• OKE OKE WTF WTF XD
    IK LEES NU NET....NU NET 4 SEC GELEDEN DE POPCORN (duitsblad)
    dat Bill en vriendin blijkt te hebben ;O
    iemand had een brief naar hun gemailt met een foto erbij: ze liepen naast elkaar eerst tom daarna georg daarna Blondie daarna Bill en Bill en die blondina xD liepen bijna inelkaar -_-' gwn tegen elkaar vastgeplakt ofso :S arm in arm xD
    in die mail stond dat ze ook al kussen waren gezien
    mar dat Bill weer daarvoor zei: als ik een vriendin heb zijn de fans de eerste die het horen...nou niet dus -_-'
    en er stond ook bij dat het die styliste was xD en dat hij ons nog een antwoord schuldig is (puh)
    aan de ene kant ben ik natuurlijk blij voor hem
    mar aan de andere kan : WHY ARE YOU LYING TO YOUR FANS :( want wij wisten het iet als eerste -_-
    patricia

    nu wil in dus weten IS DIT WAAR JA OF NEE want me vriendin word helemaal gek nu :(


    don't Worry...Be gay.

    ja maak je er niet druk om, je weet hoe het is als je beroemd bent, hoeveel leugens dat er al niet over Th zijn rondverspreid, !!!!


    *He's the one.

    Mensen maak er tog niet zo drama van.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    nee ik denkhet nietn het is gewoon de syliste je moet niet alles geloven wat de blaadjes zeggen vast weer een roddel ik zou blij voor hem zijn als het het zo is mar ik geloof het eerlyk gezecht niet ik heb het artikeltje ook gelezen jepss uit de popcorn maar goed. ik geloof het niet sorry. het is de styliste! denk ik.


    well ik volg haar, en het is ook logisch dnek je niet,!!!
    hetis wel logich maar ik weet bijna zeker dat het de styliste is!

    HET IS DE STYLISTEEEEE DAT IS ZKKR DAT STAAT ER OOK BIJ XD


    don't Worry...Be gay.

    Leuk voor hem toch? Als hij een vriendin heeft? Hij had al een keer in een intervieuw gezegt dat hij zich eenzaam voelde, nou en als hij een vriendin zou hebben, zou hij dat dus niet meer zijn! :'D

    En overdreven verliefde fans, wees blij voor hem, geloof me, de kans is 0,0001 procent dat je Bill ooit krijgt, en wat wil je dan? Dat Bill áltijd single blijft? Dat zou wel zwak zijn...

    Mensen maak er tog niet zo drama van.

    GA WG ALS JE ER NIKS OVER TE ZEGGE HEBT JA me vriendin word nu helemaal gek is doe dit niet om dat ik me er o-zo-druk over maak maar voor haar ,als bill en vriendin heeft stort haar heele wereld in elkaar !


    don't Worry...Be gay.

    Leuk voor hem toch? Als hij een vriendin heeft? Hij had al een keer in een intervieuw gezegt dat hij zich eenzaam voelde, nou en als hij een vriendin zou hebben, zou hij dat dus niet meer zijn! :'D

    En overdreven verliefde fans, wees blij voor hem, geloof me, de kans is 0,0001 procent dat je Bill ooit krijgt, en wat wil je dan? Dat Bill áltijd single blijft? Dat zou wel zwak zijn...

    Ja xD maar dat begrijpt mijn vriendin alleen nog niet heelemaal -_-


    don't Worry...Be gay.

    Mensen maak er tog niet zo drama van.

    GA WG ALS JE ER NIKS OVER TE ZEGGE HEBT JA me vriendin word nu helemaal gek is doe dit niet om dat ik me er o-zo-druk over maak maar voor haar ,als bill en vriendin heeft stort haar heele wereld in elkaar !


    idd die van mijn vriendin ook, is niet normaal maar kom, ze houd egt van Bill enja ik accepteer da als ze dit hoort word ze gek, ik denk dat ze dna zelfs naar elke magazine gaat bellen om hetna te vragen!!


    *He's the one.

    da is al kei lang gelede

    Mensen maak er tog niet zo drama van.

    GA WG ALS JE ER NIKS OVER TE ZEGGE HEBT JA me vriendin word nu helemaal gek is doe dit niet om dat ik me er o-zo-druk over maak maar voor haar ,als bill en vriendin heeft stort haar heele wereld in elkaar !


    idd die van mijn vriendin ook, is niet normaal maar kom, ze houd egt van Bill enja ik accepteer da als ze dit hoort word ze gek, ik denk dat ze dna zelfs naar elke magazine gaat bellen om hetna te vragen!!

    mijne stuurt minstens 50 mailtjes naar de fan email adres van TH nu -.-


    don't Worry...Be gay.

    da is al kei lang gelede

    en drm stat het er ook nu pas in....en drm heeft hij zijn nieuwe kapsel ook al xD heelemaal zwart...omdat het zo lang geleden is xD
    ja srry als ik arro of bot over kom maar ik word een beetje gek van me vriendin nu..ze loopt nu de heeltijd te zeike:S


    don't Worry...Be gay.

