• oke je zegt gewoon welke kleren je nu draagt





    ik draag een zwarte skinny en een hello kitty topje


    @Kathleen

    mijn pyjama (:

    = een zwart hellokitty shortje met daarboven op het bijpassende zwarte hellokitty t-shirtje met toevallig een grote hellokitty hoofd op mijn linker B*rst x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    Skinny jeans, zwart tshirt van s'Oliver en geen kousen ^^ enjahh ondergoed ntrlk x']

    Pyama topje met spaghettie bandjes van hello kitty en een kort broekje daarvan

    een grijze skinny,, blauw t-shirt,, grijs-blauwe allstars en een zwart vestje!!

    topje boven men buik en superminirokj met ingenaaide short erin(zo gekocht da was zo) ma das gewoon om hier thuis te dansen


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    een spijker 3kwartbroek en een wit shirt met TAKE IT EASY erop


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    mijn pjama (flower)


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    ik draag een baggy trainigsbroek en een hemdje ^^


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    zwarte skinny,,zwart gestreept met grijs topje

    witte short en blauw bloesje

    een broek die een beetje veel afzakt^^
    mn pet en een vn mn lievelingstshirts^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    een zwarte BH met paarse stippeltjes en als je hem omdraaid is hij paars met zwart randje... een passende hotpants... donkerblauwe spijkerbroek van de Zara, wit shirt met kersjes daarover een tanktop paar van de tally.... een cobalt kleur h&m vest en dezelfde kleur schoenen van sacha (laarsjes met 3 gespen en een hakje) ... 3 armbanden rechts (oranje, cobalt, zwart)een zwart elastiekje aan de andere pols ... rechts om me wijsvinger een zilvere ring met zwart steentje en links om ringvinger een zilver ringgetje met een diamtje ... een parelketting om me nek en het kruis van assisie erboven ... k geloof dat dat het ongeveer wel is xD

    Zwart met grijs geruite skinny
    TH t-shirt
    zwarte sokken

    Ik sit in me Pyiama of hoe je dat dan ook sgrijft :P


    Crack a bottle

    Overzeasbroek met MCRshirt.


    blame the bully.