijk wezen. Altijd maar pesten, kwetsen en minder respecteren. Ik snap niet wat er met iedereen gebeurd... Ik begrijp dat het moeilijk is om er bij te horen, maar je moet je echt niet veranderen voor de mensen die zo tegen je doen. Alleen zijn is nooit fijn, ik weet hoe dat voelt, maar haal jezelf daarom echt niet naar beneden, want jij bent veel meer waard! Je bent zeker geen alien in een andere wereld, hoe kom je hier toch op? Ooit kom je wel eens iemand tegen en als het in real niet lukt, maak dan wat meer vrienden op Quizlet? Dan heb je in ieder geval nog leuke momenten om naar uit te kijken na school of in je vrije tijd. Succes!


    16 - 09 - '17

    Zo voel ik mij m'n hele leven al. Realiseer je dat ze het niet waard zijn. Als je met mij wilt praten stuur maar ff een PB'tje, je bent altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 13:24 ]

    Je komt niet over als buitenstaander. Ik ken het gevoel van alleen zijn en denken dat je nergens bij hoort. Maar laatst had ik ook een situatie op deze site en er zijn mensen voor me opgekomen waar ik daarvoor maar weinig mee sprak. Op Quizlet is iedereen gelijk, niemand is meer of minder. En ik kan je vertellen dat hier hele leuke mensen rondlopen en dat er een hoop mensen wel open staan voor een gesprek. Je bent echt niet alleen, hoe sterk je gevoel misschien zegt van wel.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    TenSharp schreef:
    Je komt niet over als buitenstaander. Ik ken het gevoel van alleen zijn en denken dat je nergens bij hoort. Maar laatst had ik ook een situatie op deze site en er zijn mensen voor me opgekomen waar ik daarvoor maar weinig mee sprak. Op Quizlet is iedereen gelijk, niemand is meer of minder. En ik kan je vertellen dat hier hele leuke mensen rondlopen en dat er een hoop mensen wel open staan voor een gesprek. Je bent echt niet alleen, hoe sterk je gevoel misschien zegt van wel.


    In het echte leven blijkbaar niet, en dat is zo jammer. Kan de mens elkaar niet met respect behandelen?

    Wolfram schreef:
    (...)

    In het echte leven blijkbaar niet, en dat is zo jammer. Kan de mens elkaar niet met respect behandelen?


    Ik vind dat ook altijd heel zonde dat sommigen het verpesten voor een ander. Maar die zal je er altijd bij blijven houden. Maar er zijn ook altijd mensen die het niet erg vinden om met een onbekende te praten. Wij dus. Soms feliciteer ik zelfs mensen die ik niet ken op Quizlet. Want het is voor mij twee tellen werk en voor de jarige is het toch een leuke verrassing. Ik ben altijd bezig met: behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Dus daar hou ik me aan vast

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 13:32 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    TenSharp schreef:
    (...)

    Ik vind dat ook altijd heel zonde dat sommigen het verpesten voor een ander. Maar die zal je er altijd bij blijven houden. Maar er zijn ook altijd mensen die het niet erg vinden om met een onbekende te praten. Wij dus. Soms feliciteer ik zelfs mensen die ik niet ken op Quizlet. Want het is voor mij twee tellen werk en voor de jarige is het toch een leuke verrassing. Ik ben altijd bezig met: behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Dus daar hou ik me aan vast


    Dat is mooi gezegd!


    16 - 09 - '17

    Ik voelde me toen ik jonger was ook zo. Alsof iedereen tegen mij was en niemand begreep wat ik echt wilde of mij toestond mijzelf te zijn.
    Het enige wat ik eigenlijk nu nog kan zeggen is dat het echt beter wordt. Je komt bijvoorbeeld op je vervolgopleiding of werk vanzelf mensen tegen die net zo tegen bepaalde zaken aankijken als jij (:


    I am an idiot, I move.

    TenSharp schreef:
    (...)

    Ik vind dat ook altijd heel zonde dat sommigen het verpesten voor een ander. Maar die zal je er altijd bij blijven houden. Maar er zijn ook altijd mensen die het niet erg vinden om met een onbekende te praten. Wij dus. Soms feliciteer ik zelfs mensen die ik niet ken op Quizlet. Want het is voor mij twee tellen werk en voor de jarige is het toch een leuke verrassing. Ik ben altijd bezig met: behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Dus daar hou ik me aan vast


    Ik geef je groot gelijk.

    Ze zijn je niet waard. Als mensen je niet respecteren zoals je zelf bent, dan kan je ze beter gewoon negeren. Je hoort hier zolang er iemand is die nog om je geeft, en er zal altijd wel een persoon zijn die die rol in jouw leven heeft.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dit herken best wel in mezelf. Sommige mensen vinden me raar, apart of uniek, maar dat komt omdat ik mezelf ben. En me niet anders voor doe dan ik ben. Mensen die normaal lijken, zijn meestal niet hun zelf. Maar ik denk dat je tijdens je leven mensen ontmoet waarbij je je veilig voelt. Die kan je beter leren kennen en dan worden ze vrienden. Zelf heb ik dit nog niet echt gehad, omdat veel mensen uit mijn leeftijd (ik ben 15) niet hun zelf zijn en onzeker zijn over wie ze zijn en hoe ze op andere overkomen. Al heb ik dit zelf ook, maar dit heb ik verbeterd met de cursus Rots en Water (over zelfverzekerdheid, in het moment zijn en grenzen stellen) Voor de cursus was ik teveel in mijn hoofd, ik dacht teveel na, en daarom werd ik verlegen en teruggetrokken. Nu ben ik nog steeds niet echt een prater en ben ik verlegen, maar ik laat steeds meer van mezelf horen. Probeer dat ook! Wanneer ik van me laat horen en mensen naar me luisteren, trek anderen mijn wereld in en voel ik me minder alleen en geen buitenstaander meer.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Raar en apart zijn is niet slecht, maar je moet de juiste mensen vinden die om die reden van je houden. Back-stabbers kom je niet vanaf.. Ik heb er momenteel ook een paar van in de klas waarvan ik dacht dat ze me wel aardig vonden, maar waarvan nu blijkt dat ze me bestempelen als kinderachtig. Ik ben erg speels voor mijn leeftijd, maar dat ik geloof in dromen en me vaak onderdompel in fantasie, betekend niet dat je me kinderachtig kan noemen.
    Je ontkomt er echt niet aan en je kan nog wel zo je best doen om andere mensen je te laten 'liken' maar waarom zou je in godsnaam je energie eraan verspillen. Besteed liever aandacht aan mensen die dat wel verdienen en die ook aandacht in jou besteden.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ik weet niet zo goed wat er aan de hand is of wat ik moet zeggen, maar als je je verhaal kwijt en mijn weet-ik-veel-wat (mening, tips, ervaring, etc.) wil hebben mag je mij altijd even een pb sturen (:

    Ik heb mijzelf zo gevoeld sinds ik jong ben, maar sinds een paar jaar gaat het beter. Maar een handvol mensen weten dat wanneer ik zeg dat het god gaat en glimlach, mijn ogen iets heel anders vertellen...
    En zelfs die begrijpen het nooit helemaal, /:


    I can't stop 'til the whole world knows my name