• Ixixel dat hoor je te krijgen als je een explo bent, scouting dudes in huis krijgen, NIET naar de groepsfoto van De Zwervers uit Assen kijken op blz 26! Want dat is mijn groep en ik sta er ook op, omg (cat). Isse slecht voor je ogen!
    Krijg je samen met je nieuwe pas voor 2011, als het goed is. (krul)

    Oké, even dit topic nuttig maken: wie heeft er ook wel eens in een krant/blaadje gestaan met een foto? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ben op tv geweest:)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik :$ Schaamde me dood!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Lol, ik ga dat blad even stelen bij mn beste vriend, want die zit ook op scouting && dat blad krijgt ie volgens mij ook, dus ik ga kijkennnn : DD


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Lol, ik ga dat blad even stelen bij mn beste vriend, want die zit ook op scouting && dat blad krijgt ie volgens mij ook, dus ik ga kijkennnn : DD


    Neeeee, dat doe je niet D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vroeger met mijn hond op rtv noord. xd.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nee, en dat hou ik zo. Vooral nu ik eruit zie als een mislukte emo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Meerdere keren in de krant -telegraaf, volkskrant, AD- en ook een paar keer op tv -oa Hart van Nederland-, maar dat komt omdat mijn oude middelbare school altijd onze klas naar van die speciale dingen stuurde ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Goddamn, ik dacht nogsteeds dat jij OHMYGEORG was xd

    OT: Met een ding voor de wijk in het stadsnieuws héél vaak, en op tv ook een keertje toen ik met een vriendin ging dansen -De filmers zeiden dat ook niet ff van te voren-

    WEmo schreef:
    Goddamn, ik dacht nogsteeds dat jij OHMYGEORG was xd


    DAT is ook mijn oude naam. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Toen mijn familie werd geïnterviewd omdat we verschillende au pairs gehad hebben. En toen ik Maxima een handje heb gegeven toen ik zes was (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik was laatst op die tvzender voor de Noordelijke provincies. O, en ik stond 'n paar keer in de krant. Maar niet echt belangrijke dingen, 'fzo :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    oh wacht!
    Ik sta in een Duitste krant:)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik zie sommigen er echt voor aan om hoe dan ook aan dat boekje te komen en me keihard uit te gaan lachen. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Enterrement schreef:
    (...)

    DAT is ook mijn oude naam. (cat)

    Weet ik maar jou nieuwe naam pest mij (cat)