• Hoihoi!

    Ik ben zo happy met mijn nieuwe ketting, dat wil ik even met jullie delen c:
    Gister was mijn tante bij ons op bezoek. Ze is samen met mijn oom een paar jaar geleden geëmigreerd naar het eiland Pico, dat is een eiland van de eilandengroep de Azoren, dat ligt tussen Portugal en Amerika.
    Vanwege corona (en organisatorische problemen) kunnen mijn moeder en ik dit jaar niet naar hun toe, want dat hadden we graag willen doen. Maar mijn tante moest halsoverkop naar Nederland, omdat een familielid van haar is overleden. Geen fijne reden om te komen, maar wel fijn dat we haar daardoor weer gezien hebben! Mijn oom moest helaas op Pico blijven, maar het was super leuk om mijn tante te zien c:

    En super lief, mijn tante had een ketting voor me meegenomen! Ze heeft 'm gekocht in een klein winkeltje in Pico, hij is handgemaakt en stelt de staart van een hagedis voor. Ik koop zelf nauwelijks kettingen, omdat ik altijd dezelfde draag, maar ik vind deze echt prachtig! Heb m vandaag dan ook meteen om gedaan c:

    Let niet op mijn naamkaartje, ik was op het werk toen ik de foto nam haha.


    Inspiration can hit you any time

    Wat mooi! Heel bijzonder!


    There is nothing more badass than being yourself

    Wat een mooie ketting! Inderdaad een super leuk cadeau!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die ziet er echt suuuupertof uit!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Dankjulliewel! c:


    Inspiration can hit you any time

    mooi moet me denken aan de ketting van katara van de avatar!


    Let's drink Jasmin tea!

    UncleTrump schreef:
    mooi moet me denken aan de ketting van katara van de avatar!

    Ja daar vind ik het ook wat van weg hebben c:


    Inspiration can hit you any time

    Hij is mooi!
    En sieraden worden altijd extra mooi als er een gedachte/verhaal achter zit.


    Tell me about it, stud.

    Wauw, wat een prachtig sieraad! Een heel attent gebaar (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Dankjulliewel c:


    Inspiration can hit you any time