• Bij ons zijn die duitse uitwisselingen.
    Dus ik en mn vriendinnnen zitten zo naar die jongens te kijken (hoe voorspelbaar :'D) en eigelijk zitten daar best wel leuke jongens tussen. er zijn ook een paar in de plaats gekomen. maar nu zijn er dus 2 jongens. en De halve school (meisjes) lopen de heletijd achter die jongens aan.
    Was ook zo'n meisje en die ging naar mn vrienin toe. echt zo.
    Zij 'ik en mn vriendinnen gaan straks na schooltijd achter die jongen aan lopen met die witte broek' vriendin: 'weet je well hoe die heet?' zij: 'neh :'D' vriendin: 'danny' zij: 'aaaaaaah danny (H)__(H)'dat was zeg maar best wel grappig :'D

    xoxo


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    OmaxScre schreef:
    like, JELOUSY XD
    I mean, wij hebben alleen maar frankrijk en Italië .. -,-" en die jongens lijken net apen !! -,-"
    XD
    xx

    Voeg daar Rusland & Litouwen aan toe en kom maar op met de nachtmerries.Ik heb serieus nog nooit zulke lelijke boys gezien.
    Ja, wij hebben ook uitwisseling.


    Elegance is refusal.

    Hahaa,Lucky you ;) !


    everybody needs a song.

    xNEE schreef:
    Hahhaa.
    Waarom heeft mijn school zoiets nou niet?? ;o


    Music is my fxcking drug. ♫

    Bij ons komen er volgend jaar Canadezen xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dr liepen aan het begin van het jaar vet lieve halflangharige minijongentjes met Vans enzo. Dat was wel lief. :'D


    blame the bully.