• Hey schatjes !
    Ik zit in de problemen ik wil een nieuwe serie beginnen ik heb het eerste stukje al maar ik moet er nog een titel bij hebben hopelijk helpen jullie mij een beetje hier is al een deel van het verhaal:
    Het was toch weeral een heel eind geleden dat ik naar het kerkhof was geweest. Maar het deed zo’n pijn om er aan te denken. Met elke stap die ik nam richting haar graf borrelden de tranen omhoog… Het voelde precies alsof iemand een mes in mijn rug plantte, opnieuw en opnieuw en opnieuw. Langzaam maar zeker zag ik het grijze graf, de bloemen moesten zonodig water hebben en het meisje op de foto had nu 19 moeten zijn. 17 november, overlijdensdag, en 24 november haar verjaardag! Wat had ze mooi geweest moest ze hier nog zijn, hier op deze planeet, hier bij mij. Het raakte me nog steeds, al was het nu al zo’n dikke 4 jaar geleden dat ze dood was. Waarom ze het deed begreep ik nog steeds niet. Ik miste haar, mijn beste vriendin, mijn prinsesje, mijn alles… Ik viel neer op mijn knieën en begon te huilen. Het liedje ‘Spring Nicht’ van Tokio Hotel galmde door mijn hoofd. “Bitte spring nicht”, ja Bill zong daar wel een heel passende zin. Ik zag het nog steeds zo voor me, en nog steeds voelde ik me schuldig omdat ik er niet op tijd bij was! God wat haatte ik mezelf, ik wou dat ik daar lag in haar plaats. Ze had zoveel opties, zoveel mogelijkheden en toch zag ze geen uitweg… Ik besloot om weg te gaan, ik kon dit niet langer aanzien. Haar mooie ogen, haar zwarte haar, haar glimlach, dit alles moest ik nu missen. Ik vertrok zonder omkijken, spoelde het liedje door zodat ‘Heilig’ speelde. Alweer zo’n nummer die me deed huilen, alweer raakte het lied me zo. Met al de gevoelens die Bill in zijn muziek stak en mijn persoonlijke situatie kon ik dit lied niet negeren. Het maakte me stil, van bij de eerste noot tot de laatste. Wat hadden die toch mooie nummers, ware het niet dat ze me soms zo’n pijn deden… Ik keek rond me heen, er was niemand op straat. Om mijn gedachten te verzetten schakelde ik over op het nummer ‘Reden’, een liedje die me spontaan deed lachen. Stilletjes begon ik mee te zingen. Ik droogde mijn tranen met mijn handen en gaf mezelf een opbeurend zetje. Het volume stond nu op het maximum en ik stond te zingen alsof mijn leven ervan afhing. Natuurlijk had ik niet door dat er nu wel verschillende mensen buiten waren. Glimlachend keken ze me aan, die is wel goed geluimd vandaag.

    I can't get over it,,you were my everything

    zoiets? xD

    of

    sie springt,ich bin zu spät,scheiße..

    xD

    crying in the night only for our friendschip...


    mijn talenkennis is niet zo best geloof ik xD

    -I wanted to do everything to get you back, but was it enough?
    -One ticket to happiness, please
    -My friendship; Her heart under the soil, and mine still beating

    Ik weet niet of je ze iets vind, maar ik heb mijn best gedaan:$

    Tis goed ik heb er al een er kan een slot op !

    weet ik veel !!! je moet da zelf wetn e j

    Kheb er een het is LoveShit geworde !

    wel een leuke quiz


    @Kathleen