• Hey, onze leraar grieks had vandaag een jackje aan wat in mijn ogen heel veel weg had van een matrozenpakje.
    Dus ik zo tegen een hoofd uit mijn klas: 'ik vind het pak dat hij aan heeft echt vreselijk' Maar hij verstond dat ik zei dat ik het heerlijk vond. Dus hij gilt zo door de klas, terwijl onze deur open stond en de deur van hem(tegenover ons lokaal) ook: 'OMG, GEKE VINDT HET PAK WAT *leraar* AANHEEFT HEERLIJK!!'
    Dus ik f*cking rood: ehm, nee...

    Loop ik later tegen mijn vriendinnen dat verhaal te vertellen want ze zitten niet in mijn klas, loopt hij net achter me als ik zeg dat dat hij dacht dat ik het een heerlijk pakje vond...
    Dus de leraar zo van:'fascinerend jasje hè?'

    En alsof dat nog niet genoeg was zei hij toen ik tijdens zijn etiquette lessen iets te hard door de klas riep dat een foto gephotoshopt was: 'Nee, die is niet gephotoshopt.' ik verbaasd dat hij het hoorde zegt hij:'Ik hoor alles wat je zegt!'WHAAAAH


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hahaa,omg nee :D
    maar het is bijna vakantie,en dan is iedereen dat voorvalletje vergeten ;) !

    xx


    everybody needs a song.

    het is helemaal niet bijna vakantie, de 4e periode moet nog beginnen:O
    Regio noord...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hahaha ;xd;

    het is helemaal niet bijna vakantie, de 4e periode moet nog beginnen:O
    Regio noord...

    In regio België
    Hebben we 2 weekjes paasvakantie =D


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    hahahah XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    In regio België
    Hebben we 2 weekjes paasvakantie =D

    -jaloersheid heerst-
    maar ik heb anderhalve week meivakantie :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    In regio België
    Hebben we 2 weekjes paasvakantie =D


    Woooow. Ik ben alleen de vrijdag & maandag vrij --'

    Maar het zijn best wel stomme actie's. Ookal zijn ze stiekem best wel grappig xd.


    Protège moi de mes désirs.

    OMG:O
    ik wil ook vakantie... Hallo, vandaag riep de halve school me al steeds als hij langsliep, dat gaat morgen dus de hele school doen...
    En hij ís ook wel leuk... Dat is juist het kutte, heel veel meisjes zijn op hem.. Als het nou zo'n oude vent was geweest, had iedereen gesnapt hoe het zou zijn, maar mensen die het via via hoorden denken allemaal dat ik hem heerlijk vind:S


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    hahaha omg erg erg erg .. (':


    Popsicles are yumm'ness :3

    op welke school zit jij? ö Gymnasium in zwolle? =O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    vreselijk x'd


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jeej!! GD-heid!!!! :):)

    Supergrappig XD

    ik heb alleen vrijdag en maandagvrij "--


    ♥ I am Satan's Angel.