• Ik en nog iemand (CUTExBIATCH) willen morgen een docent in de zeik nemen, maar we weten niet hoe. Weten jullie iets? Iets wat jullie vorige jaar al gedaan hebben, of morgen gaan doen? (En anders weten we wél iets, maar ff kijken of jullie iets beters weten =])


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij onze Duits docent doen we de volgende dingen:
    Als hij 'Jongens' roept gaan we klappen.
    Als hij Duits gaat praten, gaan we onder de tafel zitten.
    Als hij 'nee' of 'nein' zegt gaan we op de tafel zitten/staan.

    En volgens mij hadden een paar jongens zo'n magneet van max. 45 km per uur besteld en die willen ze op de auto van onze mentrix plakken xD
    ]
    wahahah..xD^^

    Toen ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden in het 3de leerjaar zat, hadden ze een scheetzak gelegd op haar bureau stoel x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je moet een punt op het bord aanduiden en telkens als de leerkracht daar voorbij loopt moet je iets irritant doen, zoals heel diep inademen of je balpen laten vallen. xd'
    Of als de leerkracht iets uitlegt moet heel de klas zo stil zijn en gewoon naar hem staren en niks zeggen, zelf niet als die leerkracht iets vraagt, maar de kans dat je dan strafstudie ofzo krijgt is wel groot. :X
    Die eerste deden we vorig jaar altijd bij een vervanger maar dan zeiden we 'bieb' :p


    Only losers can act the way you do

    Krijt tussen de bordveger steken. Muis op de bureau zetten, hadden we vandaag gedaan maar ze vond het beestje schattig, heel de grap verneukt --'


    Only losers can act the way you do

    (...)Die eerste deden we vorig jaar altijd bij een vervanger maar dan zeiden we 'bieb' :p


    dát was het! bieb x'D ik was maar op zoek naar hoe wij dat in het lager altijd deden x'D


    You're a star in heaven.

    Je moet een punt op het bord aanduiden en telkens als de leerkracht daar voorbij loopt moet je iets irritant doen, zoals heel diep inademen of je balpen laten vallen. xd'
    Of als de leerkracht iets uitlegt moet heel de klas zo stil zijn en gewoon naar hem staren en niks zeggen, zelf niet als die leerkracht iets vraagt, maar de kans dat je dan strafstudie ofzo krijgt is wel groot. :X




    Wij deden dat met het puntje eens (; en toen klapte we in onze handen en dat leraaresje maar kijken ;'d En een stinkbom deden we ook eens ;D Maar geen van die waren op 1 april (:

    Krijtjestruc blijft leuk (A)


    I want my bloody cheese now!^^

    ik vergeet het altijd dat het 1 april is.
    en werd vanochtend al gelijk in de maling genomen;
    dus besloot ik de rest van de dag niemand meer te vertrouwen. (:


    it's cool to know nothing.

    Wij deden vroeger altijd:
    Je zegt een woordje, en als je leraar dat woord bijvoorbeeld 5X zegt, roep je BINGOOOOO!
    En met dat puntje ook (; Maar dan hoesten we.


    Never run out of reasons to smile...

    Als jullie een krijt bord hebben.. Moet je een snoep krijtje neer leggen....

    Dan gaatie met dat ding schrijven plaats van met een egt krijtje:P

    xx niet dat jullie dat ngo doen want eht is alweer maar een paar dagen (hoor) verder!!...


    Ivar Oosterloo.

    Een poepziescheetzak op zijn stoel neer leggen. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bij mij op school hadden mensen overal in de school in de gaatjes enzo inktvis/vis neergelegt, dat begon echt te stinken. Gewoon halen op de markt enzo.
    Alleen had de rest vd school er ook last van, en nja dat is niet echt alleen kut voor de leraren maar ook voor de leerlingen, lol. Echt overal moest je je neus dichthouden.

    Of gewoon bruine en witte vla op het bord spatten als hij even niet kijkt.

    Doen alsof je een huppel bent die niet wil schrijven omdat haar nagel juist zijn gelakt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wij hebben zo'n digitaal bord, zo'n enorm computerscherm you know -naam vergeten-, en dan pakken jongens wel eens die muis van de computer stiekem af en gaan ze dat ding afsluiten. Kan die weer helemaal overnieuw opstarten, leraar pissed. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Geen idee. De laatste keer dat wij dat deden... He nearly shot us.


    You move me ......... Kurt