• Hoii allemaal,
    Drugs. Iedereen weet wel wat het is en wat het inhoud. Sommigen van jullie zijn ertegen, anderen staan er gewoon tegenover, nog anderen gebruiken het zelf en de anderen hebben geen mening. Ikzelf heb eigenlijk nogal wat vrienden die wiet roken, en soms wel eens snuiven, maar wat vinden jullie daarvan? Hoe staan jullie tegenover drugs? En hebben jullie het zelf al eens gebruikt uit nieuwsgierigheid of als gewoonte?
    Dit topic dient dus om iedereens mening aan te horen, wat die ook is. Geen gezeur op elkaar dus, gelieve ^^

    x'.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou, ik heb eergisteren voor het eerst wiet gehad, uit nieuwsgierigheid ;p


    -

    Drugs is slecht. Als je het één keer en nooit meer doet, tot daar toe maar verslaafde zijn slecht. Zeker als hun drugs uitgewerkt is en ze niet meteen andere vinden. Worden ze écht agressief. [/heeft al meegemaakt. Wil nooit meer meemaken] Nein, heb zelf geen drugs genomen. Maar het is slecht, blijf er liever van af.

    maar wat vinden jullie daarvan?
    Niet zoveel, moeten mensen zelf weten. :) Alleen als ze stoned zijn doe ik meestal wel een stapje opzij.
    Hoe staan jullie tegenover drugs? Achja, ik sta rechtop eigenlijk.
    En hebben jullie het zelf al eens gebruikt uit nieuwsgierigheid of als gewoonte? Nope, nooit de behoefte gehad ook.
    daarnaast denk ik dat ik t dan veel te lekker zou vinden aangezien ik damn stressed ben altijd x'D Dus kan ik 't beter niet doen want ik ben te vatbaar voor verslavingen

    daarnaast denk ik dat ik t dan veel te lekker vinden aangezien ik damn stressed ben altijd x'D Dus kan ik 't beter niet doen want ik ben te vatbaar voor verslavingen

    Hmm, dan zou je het inderdaad beter niet proberen^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou, ik heb eergisteren voor het eerst wiet gehad, uit nieuwsgierigheid ;p

    Ik had het ook es gedaan uit nieuwsgierigheid. En nu doe ik het ook nog hééééél af en toe eens. Het is echt al keilang geleden. Ochja, ik vind eigenlijk het effect wel tof, maar voor de rest. Tsja. En snuiven doe ik nooit. Vergeet dat maar. Ookal doet een van mijn vriendinnen dat soms (vroeger toch). Wiet vind ik nog onschuldig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Van drugs word je lelijk... en ik ken niemand die het gebruikt, tenminste niemand van m'n vriendinnen... lijkt me ook een beetje weird, van die kindjes van 12/13 die drugs gebruiken..XD


    Als je maar een ananas hebt..

    maar wat vinden jullie daarvan?
    Ik doe niet aan eigen gebruik, maar als anderen het doen, maakt het me niet uit, ze kiezen er zelf voor natuurlijk

    Hoe staan jullie tegenover drugs?
    een vriendin van me leeft in een milieu waar iedereen drugs neemt, behalve zij zelf, en ook op school ken ik er wel heel wat, die lijnen leggen of joints roken (wel neit spuiten ^^)

    En hebben jullie het zelf al eens gebruikt uit nieuwsgierigheid of als gewoonte?

    Ik heb wel al eens wiet gerookt, maar ik vond er niet zoveel aan, maar het was niet veel, en we hadden ze gedeeld dusja ^^ Eigenlijk nothing dus!

    Wat bepaald dat drugs slecht is?


    Niet geschoten is altijd mis..


    Ik heb wel al eens wiet gerookt, maar ik vond er niet zoveel aan, maar het was niet veel, en we hadden ze gedeeld dusja ^^ Eigenlijk nothing dus!

    Hangt er vanaf met hoeveel je was en hoe dik je jointje gerold lag :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat bepaald dat drugs slecht is?

    Gezondheidsaantasting? =.=


    Als je maar een ananas hebt..

    Wat bepaald dat drugs slecht is?

    Dat bepaal je zelf.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat bepaald dat drugs slecht is?

    het feit dat het hersencellen venietigd? =='
    klinkt niet gezond

    (...)
    Ik had het ook es gedaan uit nieuwsgierigheid. En nu doe ik het ook nog hééééél af en toe eens. Het is echt al keilang geleden. Ochja, ik vind eigenlijk het effect wel tof, maar voor de rest. Tsja. En snuiven doe ik nooit. Vergeet dat maar. Ookal doet een van mijn vriendinnen dat soms (vroeger toch). Wiet vind ik nog onschuldig.


    Ik had wel eens vaker de kans gehad, maar ik zei altijd nee. Maar nu wou ik het wel eens proberen maar het is niet zo dat ik het nu elk weekend wil gaan doen ofzeu ;p Idd, wiet vind ik ook onschuldig. Snuiven en alles vind ik erger.


    -

    Wat bepaald dat drugs slecht is?

    Je bent vatbaarder voor bepaalde ziekten?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nog nooit drugs gebruikt, en ik ben het ook niet van plan. Ik ken mensen die wiet roken. En ik ken een gast heel goed die drugs gebruikte. Hij is er zo goed als helemaal meegestopt. Ik ben er zelf tegen, maar als personen dat willen gebruiken. Tsja, dat is dan hun keuze. Het is ook hun leven.