• Hey,

    ik weet dat Quizlet een quizzen site is, maar aagezien het hier ook barst van de verhalen stel ik het volgende voor(vergeef me als het al is voorgesteld, ik kon het niet vinden:O)

    Een soort optie om verhalen te schrijven, dus dat je kan kiezen of je een verhaal of quiz maakt, en dat je bij verhalen dan niet eerst op verzenden hoeft te klikken.
    Misschien kan er dan ook een minimum aantal woorden per verhaal op komen van 350 woorden. Of meer, want dan heb je ook niet meer van die walgelijk korte verhalen.
    Dan is ook het probleem opgelost dat er geen quizzen maar verhalen bij 'beste quizlets' staan.
    Dat hebben ze ook op Quizlilla. Waar Quizlet een soort Nederlands versie van lijkt (en minder uitgebreid enzo)

    laat ff weten wat je ervan vindt:)
    xx Geke


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik vind het toch niet zo een goed idee. Hoe kun je dan weten hoeveel mensen je verhaal lezen, als er geen knopje meer is als verzenden?


    It even took me by surprise

    Ik zat me ook al te bedenken of Quizlet was afgeleid van Quizlilla xD
    Ik weet het ff niet :S
    Ben gwn niet wakker srry aan mij heb je niets:$


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    well, als je erop klikt. By hyves weten ze ook hoevaak je foto bekeken is, en daar is ook geen knopje verzenden(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik vind het toch niet zo een goed idee. Hoe kun je dan weten hoeveel mensen je verhaal lezen, als er geen knopje meer is als verzenden?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    well, als je erop klikt. By hyves weten ze ook hoevaak je foto bekeken is, en daar is ook geen knopje verzenden(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ich finde das eine goete Idee xD

    Neehman x]
    Tis en blijft een quizzensite, anders ga je maar lekker naar Fanfic, ook van Rutger


    Your make-up is terrible

    Neehman x]
    Tis en blijft een quizzensite, anders ga je maar lekker naar Fanfic, ook van Rutger

    En hoeveel mensen maken er nou echt quizzen?
    Like, ik denk dat het grootste deel toch wel uit verhalen bestaat.
    &Ik vind Fanfic niet zo leuk klinken als Quizlet...


    You move me ......... Kurt

    (...)
    En hoeveel mensen maken er nou echt quizzen?
    Like, ik denk dat het grootste deel toch wel uit verhalen bestaat.
    &Ik vind Fanfic niet zo leuk klinken als Quizlet...


    Nouen ><


    Your make-up is terrible

    (...)

    Nouen ><

    >.< Ik vind het trouwens geen goed idee, vraag me niet waarom, maar die vragen voor een 'verhaal' zijn fun. (:


    You move me ......... Kurt

    ik zou het niet veranderen .. (':


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    Hmm nja, kan wel ;o


    I don't need words to feel those lips.

    Vin dit veel vetter, t klinkt leuker en weet ik veel wat allemaal XD

    like, bijna alleen maar verhalen so whatever [á]


    xxx


    &#9829; I am Satan's Angel.

    i want to say something to nick jonas if he is cana reed this well i want to say that i like him and love him verry much!!


    two bananas for a pound, three bananas for a euroo. 05/10/11

    i want to say something to nick jonas if he is cana reed this well i want to say that i like him and love him verry much!!

    Volgens mij heb je in het verkeerde topic gereageerd.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?