• Ik studeer op dit moment welness&lifestyle. Hierbij hoort ook een deel fitness bij en ik vind het echt geweldig. Op dit moment ben ik bezig om mijn fitness diploma te halen zodat ik in een fitness kan gaan werken en loop ik stage bij een sportschool in mijn dorp (in de fitnesszaal).
    In mijn vrije tijd fitness ik bij mijn judo vereniging. Deze zit in twee dorpen verder op en het was voor mij gewoon makkelijker om daar te gaan sporten. De zaal is niet heel groot en is alleen in de avond uren open. Hij is ook niet heel erg uitgebreid maar dat maakt mij niet uit. Ze hebben er genoeg vrije gewichten en dat vind ik fijnst.
    Maar nu komt het probleem. De man die daar rond loopt om iedereen in de gaten te houden irriteert mij dodelijk. Ten eerste let hij niet eens goed op. Ik heb nu al 10 mensen gezien die een apparaat verkeerd uitvoeren en hij zegt er niks. Ik zie ook telkens mensen een verkeerde Squat uit voeren en daar zegt hij ook niets over. Daarnaast heeft hij wel telkens kritiek op mij met alles wat ik doe. Zo gaat mijn zus sinds kort met mij mee sporten en in het begin wilde ze graag was uit uitleg hebben. Dan ging ik naast het apparaat staan om haar dingen uit te leggen. Toen hij zag dat ik daar stond kwam hij naar mij toe en begon allemaal dingen te zeggen als: 'ga eens wat doen anders kan je beter niet komen.' Niet in die precieze context maar het kwam er wel op neer. Dit terwijl daar altijd twee meisjes zijn die op een fiets gaan zitten, niet eens gaan fietsen en alleen maar op hun telefoon zitten. Hier wordt dan weer niks tegen gezegd.

    Gisteren ging ik mijn zus een oefening laten zien die ik op stage heb geleerd. Ik deed hem voor en toen kwam die man dus binnen. Hij begon gelijk tegen mij te zeggen dat ik het niet goed deed, terwijl ze mij op stage hadden gezegd dat ik hem perfect deed. Het argument was dan ook dat ik het gewicht boven mijn hoofd liet komen, terwijl dat juist een van de aspecten van de oefening was. Mijn zus zei al gelijk dat ik niet op die man in moest gaan want ze zag gewoon dat ik mezelf dodelijk irriteerde. Ik heb dan ook de spullen terug gelegd en wilde de zaal uitlopen omdat de groepsles zou beginnen.
    Ik was bijna bij de deur toen die man mij tegen hield en waar iedereen bij stond begon hij weer: 'je doet hem verkeerd.'
    Dus ik zeg: 'bij mij op stage zeiden ze dat ik het goed doe.'
    Hij: 'zeg maar dat ze het bij jou op stage ook verkeerd doen.'
    Ik: 'lijkt mij sterk als vier mensen het zeggen.'
    Hij: 'ik zou ook niks van mij aannemen. Ik heb al 40 jaar ervaring maar goed.'
    Ik: 'ik neem ook niks van jou aan.'

    Zo ging het nog wat heen en weer omdat er gewoon een jaar frustraties eruit kwam bij mij. Uiteindelijk ben ik gewoon weggelopen met mijn zus.
    Alleen ik heb nu dus echt geen zin meer om ooit nog daar te gaan fitnessen terwijl ik het wel heel leuk vind.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh my god, wat een hufter. Trek je er maar niets van aan. Ik zou het ook als frustrerend ervaren als iemand zoiets aan mij zou vertellen.


    26 - 02 - '16

    Bah, wat een vervelend gedrag van die man. Zeker als hij zich ongevraagd met jou bemoeid en je dan ook nog eens verkeerd verbeterd. Ik zou bijna zeggen dat je je judo skills op hem los moet laten, maar dat is misschien niet bijzonder verstandig. Zou wel heel erg opluchten, denk ik. :') Misschien kan je naar zijn rooster vragen bij de balie en kijken of je op een andere dag kan sporten? Anders lijkt het me helemaal niet misplaatst om een klacht in te dienen, als hij zich zo onprofessioneel gedraagt. Succes ermee! Vervelende situatie. :/


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mijn God, ik zou die gast al meteen voor van alles en nog wat hebben uitgescholden ^^ Maar dat helpt natuurlijk niet. Misschien kan je het bij de balie melden? Ik kan me voorstellen dat zijn baas geen idee heeft van zijn gedrag, maar op het moment dat er klachten over komen kan er miss wat aan veranderd worden?

