• Hey, ik was heel erg benieuwd of er toevallig ook Kpop fans hier op Quizlet zitten.
    Voor degene die niet weten wat Kpop specifiek inhoudt, hier 3 verschillende Kpop nummers.
    En als je al wel naar Kpop luistert, wie is je bias / bias group? ^^

    xx




    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    YAS YAS YAS QUEEN.

    BTS, EXO, BIG BANG, INFINITE, SUPER JUNIOR, GIRLS GEN, ORANGE.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik ben niet echt een grote fan of zo, maar ik luister af en toe wel eens naar KPOP.


    16 - 09 - '17

    Ik luister ook wel af en toe naar k-pop. Maar echt in het fandom zit ik niet echt met bias enzo. Ook al zien ze er wel goed uit ^^
    BTS en BIGBANG zijn wel mijn favorieten denk ik! Ik hoop nog steeds dat er een k-pop groep in Nederland komt, lijkt me zo geweldig om een keer mee te maken en te zien!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 10:52 ]

    Het is niet mijn favoriete genre maar ik luister er wel eens naar!
    Eigenlijk alleen maar naar girl groups, Red Velvet, Miss A zijn mijn favorieten. Van Red Velvet is mijn bias Wendy en van Miss A heb ik er geen. Oh Wonder Girls vind ik ook wel goed trouwens.

    Maar ik zit niet zo in het fandom haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Die AlphaBAT klinkt best tof. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    DEZE TOPIC, DFSSGD

    <3

    BTS
    GOT7
    EXO
    INFINITE
    BIG BANG
    SHINee :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Green245 schreef:
    DEZE TOPIC, DFSSGD

    <3

    BTS
    GOT7
    EXO
    INFINITE
    BIG BANG
    SHINee :')



    GYAAAH BTS <3. I love V but I also love our princess, Hobi.
    Mijn favos zijn

    Monsta X (MINHYUK TOO CUTE <3)
    BTS
    Block B
    Super Junior
    AlphaBAT
    Vixx
    TVXQ
    Infinite
    N-Sonic

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 0:08 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    BIGBANG, BTS, EXO & MONSTA X.

    Dit zijn de groepen waar ik het meest naar luister ^^


    No guts no glory.

    Ik ben een K-POP gek en eigenlijk luister ik daar 9/10 van het dagdeel naar. Vanalles en nog wat staat er op mijn muzieklijst, dus niet alleen de bekendere zoals BTS, Bigbang, EXO, Super Junior, etc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gomenasai schreef:
    Ik luister ook wel af en toe naar k-pop. Maar echt in het fandom zit ik niet echt met bias enzo. Ook al zien ze er wel goed uit ^^
    BTS en BIGBANG zijn wel mijn favorieten denk ik! Ik hoop nog steeds dat er een k-pop groep in Nederland komt, lijkt me zo geweldig om een keer mee te maken en te zien!


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Jinxxx schreef:
    Ik ben een K-POP gek en eigenlijk luister ik daar 9/10 van het dagdeel naar. Vanalles en nog wat staat er op mijn muzieklijst, dus niet alleen de bekendere zoals BTS, Bigbang, EXO, Super Junior, etc.


    Als je wil, hier staan misschien wat bij die je nog niet (zo goed) kent.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    VIXX is mijn Bias groep. Maar ik luister ook naar NU'EST, JJCC en nog wat kpop groepen. :3

    Unity schreef:
    (...)

    Als je wil, hier staan misschien wat bij die je nog niet (zo goed) kent.

    Hehe, ik ken er echt een heeeeeeéleboel. Hier staan ook echt een boel bekende nummers/bands bij. De enigste die ik niet kende waren die hieronder staan, maar volgens mij had ik ook eens een nummer van AlphaBAT geluisterd en vond ik ze echt niks. Net zoals van 24K. Thanks for the vid tho c:

    Vixx LR - Beautiful Liar, Toppdogg - Toppdogg, Lukus - So into u, JJCC - Bing bing bing, MIB - Chisa bounce, AlphaBAT, 24K.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahh~

    Yeah, ik ben een 'multi-fandom fan' . xD
    Mijn ipod staat vol met verschillende bands en solo artists zoals Ailee en K.will maar ook SEVENTEEN, BTS , EXO, VIXX, Super Junior....

    Eigenlijk zijn kpop fans soms echt freakin moeilijk te vinden xD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Vooral BTS ben ik gek van (x/x), maar Seventeen, Got7 en VIXX vind ik ook best cool.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…