• Dit kan nogal een lang lulverhaal worden, sorry:$...

    Ik heb drie goede vriendinnen, echt het zijn hele lieve meiden, maar ik word serieus gek!
    Ze kunnen gewoon niet met elkaar overweg.

    De eerste Lynn*. Lynn en ik verschillen echt heel erg van elkaar, we hebben echt geen overeenkomsten. Vorig jaar zaten we bij elkaar in de klas, en we hadden precies het zelfde lespakket -oke,de enige overeenkomst-, en dus hadden we ook alle pauze's samen. Dus we waren altijd bij elkaar. Maar, ik ben blijven zitten, en zij is overgegaan, dus het is logisch dat we minder met elkaar om gaan dit jaar.

    Nu gingen we vorig jaar beide naar een ander land op werkweek, Lynn naar Engeland, ik naar Parijs. En in Parijs leerde ik een ander meisje(Merel*) kennen, gewoon van onze school. Die week gingen we veel met elkaar om, maar na de werkweek bleven we met elkaar omgaan. Ik praatte veel met haar via msn, en algauw kwamen we erachter dat we alleen maar overeenkomsten hebben. Oke, ik luister nu naar Tokio Hotel, zij luisterde er naar, en luistert het af en toe nog. Dankzij haar ben ik zeer twilight verslaafd, dus daar praten we ook heel vaak over. We zijn echt heel erg naar elkaar toe gegroeid, en praten altijd op msn met elkaar, en we spreken vaak af.

    En dan heb ik nog een vriendin, op een hele andere school, Suzan*. Ze zit op een andere school omdat ze in de eerste klas een ongeluk heeft gehad. Onze vriendschap is daardoor eerst nogal verwaterd, maar is langzamerhand weer terug gegaan naar hoe het was; beste vriendinnen.

    Maar nu het gene waar ik gek van word. Lynn mag Merel niet, ik heb echt geen idee waarom. Ze zegt dat Merel en ik altijd alles samen doen, nou dat is dus al onzin aangezien ik haar 1 of 2 uurtjes per week zie, meer niet omdat we geen tussenuren samen hebben. Ze zegt dat het Merel haar schuld is dat we zoveel optrekken, maar hoezo zou het haar schuld zijn? Lynn mag Suzan ook niet, want ze is te veel op de voorgrond met feestjes en dergelijken, zegt Lynn. Ik vind dat het meevalt, maar dat kan ook zijn omdat ik het gedrag van mijn BF misschien wil goed praten.
    Merel mag Lynn ook niet, omdat Lynn dus zo gemeen tegen Merel doet, en het punt van het verhaal is dus, ik krijg de hele shit over me heen. Ik moet het gezeur van Lynn over Merel aan horen. Merel weet dat ik het liever niet hoor, dus Merel is gewoon stil over het feit dat ze Lynn niet mag.

    Maar wat moet ik doen? Ik word gewoon gek van al die shit dat ze elkaar niet mogen, en mij er steeds bij betrekken. Ik kan toch ook gewoon met ze alledrie bevriend zijn? Of zie ik dat verkeerd, en moet ik een van de drie dumpen? En heeft iemand van jullie dit al eens mee gemaakt, en zo ja, hoe heb je dat opgelost? Want ik knal straks nog een keer uit elkaar uit frustratie.

    Edit: * --> niet hun eigen namen ;)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 20:37 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Je moet ze eens duidelijk maken dat als ze een probleem met elkaar hebben dat ze dat maar lekker zelf moeten uitvechten. Maak ze ook duidelijk dat zeuren tegen jou geen veranderingen gaat maken.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Je moet ze eens duidelijk maken dat als ze een probleem met elkaar hebben dat ze dat maar lekker zelf moeten uitvechten. Maak ze ook duidelijk dat zeuren tegen jou geen veranderingen gaat maken.


    Hoe? Gewoon face to face? Want ik weet niet of ik dat durf:$ -ja ik ben nogal een watje:$-, ik ben bang dat ik het verkeerde ga zeggen ofzo:S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Als ze erover beginnen zeggen dat je het niet leuk vind,en dat ze dat mogen denken,maar dat het een vriendin is. En dat jij er wel mee omkunt. Of gewoon vragen als ze erover beginnen dat ze willen stoppen omdat je het niet leuk vind om dat aan te horen.