• Aardrijkskunde.. >,<
    Like, het was een vak dat ik nooit goed heb gekund, maar gek genoeg veel punten voor behaalde. En nu snap ik er ineens niets, noppes, nada van! Ö Hoe kan dat nu? Ik lees al dat theorie gedoe en ik snap niet eens wat er in staat. Help! Help! Help! Heb morgen zo'n groot examen er van en deze zal net als de andere examens zo verneukt zijn.. Hebben jullie dat ook? Of ben ik zo uitzonderlijk dat ik dat heb. [/paniek]


    You'll never dream alone. <3

    ik ben de grootste ramp in AK ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik haat : jou .
    Nee grapjee :$.
    ik haat AK ook .


    ' niks is wat het zijn moet '

    ik haal altijd zessen. af en toe een zeven en met afkijken een acht. niet zo best dus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En toch snapp ik dat gedoe niet. Hoe kun je nu een kniklijn vinden? >,< Voor mij is het allemaal Chinees en ik word er agressief van omdat het mij niet lukt en een trimester geleden wél! :<


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb volgens mij een buis op mijn Aardrijkskunde xd' Op mijn proefwerk, mán was echt moeilijk Ö Maar ik mag geen buizen hebben moet overal boven de 65% zitten anders mag ik niet naar NL deze vakantie Ö

    @ xLoveIsDeadx
    Normaal had ik 72% en ik kreeg mijn twee laatste toetsen terug en daar had ik 4/12 en 3/15. En ik had gestudeerd.. >,<


    You'll never dream alone. <3

    72% is zeker erg goed? ja sorry, zo tellen wij allemaal niet. gewoon 6/10 enzeu. :') niet zo moeilijk met procenten enzeu. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @ xLoveIsDeadx
    Heb net het procent berekent van mijn twee laatste toetsen en die zijn: 33,33333333% en 20%. Eigenlijk een groot verschil met vorig trimester.. Ö


    You'll never dream alone. <3

    ik haat het sgool in het algemeen eht enige leuke deraan is dan ziek men vrienden nog als ik gettraft ben

    Ik haat......



    Niks eigenlijk....(A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    aardrijkskunde sucks gewoon, je kan lezen wat er staat maar ik snap er helemaal nada van.>.<

    VRESELIJK, dat haat ik ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind AK ook echt superstom en snap er heel vaak niets van. Ik ben wel goed in Topografie :) maar niet in dei goederenstromen enzo en klimaten weetikveel die domme SHIT! maarja, ik hb met topografie eens een 10 gehaald!! IK blij!! JEEJ

    haha ja. ^^ Ik had laatst niet voor een toets geleerd en ik wist zéker dat het een onvoldoende zou worden. En ik heb nog op de bovenkant van de toets gezet van: Als ik deze toets slecht heb gemaakt mag ik hem dan over doen? ik kon me zeer slecht concentreren.. En dat was ook zo maar wat blijkt? heb ik gewoon een 8.8 gehaald :X die leraaar neemt mij denk ik nu ook nietmeer serieus xd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Omg, ik heb een keer zo ongeveer wel 4 uren geleerd voor AK. Wat had ik op de toets? Juíst, een 4.7. GOED HE? -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.