• Hooooi.. <3
    Uhm, nou bij ons op school is er dus een speciale klas voor muziekale kinderen, maar je moet eerst auditie doen om erin te komen.
    Ik kan alleen piano spelen, maar ze zoeken nog maar één pianist en ik weet zeker dat een jongen uit mijn klas die plaatst krijgt.
    Ik vind dat niet zo erg hoor, want hij is veel beter dan ik!:P
    Maar.. ik wil dus gaan zingen, maar ik weet nog niet welk liedje ik moet kiezen.:$

    Ik zit te twijfelen tussen deze drie:

    Avril Lavigne - Complicated
    Dennis - My own little bubble


    Weten jullie nog leuke liedjes? :$
    Het liefst een beetje vrolijk en niet te moeilijk.:$
    En als jullie zangtips of tips voor auditie doen hebben, zou ik die heeeeeel graag willen!:D:D(flower)

    Danke danke danke danke danke schoooooooon!(flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ik vind If I were a boy echt geweldig om te zingen (A)


    Some people make the world special just by being in it

    COMPLICATED (H)(H)(H)(H)(H)(H)


    Real music is hidden behind the notes

    wordt vooral niet zenuwachtig
    dan krijg je mijn effect dan verneuk je gwn je auditie><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ga er helemaal in los, laat je gaan, geef alles. Wees niet bang voor de ogen die naar je kijken. En trouwens, kun je hoog zingen? Dan zou ik gaan voor complicated van Avril Lavigne.


    Life is hard and then we die

    Ga er helemaal in los, laat je gaan, geef alles. Wees niet bang voor de ogen die naar je kijken. En trouwens, kun je hoog zingen? Dan zou ik gaan voor complicated van Avril Lavigne.

    Oké, dank je wel voor je tips.:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik zou voor Avril Lavigne gaan, en zeker niet voor Beyonce. Dat is echt te moeilijk, tenzij je natuurlijk een dijk van een stem hebt.


    rules don't stop me

    If i were a boy is denk wel moeilijk hoor :O ik zou gwn beginne met ene makkenlijk nummer :'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik zou voor Avril Lavigne gaan, en zeker niet voor Beyonce. Dat is echt te moeilijk, tenzij je natuurlijk een dijk van een stem hebt.

    Oké, dank je wel voor de tip.:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    If i were a boy is denk wel moeilijk hoor :O ik zou gwn beginne met ene makkenlijk nummer :'D

    Oké, dank je wel voor de tip.:D Ik schrap 'If I were a boy' wel.:$


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    If I were a boy is niet echt moeilijk om te zingen. Totaal niet. Maar euhm, hoe is je stem? Kan je makkelijk hoge noten aan of zing je eerder laag? Op basis daarvan moet je een liedje gaan kiezen en dan pas welke je echt mooi vind.


    What you see, is what you get.

    If I were a boy is niet echt moeilijk om te zingen. Totaal niet. Maar euhm, hoe is je stem? Kan je makkelijk hoge noten aan of zing je eerder laag? Op basis daarvan moet je een liedje gaan kiezen en dan pas welke je echt mooi vind.

    Nou, If I were a boy is wel moeilijk om te zingen hoor. Ik weet niet, maar het is echt enorm hoog en met enorme uithalen. Tja, misschien ben jij wel zo'n zangtalent, maar dat is belange na niet iedereen. Dus voor zo'n auditie zou ik zeker geen If I were a boy kiezen en het gewoon op safe spelen.


    rules don't stop me

    If I were a boy is niet echt moeilijk om te zingen. Totaal niet. Maar euhm, hoe is je stem? Kan je makkelijk hoge noten aan of zing je eerder laag? Op basis daarvan moet je een liedje gaan kiezen en dan pas welke je echt mooi vind.

    Mensen zeggen dat ik 'Monsoon' mooi kan zingen, maar die vind ik een beetje moeilijk.:$ Een vriendin van me zegt dat ik hoog zing, maar zelf heb ik er niet heel erg op gelet.:$ Bedankt voor je tips!:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    (...)
    Nou, If I were a boy is wel moeilijk om te zingen hoor. Ik weet niet, maar het is echt enorm hoog en met enorme uithalen. Tja, misschien ben jij wel zo'n zangtalent, maar dat is belange na niet iedereen. Dus voor zo'n auditie zou ik zeker geen If I were a boy kiezen en het gewoon op safe spelen.

    Oké, danke schon voor het reageren!:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    (...)
    Nou, If I were a boy is wel moeilijk om te zingen hoor. Ik weet niet, maar het is echt enorm hoog en met enorme uithalen. Tja, misschien ben jij wel zo'n zangtalent, maar dat is belange na niet iedereen. Dus voor zo'n auditie zou ik zeker geen If I were a boy kiezen en het gewoon op safe spelen.

    Wahah, een zangtalent ben ik zeker niet. Maar het lukt wel om If I were a boy te zingen. Naja, hangt af van persoon tot persoon.


    What you see, is what you get.

    wordt vooral niet zenuwachtig
    dan krijg je mijn effect dan verneuk je gwn je auditie><

    Oké, dankee schon voor de tip.:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3