• Inside.

    Acht (Max 12) jongeren worden opgesloten in een omringd bos, met een meer en vier hutjes.
    De jongeren hebben geen idee waarom en wat ze gemeen hebben. Ze weten wel dat ze er zo snel mogelijk weg willen. Ze komen erachter waarom ze zijn opgesloten. In hun zit iets, iets dat er uit wil. Een dier. Elk van heb kan veranderen in een ongetemd, moordlustig dier. Niet allemaal even gevaarlijk, maar wel maakt deze gave alle acht (Max. Twaalf) de personen even zeldzaam. Het probleem is dat er elke generatie maar 1 persoon met deze gave mag zijn. Dit betekend dat de acht (max reals) moeten zien te overleven, om als enige over te blijven. Alleen dan mag die persoon terug keren naar huis. Je mag elkaar verwonden, maar niet doden. Elke week wordt er gevraagd wie het op wil geven, wie bereid is om te sterven, omdat diegene weet niet te kunnen winnen. Kunnen de jongeren samen ontsnappen? Zullen ze elkaar bijna afmaken om zichzelf te redden? Wie zal trouw blijven aan zijn menselijk kant en wie laat het beest overheersen?

    Verhaal;

    Elke generatie worden er 8 (Max 12) mensen met een gave geboren. Deze gave zorgt ervoor dat ze -met enige moeilijkheden aan het begin- in een dier kunnen veranderen.
    Er is een groep mensen, de Telkiri, die elke generatie de mensen met gaves tegen elkaar laat strijden, zodat maar 1 van hen overblijft. Dit omdat de Telkiri bang is voor de macht van deze mensen.
    De mensen worden gezamenlijk twee dagen voor hun eerste transformatie opgesloten. Ze zitten in een omheind bos, met vier hutjes, een meer, verschillende heuvels en grotten en een weide.
    Ze krijgen na een dag te weten waarom ze gevangen zitten. Een dag daarna is hun eerste transformatie.
    Na de eerste transformatie kan je vrijwillig transformeren, of als je haat, woede, verdriet of jaloezie voelt. De eerste keren dat je transformeert kan heb je geen controle meer over je gedachte en lichaam zodra je getransformeerd bent. Dit zijn de eerste 20 keer. Ze kunnen elkaar alleen niet vermoorden, omdat iets hun wel dominant wil zijn, maar hun gavens hun tegenover elkaar haast onsterfelijk maakt. Haast. Te erge en te veel verwondingen kan tot dood leiden. Maar eigenlijk moeten ze het zelf opgeven.
    Elke week, in het verhaal wordt de vraag gesteld 'wie wil weg?' Als je kiest om weg te gaan wordt je vermoord. Iedere week mag er maar 1 iemand weg. Dit net zo lang tot 1 iemand overleefd heeft. Maar geven deze mensen wel toe aan het dier binnen in hun? Of overleefd hun menselijk kant en proberen ze gezamenlijk te ontsnappen.


    Er zijn koelkasten met eten, dit wordt bijgevuld.
    De mensen hebben 1 tas met spullen bij zich.
    Het laatste wat ze zich herinneren is een normale school/vrije/werk dag.
    Mobieltjes zijn afgepakt.


    Regels;
    *alleen je eigen personages besturen.
    *minimaal 250 woorden.
    *je mag Max. 2 personages.
    *ieder dier kan maar 1 keer voorkomen, iedere doorsoort (reptielen, vogels, katachtige) hooguit 2/3 keer.
    *geen perfecte personages/ geen personages die zichzelf meteen al helemaal perfect beheersen.
    *wacht het liefst met posten tot twee andere mensen na jou gepost hebben. Zo gaat het niet te snel.


    Invullijstje;
    Naam;
    Geboortedatum; (tussen de 16 en de 22)
    Nationaliteit;
    Uiterlijk;
    Innerlijk;
    Dier;
    Extra;



    Rollen;
    Meiden:
    Vol
    - Heather Agatha Thomson|| Panter || 21 ||Inermis -vakantie week 33-
    - Cecile Elly Ford || Dolfijn || 16 || GrowStronger
    - Novella "Nova" Julissa Beswick || Coyote || 18 Rejects -vakantie week 30,31,32,33-
    - Morrow Victoria Hood || Tijger || 20|| Aswium
    - gereserveerd || Daoine
    - gereserveerd || Antilope || Promisess

    Jongens:
    Vol.
    - gereserveerd || Wolf || Promisess
    - Elvio Borges || Leeuw || 21 || Winniedekoe
    - Noah Isaac Jenner || Dingo || 21 ||Mudita -vakantie Week 30-
    - Ashton Dylan McAllister || Uil || 18 ||MrFluke
    -
    -


    Het begin:
    Het verhaal begint als iedereen wakker wordt bij het meer, vlak bij het pad naar de boshutten. Het laatste wat iedereen zich herinnerd is dat ze een normale dag hadden en gingen slapen. Er hangt dan wel een briefje met de volgende tekst; "goedemorgen en welkom. Jullie zitten hier nog een tijdje, dus ik adviseer jullie om jullie slaapplaatsen zorgvuldig uit te kiezen. Het is alleen nog te vroeg om jullie te laten weten waarom jullie hier zitten. Maar dat vertel ik jullie dan later..."




