• Ik en nog iemand (CUTExBIATCH) willen morgen een docent in de zeik nemen, maar we weten niet hoe. Weten jullie iets? Iets wat jullie vorige jaar al gedaan hebben, of morgen gaan doen? (En anders weten we wél iets, maar ff kijken of jullie iets beters weten =])


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij ons gaan ze stinkbommen gooien, en mijn laptop maatje had een iets té grote grijns op zijn hoofd toen hij onze laptop in mijn kluis had gezet. En mijn bf en ik gaan er heilig van overtuigd zijn dat zij Joy heet en ik Karen. Maar dat is meer om te irriteren.
    ENENEN:
    We gaan doorzichtig folie onder de wc randen doen :')
    Wat wouden jullie doen dan? ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bij ons gaan ze stinkbommen gooien, en mijn laptop maatje had een iets té grote grijns op zijn hoofd toen hij onze laptop in mijn kluis had gezet. En mijn bf en ik gaan er heilig van overtuigd zijn dat zij Joy heet en ik Karen. Maar dat is meer om te irriteren.
    ENENEN:
    We gaan doorzichtig folie onder de wc randen doen :')
    Wat wouden jullie doen dan? ^^
    Wat gebeurt er als je die folie om de WC randen gaat doen o.o ?
    Nja, hij geeft meestal straf: Dan moet je een verhaal schijven over neutjes (Noten, hij is namelijk muziek-docent). En dan wouden wij er een gaan schrijven en morgen tegen hem zeggen dat het strafwerk was, dat hij ons straf had gegeven vorige week. Ik weet, slaat nergens op. Maar zijn reacties zijn altijd komisch.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je moet een punt op het bord aanduiden en telkens als de leerkracht daar voorbij loopt moet je iets irritant doen, zoals heel diep inademen of je balpen laten vallen. xd'
    Of als de leerkracht iets uitlegt moet heel de klas zo stil zijn en gewoon naar hem staren en niks zeggen, zelf niet als die leerkracht iets vraagt, maar de kans dat je dan strafstudie ofzo krijgt is wel groot. :X

    Je moet een punt op het bord aanduiden en telkens als de leerkracht daar voorbij loopt moet je iets irritant doen, zoals heel diep inademen of je balpen laten vallen. xd'
    Of als de leerkracht iets uitlegt moet heel de klas zo stil zijn en gewoon naar hem staren en niks zeggen, zelf niet als die leerkracht iets vraagt, maar de kans dat je dan strafstudie ofzo krijgt is wel groot. :X
    Ik lag ff strijk bij het diep inademen -Beeld het zich voor-. XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Je moet een punt op het bord aanduiden en telkens als de leerkracht daar voorbij loopt moet je iets irritant doen, zoals heel diep inademen of je balpen laten vallen. xd'
    Of als de leerkracht iets uitlegt moet heel de klas zo stil zijn en gewoon naar hem staren en niks zeggen, zelf niet als die leerkracht iets vraagt, maar de kans dat je dan strafstudie ofzo krijgt is wel groot. :X



    whaha die eerste is grappig!xD
    x

    (...) Ik lag ff strijk bij het diep inademen -Beeld het zich voor-. XD

    Haha, dat is echt grappig, zeker als de hele klas dat doet. xd'

    Als hij even weg loopt.. snel op het bord schrijven.
    'Wat een pech, de hele klas weg'
    En dan lekker naar huis gaan =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Nou, dan ehm..
    Kan het niet de wcpot in, dus loopt het ergens anders langs. Waarlangs, dat gaan we morgen uitvinden :')
    Vorig jaar hadden we trouwens bij het rood/wit (Weet je wel, bezet/niet bezet) gedeelte van een wc deur het witte gedeelte rood gekleurd met een pen. Iedereen denkt nog steeds dat hij op slot zit :')
    Die 2e van unchangeable hebben wij een maand geleden een keer geprobeerd. Alleen de Nerdo's deden niet mee, dus het was verneukt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als hij even weg loopt.. snel op het bord schrijven.
    'Wat een pech, de hele klas weg'
    En dan lekker naar huis gaan =D

    Die is echt geniaal. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou, dan ehm..
    Kan het niet de wcpot in, dus loopt het ergens anders langs. Waarlangs, dat gaan we morgen uitvinden :')
    Vorig jaar hadden we trouwens bij het rood/wit (Weet je wel, bezet/niet bezet) gedeelte van een wc deur het witte gedeelte rood gekleurd met een pen. Iedereen denkt nog steeds dat hij op slot zit :')
    Die 2e van unchangeable hebben wij een maand geleden een keer geprobeerd. Alleen de Nerdo's deden niet mee, dus het was verneukt.
    Omfg, die 2e is geniaal XD Dat slotje rood kleuren!


    I live for the applause, you will die for it.

    namen verwisselen?


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    (...) Omfg, die 2e is geniaal XD Dat slotje rood kleuren!

    Danku, danku. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    namen verwisselen?
    Hij weet sommige namen, die van mij weet hij :Y) Omdat ik hem al eerder in de maling heb genomen en ik nogal veel met hem praat over iets.


    I live for the applause, you will die for it.

    als de leraar je wat vraagt neem me niet kwalijk meneer/mevrouw u praat door *verzin een naam'* heen

    ga verder *naam*

    maar die gene bestaat bijv niet


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Bij onze Duits docent doen we de volgende dingen:
    Als hij 'Jongens' roept gaan we klappen.
    Als hij Duits gaat praten, gaan we onder de tafel zitten.
    Als hij 'nee' of 'nein' zegt gaan we op de tafel zitten/staan.

    En volgens mij hadden een paar jongens zo'n magneet van max. 45 km per uur besteld en die willen ze op de auto van onze mentrix plakken xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.