• Ik vroeg me af... Hoeveel kledinggeld krijgen jullie? Want ik ga morgen shoppen en me ma vroeg hoeveel ik nodig had maar ik weet dus niet echt wat een "normaal" bedrag is... Ik dacht aan 150 maar is dat niet veel ofzo??
    Graag heb ik jullie mening + hoeveel jullie krijgen.

    Xx Saskia
    p.s.: Sorry als dit in de verkeerde staat.. Wist het niet dus deed hem maar in deze


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    ik krijg helemaal geen kleedgeld :$.

    1 miljoen per week.
    Nee, ehm.
    Ik kan gewoon nemen wat ik wil.
    Het is lekker mijn kindergeld. :'D (275)


    You move me ......... Kurt

    Ik krijg geen kledinggeld

    Zij beslist dat meestal altijd zélf? :'D Ze wéét dat hoeveel ze me meegeeft, het sowieso op is. :')


    Tanya is de beste.

    Het gemiddelde is 40 á 50 euro.
    Cridietcrisic ofso,
    maar ik krijg honderpleuries in de maand :'d


    Hey love.

    ik krijg geen kledinggeld, ik krijg elke maand een bepaald bedrag als zakgeld en daarmee moet ik het doen. Dat geld is voor eten op school, kleding, snoep & voor dingen die mijn moeder dus niet wil betalen ^^, meestal betaalt zij de dure dingen zoals gsm of een dure jeans.


    -

    ik krijg 60 per maand voor kleding en zakgeld samen..
    maar het ligt ook aan je leeftijd denk ik.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    niets =D, moet er zelf voor werken. Maar ik ken dan ook de ware betekenis van geld. 150 euro is wel degelijk veel. Werk er maar is voor.


    Niet geschoten is altijd mis..

    50 euri de maand voor alleen kleding(nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    €150 is echt heel veel... denk aan misschien 3 keer zo weinig? Ik krijg geld wanneer m'n moeder geld heeft, en ik krijg ook zomaar kleren en van m'n vader wel eens wat.


    Als je maar een ananas hebt..

    geen.
    mn mam betaald t als ik wat leuks zie, en daarmee klaar.
    niet oneindig natuurlijk.
    enverder werk ik er voor.


    i need you like a heart needs a beat.

    Je weet zeker niet hoeveel dat is 150 euro, dat is dus wel 6000 frank.
    Ik krijg geen kledinggeld noch zakgeld.

    €150 is echt heel veel... denk aan misschien 3 keer zo weinig? Ik krijg geld wanneer m'n moeder geld heeft, en ik krijg ook zomaar kleren en van m'n vader wel eens wat.
    Ik ken dat wel, werk ik een hele week, kan ik Een paar polo's bij WE halen of 1 t-shirt bij g-star. Nu ben ik aan het sparen voor een zonnebril van Prada 123 euro. Ik moet er wel allemaal zelf voor werken =(


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik krijg 65 euro per maand


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    €150 is echt heel veel... denk aan misschien 3 keer zo weinig? Ik krijg geld wanneer m'n moeder geld heeft, en ik krijg ook zomaar kleren en van m'n vader wel eens wat.


    Het is ook niet echt voor kleedgeld maar om gewoon een keer wat te kopen en dan weer een half jaar of langer wachten tot ik weer wat nodig heb... Eigenlijk is het hetzelfde als dat ik ga shoppen met m'n ma alleen dan nu alleen...


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag