• Welkom! Voor allen die meegedaan hadden aan het topic Kies jouw Alex en win een date!, de winnaars zijn bekend!
    De winnaar van Alex nummer 1 is Mistake en jij gaat met hem op romantische date in Regenboogponyland! Vergeet niet om strandwandelingen te maken onder de mooie regenbogen! Misschien moeten jullie de pot goud zoeken? Verstoppertje spelen in het magische bos kan ook zeer gezellig zijn! Ook zwemmen in de magische lilyput met de elfjes is een aanrader. Jullie hotel is prachtig want het is een roze sprookjeskasteel midden op een grote wolk!
    De winnaar van Alex nummer 2 is xLoveIsDeadx en jullie gaan naar Geekland! Jullie grote bezigheid is het porren van de geeks met stokken en afgedankte sigaretten. Op hun brillen zitten kan ook wel eens een leuke bezigheid zijn! Er is zelfs een geektuin waar je zeldzame geeks kan bezoeken zoals de wiskundegeek, de zeldzame computerhacker en de dragonslayerfreak. Jullie hotel is niets minder dan een nagemaakt Zweinstein! Erg wannabe als je het mij vraagt.
    De winnaar van Alex nummer 3 is Unhearted en jullie gaan naar Chocoladeland! Het eten van chocolade zal waarschijnlijk jullie bezigheid zijn. Pas er alleen maar voor op dat we jullie niet naar huis moeten rollen. Het museum met beschimmelde chocolade is misschien een aanrader voor als je vies van geest bent. Anders is er nog altijd de chocoladefontein waar je muntjes in kan gooien en een wens kan doen! Of misschien is het zwemmen in de grote chocolade zee iets voor jou? Jullie verblijven in het peperkoekenhuisje. Pas alleen op voor de gemene heks die daar rondsluipt!
    Het was een zeer spannende wedstrijd maar de meest gekozen Alex was Alex nummer 1! (wtf?) Alex nummer 2 en 3 eindigden op een gelijke plaats! Check volgende week opnieuw het forum waar we drie andere kandidaten hebben met dezelfde naam!

    Mede mogelijk gemaakt door SweetIchigo.

    ja je hebt gelijk. :'D
    maar wedden dat ik nu een vette 10 voor mn toets haal. n_n
    die nerd was zo ben voor me dat ie in zn broek scheet. :'D
    stonkjoh. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja je hebt gelijk. :'D
    maar wedden dat ik nu een vette 10 voor mn toets haal. n_n
    die nerd was zo ben voor me dat ie in zn broek scheet. :'D
    stonkjoh. o_x

    Iewwol, wat een sukkeltje ;D Maar ik ben er zeker van datje een 10 hebt, ik geloof in de geeks :D
    xx

    Ik klaag je aan. (cat)

    Ik klaag je aan. (cat)

    Waarom? =o *Neem het geld dat de show opbracht stevig vast en staat klaar om te rennen met Alex 2*

    (...)
    Waarom? =o *Neem het geld dat de show opbracht stevig vast en staat klaar om te rennen met Alex 2*

    Ik heb geen prijs. (cat) Ik wil de troostprijs, adûh. ik wil; lil' wayne. :9~

    (...)
    Ik heb geen prijs. (cat) Ik wil de troostprijs, adûh. ik wil; lil' wayne. :9~
    Ohzooo :'D Nou mss heb je de volgende keer meer geluk? :'D

    Yes, ik won mijn Alex.
    Al was dat niet nodig, ik had 'm sowieso. :'d
    En Alex en ik gaan zo hard vreten van al die chocolade. Oh, ik ben ZO gelukkig. ;D
    Schokkend hea kind dat Alex 1 won. ;o Ik bedoel, ik gunde het je meer jouw Alex. En jij gunde het me meer mijn Alex? ;p
    Wat ben ik blij. *zucht*

    En ik geef je uitgebreid verslag van ons reisje, als we nog ooit terugkomen. ;o

    (...)
    Iewwol, wat een sukkeltje ;D Maar ik ben er zeker van datje een 10 hebt, ik geloof in de geeks :D
    xx

    zullen we een nieuwe religie opzetten? :'D believe in geeks. :'D geek-o-logie ofzeu. ;d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    zullen we een nieuwe religie opzetten? :'D believe in geeks. :'D geek-o-logie ofzeu. ;d
    Jhaaa, mag ik dan geekig water over iedereens hoofd sprenkelen en zeggen dat de geeks in aantocht zijn? (: En natuurlijk is Bill Gates onze hoofdgeek en onze God! :Y)

    (...) Jhaaa, mag ik dan geekig water over iedereens hoofd sprenkelen en zeggen dat de geeks in aantocht zijn? (: En natuurlijk is Bill Gates onze hoofdgeek en onze God! :Y)

    tuurlijk!
    elke dag wassen we onze handen met dat geekwater en dan bidden we richting onze computers. n_n en dan worden we slimmer naarmate we meer bidden. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Yes, ik won mijn Alex.
    Al was dat niet nodig, ik had 'm sowieso. :'d
    En Alex en ik gaan zo hard vreten van al die chocolade. Oh, ik ben ZO gelukkig. ;D
    Schokkend hea kind dat Alex 1 won. ;o Ik bedoel, ik gunde het je meer jouw Alex. En jij gunde het me meer mijn Alex? ;p
    Wat ben ik blij. *zucht*

    Ik ben blij dat je gelukkig bent, poeperd ;D En nouu ik gunde het mijn Alex ofzo :'D Maar oké voor de schijn gunde ik het jouw Alex.

    (...)
    tuurlijk!
    elke dag wassen we onze handen met dat geekwater en dan bidden we richting onze computers. n_n en dan worden we slimmer naarmate we meer bidden. :'D
    Straks worden we nog begroeid met onze pctjes ;D haha en omg geekwater, is er dan ook een GEEKBIJBEL? (nerd)

    jaaa!
    met álles erin wat je maar moet weten als je geek wil zijn. :'D
    alles regels enzeu
    net als de tora voor de joden. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Ik ben blij dat je gelukkig bent, poeperd ;D En nouu ik gunde het mijn Alex ofzo :'D Maar oké voor de schijn gunde ik het jouw Alex.

    Nou, ik ben nog zo vriendelijk om het na mijn Alex het jouw Alex te gunnen. Beter dan die Evans. :'d Ik wil wat leukigs doen. :Y)
    En zeeeeeeeeeer gelukkig!