• Haai ,

    Nou, ik ga de laatste tijd door een moeilijke periode, want ik heb een week geleden te horen gekregen dat mijn mamma kanker heeft en ze moet geopereert worden en daarna volgen er ook nog bestralingen. Ik ben er echt kapot van. Want ik heb dit allemaal al eens meegemaakt met mijn zus, die heeft leukemie gehad en die moest chemo krijgen, en dat was echt een verschrikkelijke tijd die ik het liefst achter mij laat, maar nu met mijn mamma komt dat allemaal weer naar boven.
    Ik wou dit gwn ff aan iemand kwijt kunnen, want anders ga ik weer alles opkroppen zoals bij mijn zus. Aan mijn vriendinnen vertel ik het liever niet, Omdat die dan de hele tijd medelijden met me hebben en de hele tijd gaan vragen of het wel gaat met me. En dat haat ik en ik wil ook niet dat de hele klas het weet.

    Zo nou heb ik het verteld en het lucht wel op.

    x


    A. ikmisje.

    veel sterkte (:
    en als je met iemand wilt praten,of er behoefte aan hebt,doe het dan ;) !

    xx


    everybody needs a song.

    Hey meid,
    Vorig jaar 2 maart 2008. De dag voor TH concert, De avond voor TH concert kreeg ik te horen dat mijn mama Kanker had. Ik keek al uit naar die dag van Novmeber. Mijn wereld storte in. Niet mijn mama :'(, niet mijn mama. Ze is geopereed toen ik Exaam had. Daarna kwam de chemo, Kaal, ik kon er niet mee leven, ik vond het verschrikkelijk. Mijn mama zonder haar :'(
    gelukkig is 14 augustus 2008 gedaan met chemo.
    Stralingen konden beginne, ondertusse zijn die ook gedaan haar haar is al wat gegroeid, maar het zal nooit worden hoe het voorheen was.

    Veel Sterkte, je moet weten dat je hier niet alleen voor staat, als je hulp, of gewoon een lsuiterd oor nodig hebt, zal ik er altijd zijn. Ik weet wat je nu moet doormaken verschrikkelijk.
    <3.


    Your Butt is Mine!

    sterkte lieve Lien <3


    All was well.

    Sterkte!

    Veel beterschap, voor jullie alle twee (flower)


    007

    Sterkte Meid.(flower)

    Tja zoals de rest zegt, sterkte toegewenst.
    I know what you're going through.
    Al helpt dat jou niet op dit moment.

    Sterkte.


    The aliens are attacking from mars! ö

    sterkte !

    Veel sterkte.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Sterkte, ze zal het vast wel redden.
    Weet dat je hier altijd welkom bent en het even kan zeggen als het niet meer gaat.
    Ik weet wat je door maakt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sterkte.
    <3

    Sterkte meid,
    en als je wilt praten, mag dat altijd.
    <3

    Sterkte!
    en praten mag idd altijd


    For once I want to be the car crash.

    Veel sterkte! (flower)


    Never run out of reasons to smile...