    Note;
    Jongeren die een water dier in zich hebben, hebben voordat ze veranderen de drang om naar het water te komen. Verder hoeven de dieren niet in hun natuurlijke leefomgeving te zijn, omdat ze half menselijk zijn. Pooldieren kunnen buiten de poolcirkel, woestijndieren buiten de woestijn, ect...
    Ook, als je getransformeerd bent, en je transformeert terug naar je menselijk vorm, mis je natuurlijk je kleren, deze kan je terug vinden op de plaats waar je getransformeerd bent in een dier. Jij herinnerd je nooit iets van je transformatie, behalve de pijn en de emotie die je voelde zodra je transformeerde.
    Als ik iets mis hoor ik het graag.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 1:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een meisje reserveren? Het lijkt me een heel leuk idee, maar ik ben wel nieuw op Quizlet, dus sorry als ik iets verkeerds zal doen.

    Mag ik een meisje?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zet jullie erbij :3

    @GrowStronger; maakt niet uit. Ik help je wel een beetje en je kan altijd vragen stellen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rejects schreef:
    Mag ik een meisje?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zet je erbij.


    Dit betekend dat de meiden vol zijn tot er vier jongens zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik trouwens de tijger als dier claimen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een jongen?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Tuurlijk^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik als dier een wolf??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Is er nog een meisje? of is er al een stop?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 19:29 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een jongen die in een vos kan veranderen?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Novella "Nova" Julissa Beswick



    • Geboortedatum
    Nova is geboren op een zonnige 5 mei in 1996.


    • Nationaliteit
    Nova is half Brits en half Amerikaans. Haar vader komt uit Groot-Brittanië en haar moeder uit Amerika.

    • Uiterlijk
    Nova is een klein meisje. Wanneer je haar vergelijkt met andere mensen, is ze vaak het kleinst. Dit maakt haar niet voller, integendeel. Nova is erg mager, maar eet ook niet erg veel. Met haar 1.63 meter en 54 valt ze dan ook niet echt op, maar wanneer je echt goed naar haar kijkt, merk je dat Novella een knap meisje is. Haar lange donkerblonde lokken zijn een van haar schoonheden. Haar haren zijn iets waar ze stiekem erg op gesteld is. Ze zal het nooit verven of kort knippen en zal het heel erg vinden als het er noodzakelijk af zou moeten. Verder zijn ook haar ogen erg mooi en behoren tot de lijst van de zeven schoonheden. Dan hebben we over het punt "lichte ogen en donker haar of donkere ogen en licht haar". In dit geval is het het tweede. Novas bruine ogen contrasteren erg mooi met haar haren. Ze zal het echter niet met je eens zijn wanneer je zegt dat ze mooi is, toch vinden veel mensen dit stiekem wel.
    Novas kleding ligt aan haar stemming. Wanneer ze zich rot voelt, zal ze zich vertonen in zwarte kleding en wanneer ze zich goed voelt in kleurige kleding. Wanneer ze zich rot voelt, voelen mensen zich niet echt aangetrokken naar haar en dat is dan ook precies haar bedoeling. Het is niet dat ze geen lief en aardig meisje is, maar dat ze dan simpelweg gewoon geen zin heeft zich zo te gedragen. Wanneer ze kleurige kleding draagt is ze dit echter wel. Vaak lopen mensen dan ook niet meteen op haar af, maar dat komt door haar uitstraling. Haar uitstraling is een soort mix van verlegen meisje en een I don't care attiture. Ogen rollen, sarcastische opmerkingen, maar ook blozen komt hier vaak in naar voren. Nova draagt meestal meestal jurken of rokjes en vaak zul je haar ook zien wanneer ze een hoed draagt.Je zult haar nooit zien in een comic-shirt of iets met een ander plaatje.

    • Karakter
    Novellas karakter heeft twee kanten. De eerste kant en waarschijnlijk meest voorkomende kant is haar depressieve kant. Dit gaat meestal gepaard met haar idc attitude. Tijdens deze buien valt er bijna niet met haar te communiceren. Ze zal voornamelijk alleen zijn en wanneer ze verplicht bij een groep is, zal ze afwezig om zich heen kijken en niets zeggen. Wanneer je tijdens deze buien tegen haar begint te praten, zal ze alleen maar sarcastische en onaardige dingen antwoorden. Van binnen is ze dan het eigenlijke aardige en lieve meisje, maar dit wil ze niet laten zien. Ze wil niet laten zien dat je haar kan breken, dat ze eigenlijk heel erg slap is en dat jij haar kapot kan maken. Want dat is gebeurd. Toen Nova naar high school ging, werd ze gepest. Niet plagen, maar echt pesten. De reden hiervan is nooit echt naar boven gekomen, maar het heeft haar echt gebroken. Het heeft haar compleet geruïneerd. Dit heeft ze echter niemand verteld.
    Zoals al eerder gezegd, heeft Nova ook een andere kant. Wanneer ze zich goed en dapper voelt, zal ze zich laten zien als het vrolijke en blije meisje. Ze zal overal voor open staan en overal mee meedoen met veel enthousiasme. Hierbij draagt ze dan ook vaker vrolijkere kleding en zal ze veel meer aardige dingen zeggen. Nog steeds heeft ze een verdrietige ondertoon. Wanneer je haar begint te raken, zal haar stemming snel overslaan naar de eerst genoemde. Nova hecht zich niet te veel aan mensen, maar wanneer ze echt van iemand houdt, zal ze altijd proberen vrolijk te zijn en nooit onaardig te doen. Anderson weet ze hoe het is om worden laten vallen door de mensen waarvan je houdt en gebroken te worden, dus dit wil ze zo min mogelijk bij haar dierbaren veroorzaken.

    • Dier
    Nova is een Coyote.

    • Extra
    .

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 19:34 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Can i have a boy?

    Daoine schreef:
    Is er nog een meisje? of is er al een stop?


    Er kunnen net weer meiden bij ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh, sorry, kan het toch een panter zijn in plaats van een vos?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "