• Ik vind het z'n geniaal progamma.. Ze leren omgaan hoe het ouderschap is! Ze krijgen eerst een zwangerebuik, dan baby's,dan kleuter/peuter, dan een tiener en dan nog oude mensen in huis. Hoe grappig kan dat zijn?

    Er waren dit keer ook een homostel bij, echt super lief hoe ze met kinderen omgingen!

    - Kijk jij BabyTeHuur?
    - Wat vind je ervan?
    - Wie vond je het leukste koppel?
    - Welke fase vond je leuk?

    http://www.bnn.nl/page/babytehuur2009


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik kijk het niet, want ik vind het raar dat mensen dit doen. Als je kinderen wil, wil je kinderen. En dat zou niet moeten veranderen door z'n programma. Want veel mensen vinden dat als ze hebben gezien hoe het er allemaal aan toe gaat, ineens véel te zwaar is?


    Protège moi de mes désirs.

    - Kijk jij BabyTeHuur?
    Soms.
    - Wat vind je ervan?
    Leuk!
    - Wie vond je het leukste koppel?
    Dat homo-stelletje. (:
    - Welke fase vond je leuk?
    Peuter & puber.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kijk jij BabyTeHuur? ja
    - Wat vind je ervan? onwijs leuk, jammer dat het afgelopen is!
    - Wie vond je het leukste koppel? yvet en joshau maar ook die homo's
    - Welke fase vond je leuk? vooral de baby fase. en die opa die altyd saggo was bij de homo's

    Ik keek het soms.
    Ik vond het wel komisch.
    Wie ik het leukste vond? Quinta en Takuya (?) en Max en ..? [/naam kwijt] In dat geval dat homokoppel. >;')
    Geen idee eigenlijk.

    Wat ik wel vond.. Opzich slaat dat hele programma nergens op. Je wilt een kind/kinderen of je wilt het niet. Die keuze heb je al gemaakt, en die kan dat programma niet wijzigen.
    Vind ik dan.


    -

    Kijk Jij Baby Te Huur:
    Jaa

    Wat vind je ervan:

    HEEL erg leuk, alleen er zijn zo weinig afleveringen van

    Wie vond je het leukste Koppel:
    Quinta & Takuya

    welke fase vond je leuk:
    Allemaal

    Echt een vet programma <3

    Ik heb het misschien 1x gezien ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ik kijk niet
    nog nooit gezien trouwens ik zou het wel eens willen zien
    maar ik weet niet wanneer dat is en op welke zender?


    One Day you'll remember me...

    ik heb het programma wel is gezien ja. Je leert zo wel omgaan met een baby en alles wat daar om heen komt kijken. Zowel op financieel gebied en op persoonlijk gebied. Een van de ouders zal dan tijdelijk moeten stoppen met werken. en een baby gaat ook wel in de portomonee zitten, het gaat dus wel een groote nieuwe stap in je leven zijn


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.