• http://www.elmar.nu/images/chantalklein.jpg Ik weet dat diegene er niks aan kan doen. o_o


    I live for the applause, you will die for it.

    Damn, dat is hartstikke zielig.


    ok

    IEEEEEEEEUWL, dat rode oog Ö Maar ze kan er niets aan doen ö


    Only losers can act the way you do

    Ah dat is écht eng. o.O
    Maar ook best zielig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    waarom open je zo'n topic over iemand die ziek is geweest en dat heeft gehad? Oke, ze is dan nu dood, maar de titel mocht wel wat normaler.

    Whoa, knijp me even. O.O

    ha.
    HAHAHAH
    HAHAHHAHAHAHA X'D
    hoe langer ik er naar kijk. hoe grappiger het word.
    ik wist wel dat er aliëns bestonden..


    The economy is suffering, let it DIE!

    waarom open je zo'n topic over iemand die ziek is geweest en dat heeft gehad? Oke, ze is dan nu dood, maar de titel mocht wel wat normaler.

    Er zijn miljarden mensen met een ziekte. en om de 3 seconden gaat er een persoon dood. en geloof mij, dat gaat niet snel veranderen. whats the big deal about it? Miss maar beter dat ze dood is. En alsof jij het niet eng vind?


    The economy is suffering, let it DIE!

    ha.
    HAHAHAH
    HAHAHHAHAHAHA X'D
    hoe langer ik er naar kijk. hoe grappiger het word.
    ik wist wel dat er aliëns bestonden..


    Omg XD
    Naa ik vind het zielig, voor mezelf. Nu kan ik vanavond niet slapen (huil)

    Dit vind ik dus best lullig hè?
    Iemand is ziek en ziet er zo uit, en dan gaan we haar hier maar met z'n allen uitlachen en zeggen hoe bang we voor haar zijn.
    Misschien was het wel een hele aardige en lieve vrouw!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    AHRG!
    Ik kan er niet tegen hoe mensen nu zielig gaan lopen doen.. zo van.. arme vrouw.. maar als ze op straat liep he. GA MIJ DAN FUCKING NIET VERTELLEN. DAT JIJ NIET RAAR ZOU OMKIJKEN. EN DENKEN "WTF?!" ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    AHRG!
    Ik kan er niet tegen hoe mensen nu zielig gaan lopen doen.. zo van.. arme vrouw.. maar als ze op straat liep he. GA MIJ DAN FUCKING NIET VERTELLEN. DAT JIJ NIET RAAR ZOU OMKIJKEN. EN DENKEN "WTF?!" ¬¬


    I live for the applause, you will die for it.

    AHRG!
    Ik kan er niet tegen hoe mensen nu zielig gaan lopen doen.. zo van.. arme vrouw.. maar als ze op straat liep he. GA MIJ DAN FUCKING NIET VERTELLEN. DAT JIJ NIET RAAR ZOU OMKIJKEN. EN DENKEN "WTF?!" ¬¬


    Neeeuh, de meeste zouden denken: Mamaaaaa! Een alien o.o

    Oogtumor?


    BAM!

    (...)

    Neeeuh, de meeste zouden denken: Mamaaaaa! Een alien o.o

    idd. en dan gaan mensen nu wel lopen zeggen van.. dat is vet zielig. maar wedden dat ook hun haar zo zouden aankijken ;; O_o


    The economy is suffering, let it DIE!

    Zij wilt waarschijnlijk dood.


    Niet geschoten is altijd mis..