• Heey,
    Kzit hier echt met kippenvel.
    Er was net iets engs gebeurd.

    Ksta voor de spiegel te kijken welk truitje ik aan doe. Beginne opeens me posters achter me te bewegen. En mijn speaker van mijn mp3 stond nog aan en ik hoorde daar een stem door. Ik ren naar onder hoor ik de duer keihard achter me dicht slaan. Kwil nu ff egt nie anar me kamer. wtf was dat ?

    xRoxy

    Pee Es ; Bedankt voor het lezen.

    creepy o.o


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    een spook? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sorry, dat was de Kerstman. Ik zal hem beter bijhouden de volgende keer ;)






    Lalalawind.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sorry, dat was de Kerstman. Ik zal hem beter bijhouden de volgende keer ;)






    Lalalawind.


    ow gelukkig <3.

    ha.
    haha.
    hahaha x'D
    lawl.
    Dat was ik =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    lotte, geef niet altijd van die droge reacties want door jou weet ik niet meer wat ik wou zeggen ôo


    -

    Als het geen grap voor 1 april is,dan zeg ik dat je een geest op bezoek had ^^ don't worry,ze doen niets verkeerds dat je oppast (; En anders zouw ik zeggen,haal de spiegel uit u kamer of bedek die (:

    Das raarr .___.


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb z'n Mobile, ofzo. (Z'n ding met z'n touwtje & als je daarmee beweegt komt er geluid uit, zeg maar --') & Soms komt daar dus ineens geluid uit. En dat is niet van wind ofzo, want er is écht geeen wind in mijn kamer :A
    & Nee, dit is geen grap.


    Protège moi de mes désirs.

    ik zou je nooit meer zo laten schrikken. (A)


    Some people make the world special just by being in it

    HAHAHAHAHAHA x'D Sorry ik vind dit echt het lachwekkendste verhaal dat ik ooit al had gehooord.
    Maar oké ff serieus. Ik was in de kamer als Marilyn Monroe en als je dit topic niet meteen laat sluiten kom ik weer langs en kom ik je in jou slaap opeten >=)

    HAHAHAHAHAHA x'D Sorry ik vind dit echt het lachwekkendste verhaal dat ik ooit al had gehooord.
    Maar oké ff serieus. Ik was in de kamer als Marilyn Monroe en als je dit topic niet meteen laat sluiten kom ik weer langs en kom ik je in jou slaap opeten >=)


    nou als jij dit had meegemaaktt had je 7 kleure gescheten

    Mirrors o.o


    I live for the applause, you will die for it.

    sorry, dat was ik. Heb ik je aan t schrikken gemaakt?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Geesten bestaan echt, er zit een kwade geest gevangen in je kamer. Man, in de Joepie stond is een keer van een meisje die geesten kan oproepen en nu denk ik gewoon dat ze wel bestaan maar ik geloof er niet in, weet je wel. Ik ben niet zo een raar mens hoor (:


    Only losers can act the way you do