• Ik ben gek, neem het niet té persoonlijk op :'D

    Welkom bij de show van vanavond! Vandaag gaat het tussen de Alexen!
    Alex nummer 1
    Houdt van strandwandelingen en praten met meisjes in ondergoed. Is fan van Miley Cyrus en houdt van diepzinnige gesrpekken 's nachts!
    Alex nummer 2
    Is een sympathieke jonge kerel die graag gaydansjes doet! Op zoek naar een grote ** dan heb je hem hier gevonden!
    Alex nummer 3
    Praat vaak onverstaandbare woorden en houdt ervan om bier te drinken! Zijn idool is Trace Cyrus!

    Het stemmen is afgelopen! Wil jij weten welke Alex de meeste stemmen heeft en wie een date won? Check De winnnaars van de Alex dates!

    2


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Alex 3 8D


    Life is hard and then we die

    2 chiaar!
    die is van all time loooowww n_n
    hij is vet sexy :'D
    hij mag ook wel mee als we gaan kotsen voor de macdonalds. :'D
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    2 chiaar!
    die is van all time loooowww n_n
    hij is vet sexy :'D
    hij mag ook wel mee als we gaan kotsen voor de macdonalds. :'D
    xx

    ik denk het niet, isaa wilt 'm vast niet mee >< zullen we hem in onze tas steken? ;'D

    Alex 3 8D

    Jij bent mijn vriendin! ;D

    (...)
    ik denk het niet, isaa wilt 'm vast niet mee >< zullen we hem in onze tas steken? ;'D

    tuuuurlijk. :'D
    dan rollen we hem op en dan past tie erin. n_n
    en als isaa even niet kijkt ontvouwen we hem. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    ik denk het niet, isaa wilt 'm vast niet mee >< zullen we hem in onze tas steken? ;'D

    Ik zal allesinds niet kotsen als hij meegaat.
    Dan blijf ik thuis.

    (...)
    tuuuurlijk. :'D
    dan rollen we hem op en dan past tie erin. n_n
    en als isaa even niet kijkt ontvouwen we hem. :'D
    JAAAA, jammer voor Isaa dan ;'D

    (...)
    Jij bent mijn vriendin! ;D
    mannen die bier drinken zijn vet geil


    Life is hard and then we die

    (...)
    Ik zal allesinds niet kotsen als hij meegaat.
    Dan blijf ik thuis.

    ah nee isaa!
    niet thuis blijven!
    dan kun je niet zien hoe chiaar en ik een duif een big mac voeren om hem vervolgens kapot te slaan, de big mac eruit te halen en aan een zwever te voeren! :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    alex 3 =3


    Imperfection Is Beautiful

    (...)
    ah nee isaa!
    niet thuis blijven!
    dan kun je niet zien hoe chiaar en ik een duif een big mac voeren om hem vervolgens kapot te slaan, de big mac eruit te halen en aan een zwever te voeren! :o
    Jaa dan mis je dat =o

    Ik ga voor Alex 3, duhh. Wat een zever zet je erbij. >-< Hij houdt duidelijk niet van die Trace. Want die is eng en vies. =_=' Alex Turner heeft graag bier, en dan? En zijn onverstaanbare woorden zijn net leuk want hun accentje is het leukst. :'d
    En natuurlijk zal iedereen hier voor Gaskar of Evans kiezen. >-< Want, neen. Dat zeg ik toch maar niet. Maar dat is gewoon voorspelbaar hier op Q. =_='

    Alex 1 x'D


    I found myself in Wonderland.

    Ik ga voor Alex 3, duhh. Wat een zever zet je erbij. >-< Hij houdt duidelijk niet van die Trace. Want die is eng en vies. =_=' Alex Turner heeft graag bier, en dan? En zijn onverstaanbare woorden zijn net leuk want hun accentje is het leukst. :'d
    En natuurlijk zal iedereen hier voor Gaskar of Evans kiezen. >-< Want, neen. Dat zeg ik toch maar niet. Maar dat is gewoon voorspelbaar hier op Q. =_='

    Ojéé er staat overal zever bij >_< ben je nou giga boos op me =[