• Ik heb het over de muis die ik eerder deze dag heb gered van mijn kat.
    Of ja, een half uurtje geleden.
    Maar ik geloof dat zijn rug is gebroken, maar ik vroeg me af, moet ik hem wel of niet aan mijn kat geven? Zodat die er een eind aan maakt, of moet ik hem in de schoenendoos laten liggen, wachtend op zijn dood?


    You move me ......... Kurt

    gelijk dood meppen?
    nek omdraaien?
    zo snel mogelijk een einde aan maken


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Gelukkig leeft ie weeeer ;]]

    Ja, maar hij is nu weer stervende! >.<


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Ja, maar hij is nu weer stervende! >.<

    dood hem of geef hem aan je kat als je of iemand anders hem niet beter kan maken is dit gewoon zielig en dierenmishandeling


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Doe hem zelf dood. of laat iemand hem dood doen. Dat beest is zo beter af dan met een gebroken rug of in de bek van een speelse kat.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dierenarts, als die niks kan doen laat hem rustig dood gaan. Want als je het aan de kat geeft zal je kat alleen maar nog meer knaagdieren gaan aanvallen. Asl je bijv. nieuwe muis wil ofzo...

    Dat zal een kat sowieso wel doen (nerd).


    "I shut my eyes in order to see.'

    De Kat. Of angers kan je ook haar nekje breken, dan gaat ze sneller dood dan met de kat.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    arm beestje =(

    Ik zou hem maar aan je kat geven
    Dan is hij eerder dood en lijd hij minder

    Wnt elke minuut lijd hij veel pijn, dus ik zou hem naar snel aan je kat geven

    Sterkte <3


    I solemny swear i am up to no good

    arm beestje =(

    Ik zou hem maar aan je kat geven
    Dan is hij eerder dood en lijd hij minder

    Wnt elke minuut lijd hij veel pijn, dus ik zou hem naar snel aan je kat geven

    Sterkte <3


    Dan kun je hem beter de nek omdraaien want wie weet gaat de kat er eerst nog wat mee omspelen en dan lijd die muis nog steeds. (cat) Maar ik weet niet wat ik zou doen want ik vind nek omdraaien ook zielig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)

    Dan kun je hem beter de nek omdraaien want wie weet gaat de kat er eerst nog wat mee omspelen en dan lijd die muis nog steeds. (cat) Maar ik weet niet wat ik zou doen want ik vind nek omdraaien ook zielig.


    Heb ik ook gezegd.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    een spijtje bij de dokter misschien? -_-
    Dat is de meeste vredeliefende manier die er is. (A)


    One who knows nothing can understand nothing.