• O jongens het was geweldig^^
    Ik was er samen met een vriendin naar toe gegaan. Eerst allemaal gezellig staan dansen enzo, toen kwam ik die ene hele leuke jongen tegen waar ik een crush op heb!^^ Toen gingen ik en mijn vriendin de heltijd bij dat groepje rondhangen. Ik was beetje aangeschoten en hij ook geloof ik x'D! Maar goed, wij dus de heletijd knuffelen en hij mijn hand vast houden. Hij was zoo lief! Hij ging steeds bier halen en dan mogt ik ook wat daar van. Dus ik heb niks gekocht die avond! Toen werd een vriend van mijn crush niet goed, hij gaf over enzo. Dus wij met hem naar buiten. Ik had ons pap gebeld want die zou ons op komen halen. En net toen mijn pa het parkeerterein op kwam rijden gaf hij mij een zoen. Op mijn mond, maar niet echt zoenen! Gwn een afscheidszoen, waar ik heel blij mee was. Ik zei hem gedag en toen moesten we weg. Ik bn sirieus in de wolken mensen *droomt weg*

    Edit: Hij smste me net, of ik naar hem wilde komen omdat zijn ouders weg gingen. Kan dus niet want we hebben visite... Balen -.-


    -

    Typische gebeurtenissen op hockey feesten xd.


    Protège moi de mes désirs.

    Omg vet leuk voor je:Y)

    Leuk. =D


    None but ourselves can free our minds.

    muhahaa gewoon gaan =]


    It's not the same without you.

    Typische gebeurtenissen op hockey feesten xd.
    Idd, op de een of andere manier zuipen mensen zich daar helemaal lam x'D


    -

    leuk voor je ^.^
    Maar khoop dat die jonge je niet gewoon played,maar dat hij het serieus meent ;)

    xx


    everybody needs a song.

    leuk voor je ^.^
    Maar khoop dat die jonge je niet gewoon played,maar dat hij het serieus meent ;)

    xx

    Ik denk het niet, zo was hij vroeger wel. Maar hoe hij mij gistere aan keek. Echt hij had een glinstering in zijn ogen, en hij had een schattige kop, die trekt hij wel eens vaken maar deze keer was het echt lief!^^


    -

    (...)Idd, op de een of andere manier zuipen mensen zich daar helemaal lam x'D


    Ghehehe, ja. Maar ik niet hoor :Y)
    -KUCH.


    Protège moi de mes désirs.

    (...)

    Ghehehe, ja. Maar ik niet hoor :Y)
    -KUCH.

    Ik maar een klein beetje want mijn papa kwam mij ophalen (A)
    Dut is moest me wel gedragen, ik had wel geneog gedronken om mijn verlegenheid de baas te zijn '<33


    -

    (...)
    Ik maar een klein beetje want mijn papa kwam mij ophalen (A)
    Dut is moest me wel gedragen, ik had wel geneog gedronken om mijn verlegenheid de baas te zijn '<33


    Ghehe, ik sliep toen bij een vriendin. Dus ze hadden niks gemerkt xd.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik wil ook es naar een hockeyfeest. Het aantal dronken mensen tellen :Y)
    Maar dan ga ik wel voor gedegen muziek zorgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil ook es naar een hockeyfeest. Het aantal dronken mensen tellen :Y)
    Maar dan ga ik wel voor gedegen muziek zorgen.

    Whaha, ze draaien veel dance. Eigenlijk niet mijn favourite muziek gerne maar het is dansbaar dus ;]


    -