• ElloEllo.

    Ik zoek iemand op samen mee te schrijven. Laatst gaf een vriendin mij de mogelijkheid een verhaallijn van haar ook te mogen schrijven. Ik heb het verhaal van haarzelf nooit gelezen, en heb dus alleen de grote lijnen van het verhaal te horen gekregen.
    Het gaat over iemand, betrokken bij een moord. Echter is hij zijn geheugen kwijt geraakt en weet hij / zij er veder niks meer van.
    Ik wil ondertussen ook gewoon veder aan mijn anderen verhalen, op zich schrijf ik redelijk snel, maar het leek me ook wel eens leuk samen met iemand te schrijven. Dus bij deze, de mensen met intresse: Mail me! :]

    Ik bied me eventueel ook nog aan om samen met jou een verhaal veder te schrijven. Dit mag over van alles gaan, Percy Jackson, Hungergames, een eigen verzonnen verhaallijn of wat dan ook, mail mij de verhaallijn en ik zal kijken of het me aanspreekt. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie terug :]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik zou het wel leuk vinden om samen te schrijven, maar ik heb er weinig ervaring mee, dus of het een succes wordt is nog maar de vraag :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Doet er niet toe johh :'] Je moet het ergens leren, nietwaar? Stuur me anders eventjes een mailtje, kunnen we overleggen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Inmiddels hebben ik en Wyrd duidelijke afspraken voor een verhaal.
    Echter, zoek ik nog altijd iemand om het verhaal uit de openingspost mee te schrijven. Bij intresse, hoor ik het graag via de mail :]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes