• We kijken met Godsdienst een film.
    Het is echt een van de ergste films ooit. Het gaat over Skinheads in Amerika. Zij zijn het toppunt van rasistische mensen en staan volgetatoeëerd met het Hakenkruis, kenmerkend van Adolf Hitler.
    Derek, het opperhoofd der skinheads vermoord voor de ogen van zijn jongere broertje, Danny, een zwarte. Hij dwint die zwarte om op te stoep te gaan liggen, met zijn tanden open op de stoeprand. Dan trapt hij fucking hard op die kop, zodat je de schedel hoort breken. Danny besluit niet te getuigen tegen zijn grote broer, zodat Derek in plaats van levenslang, maar drie jaar krijgt. In die drie jaar leert Derek zwarten te accepteren, maar ondertussen volgt Danny hem op bij de Skinheads.
    Wanneer Derek weer vrijkomt, verbied hij Danny om nog met de Skinheads om te gaan, maar die luistert niet. Uiteindelijk wordt Danny ook vermoord.
    But really, het is zo erg. Je wordt er helemaal stil van.
    http://www.youtube.com/watch?v=AbOKAPmGgAU

    Ja, dat met die stoep heet stoephappen. Dat ken ik. Dat roep ik altijd tegen een jongen uit m'n klas: 'JONGE, MOET IK JE LEREN STOEPHAPPEN OFZO?'

    Maar dat zijn van die kutonderwerpen die ik heel eng vind(huil)


    rules don't stop me

    Ik ken die film, ik vond het eigenlijk maar een b-film, aan het begin zie je toch zo een 'sex scene?' ze kreunt al voor er iets gebeurt is o_O.

    Het enigste erge stukje aan de film is dat ze die neger aan de stoeprand kapottrappen ^^


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik heb die film ook gezien bij godsdienst Ö ik bedoel ik was HELEMAAL geshokkeerd ofzo Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ieuwl. vertikt het om die film te kijken.


    All was well.

    ik wil die film dus echt niet kijken o-o'


    Underdog, just look at the mess you made.

    Deze film wil ik niet echt zien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Eigenlijk wel, je wilt het wel zien.
    Dit is een mooi verhaal waar in ze laten zien dat elk mens kan veranderen =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vond Danny altijd cute ofzo.
    Echt stom dattie doodging T.T

    Ik heb er ooit van gehoord in de les.En eigenlijk wil ik hem best wel zien.


    Cómo no te voy a querer..