• Als je gaat slapen en je bent moe, tenminste bij mij dan. Ik voel wel dat ik zeg maar heel moe ben maar ik kan me niet herineren dat ik in slaap val.

    Wie herinert zich dat wel?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ook niet. volgens mij.

    Ik snap 'm niet. Bedoel je dat je de voglende morgen je niet herinnert hoe je in slaap bent geduveld?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik niet, ik ben zelfs in slaap gevallen met mijn MP3 zonder dat ik het wist O.o

    Hoe bedoel je precies? x'D
    Ik herinner me nooit om welk uur ik precies in slaap val ofzo als je dat bedoelt :Y)
    En als je dat bedoelt dan denk ik dat niemand zich dat zal herinneren.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat kun je je ook niet herinneren, want dan raak je als het ware bewusteloos.
    Ooit gehoord van iemand die precies kon omschrijven hoe hij/zij op de grond viel toen hij/zij flauwviel? :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Hoelaat dat weet ik meestal niet meer.
    Maar wel hoe --'


    Protège moi de mes désirs.

    Ik niet, ik ben zelfs in slaap gevallen met mijn MP3 zonder dat ik het wist O.o

    muwhaha xD
    Ik deed dat hele nachten lang.
    Ik werd meestal wakker van een liedje dat ik niet leuk vind ¬¬
    Schijnbaar heb ik bepaalde liedjes in mijn slaap nog mee zitten zingen:8


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik ook niet xD
    maar ik bent altijd moe voor in naar bed ga en dan lig ik in bed en dan ben ik klaar wakker:O

    Ik snap 'm niet. Bedoel je dat je de voglende morgen je niet herinnert hoe je in slaap bent geduveld?


    ja


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    niemand toch?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    volgens mij herrinert niemand zich dat

    Ik kan me dat ook nooit herinneren x]


    Listen to what we're not saying..

    Dat kan niemand weten. Het is raar, maar het is zo!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nou, ik lig altijd hetzelfde. Dus dat weet ik wél.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik weet altijd ongeveer de tijd wanneer ik in slaap ben gevallen en ik weet ook of het binnen het half uur was of niet. [/door de sleepstand van mijn stereo]


    Tanya is de beste.