    Leuk voor hem toch? Als hij een vriendin heeft? Hij had al een keer in een intervieuw gezegt dat hij zich eenzaam voelde, nou en als hij een vriendin zou hebben, zou hij dat dus niet meer zijn! :'D

    En overdreven verliefde fans, wees blij voor hem, geloof me, de kans is 0,0001 procent dat je Bill ooit krijgt, en wat wil je dan? Dat Bill áltijd single blijft? Dat zou wel zwak zijn...

    Ja xD maar dat begrijpt mijn vriendin alleen nog niet heelemaal -_-
    Als ze écht van Bill houd, gunt ze hem een vriendin, of zij dat nou is of iemand anders.

    Eigenlijk snap ik ook niet dat mensen hopeloos verlieft op een ster kunnen worden. Ik bedoel, je kent die hele gasten niet. En reageer nou niet met "Ze gedragen zich zo op intervieuws en op tv heel lief enzo" want dat kunnen ze ook gewoon voor doen. Niet alles gaat om het uiterlijk hoor. Zoals Britney, in de showbiss doet ze zich heel anders voor, maar mijn vader werkt bij Beeld en Geluid, en daardoor heb ik Britney gewoon een keer gedag kunnen zeggen(nee, niet praten, gewoon gedag) en ze zei gewoon gedag terug, en klonk helemaal niet arrogant ofzo, zo zie je maar, mensen kunnen heel anders zijn, negatief, en positief. Bovendien vind ik ook dat je pas verlieft op iemand kan worden, als je die gene lang in zijn ogen hebt gekeken, zonder gillende keuken meiden om je heen.

    neuy joh!!
    ze waren gewoon aan het shoppen,Bill mag toch best vrouwelijke vriendinnen hebben ?
    mensen CHILL!!
    no drama!!


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Leuk voor hem toch? Als hij een vriendin heeft? Hij had al een keer in een intervieuw gezegt dat hij zich eenzaam voelde, nou en als hij een vriendin zou hebben, zou hij dat dus niet meer zijn! :'D

    En overdreven verliefde fans, wees blij voor hem, geloof me, de kans is 0,0001 procent dat je Bill ooit krijgt, en wat wil je dan? Dat Bill áltijd single blijft? Dat zou wel zwak zijn...

    Ja xD maar dat begrijpt mijn vriendin alleen nog niet heelemaal -_-
    Als ze écht van Bill houd, gunt ze hem een vriendin, of zij dat nou is of iemand anders.

    Eigenlijk snap ik ook niet dat mensen hopeloos verlieft op een ster kunnen worden. Ik bedoel, je kent die hele gasten niet. En reageer nou niet met "Ze gedragen zich zo op intervieuws en op tv heel lief enzo" want dat kunnen ze ook gewoon voor doen. Niet alles gaat om het uiterlijk hoor. Zoals Britney, in de showbiss doet ze zich heel anders voor, maar mijn vader werkt bij Beeld en Geluid, en daardoor heb ik Britney gewoon een keer gedag kunnen zeggen(nee, niet praten, gewoon gedag) en ze zei gewoon gedag terug, en klonk helemaal niet arrogant ofzo, zo zie je maar, mensen kunnen heel anders zijn, negatief, en positief. Bovendien vind ik ook dat je pas verlieft op iemand kan worden, als je die gene lang in zijn ogen hebt gekeken, zonder gillende keuken meiden om je heen.


    dat is waar maar als ik dat agz eggen tegen mij vriendin denkt ze dat ik het haar niet gun dat ze van bill houd enzo, maar ach ja ik weet het ook niet meer, ik doe gwn maar mee, maar ik weet dat dat onmogelijk is,!!! dus ik ga akkord met jouw dingske hier,!!


    *He's the one.

    Dit is niet waar. Nathalie is getrouwd ;)

    Slotje maar? Dit veroorzaakt onnodig paniek. Geloof me maar het is echt niet waar.

    neuy joh!!
    ze waren gewoon aan het shoppen,Bill mag toch best vrouwelijke vriendinnen hebben ?
    mensen CHILL!!
    no drama!!

    maar maar :|:|
    ze waren ook kussent gezien ofso ;o;o;o;o;o;o


    don't Worry...Be gay.