    Die man doet gewoon weg belachelijk tegen je. Wauw, maar natuurlijk wordt je daar boos over. Je zou een mail kunnen sturen naar zijn baas? Of is dat te ver gezocht? Ik bedoel.. dit is niet de manier hoe je met je ''klanten'' om hoort te gaan. Ik vind het in ieder geval erg vervelend voor je. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Credo schreef:
    Bah, wat een vervelend gedrag van die man. Zeker als hij zich ongevraagd met jou bemoeid en je dan ook nog eens verkeerd verbeterd. Ik zou bijna zeggen dat je je judo skills op hem los moet laten, maar dat is misschien niet bijzonder verstandig. Zou wel heel erg opluchten, denk ik. :') Misschien kan je naar zijn rooster vragen bij de balie en kijken of je op een andere dag kan sporten? Anders lijkt het me helemaal niet misplaatst om een klacht in te dienen, als hij zich zo onprofessioneel gedraagt. Succes ermee! Vervelende situatie. :/


    LakeTown schreef:
    Mijn God, ik zou die gast al meteen voor van alles en nog wat hebben uitgescholden ^^ Maar dat helpt natuurlijk niet. Misschien kan je het bij de balie melden? Ik kan me voorstellen dat zijn baas geen idee heeft van zijn gedrag, maar op het moment dat er klachten over komen kan er miss wat aan veranderd worden?


    Mulleroni schreef:
    Die man doet gewoon weg belachelijk tegen je. Wauw, maar natuurlijk wordt je daar boos over. Je zou een mail kunnen sturen naar zijn baas? Of is dat te ver gezocht? Ik bedoel.. dit is niet de manier hoe je met je ''klanten'' om hoort te gaan. Ik vind het in ieder geval erg vervelend voor je. ^^


    Bij ons is het echt een vereniging dus die man krijgt een kleine vergoeding voor zijn werk. Een baas bestaat in dit verhaal ook niet echt. Alleen een voorzitter van de vereniging.
    Ik moet er wel bij vertellen dat heel veel mensen zich irriteren aan hem. Hij had laatst kritiek op de manier van judo les geven van mijn trainer. Als er iemand goed les kan is het mijn trainer wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Klacht indienen? Daar horen ze wel een regeling voor te hebben, een formulier of zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    pff inderdaad wat een hufter,
    maar je moet je niet tegenhouden naar de fitness te gaan door het gedrag van die man.
    Al snap ik natuurlijk dat al dat kritiek erg irritant is.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Bah, wat vervelend. Dat soort rotte gedrag is natuurlijk niet waar je op zit te wachten als je daarheen gaat ter ontspanning. :/
    Misschien kun je toch eens proberen contact op te nemen met die voorzitter van de vereniging? Of misschien kun je zelf met deze man praten? Toegegeven, het klinkt niet echt alsof hij iemand is die zal luisteren, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Als dat allemaal geen optie is, zul je hem inderdaad moeten proberen te negeren, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig is als hij naar jou toekomt. Erg frustrerend, zoiets.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inderdaad vervelend, ik haat het sowieso als mensen er altijd vanuit gaan dat ze gelijk hebben, kom op vier mensen weten het echt wel beter dan een oude vent met veertig jaar ervaring.
    Maar ik zo je er niet te veel van aantrekken, en hem zeker niet laten winnen door niet meer naar die fitness te gaan.
    De volgende keer expres die oefening op jou manier voor de vent zijn neus gaan doen (;

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 20:21 ]


    Can't control my second personality

    Nou ja zeg. Je hebt je toch mooi ingehouden,


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb ook zo'n hekel aan dat soort mensen. Goed gedaan!
    Misschien moet je, nu je toch bezig bent, inderdaad ook een klacht indienen, namelijk via een mail het bij de baas gaan melden? Dan wordt hij er vast wel eens op aangesproken. (Of dat op de lange termijn gaat blijven dan, is wat anders natuurlijk)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Als ie door gaat zanikan zou ik inderdaad klagen. 't Is vast geen eenmanszaak daar ;o.
    't Is ook lastig om daar mee om te gaan. Net op 't moment dat je een goed weerwoord in je hoofd hebt verzint ie wat anders op het moment dat je het niet verwacht. En dan ook nog is hij inconsequent. Als hij z'n ego echt goed wil doen helpt ie je op een manier die ook echt help is in plaats van je proberen onderuit te halen.
    Mensen die niet weten waar je grenzen liggen zullen daar vaak overheen proberen te gaan. Mijn ervaring is daar het grootst mee met laagopgeleide Nederlandse vrouwen. Alsof ze op zo'n manier een compensatie proberen te zoeken voor het leven dat ze zelf vergald hebben. Misschien is dat met die vent ook zo.
    Omdat ik zelf niet langs palen wil pissen om m'n grenzen te bewaken ben ik zelf niet echt geneigd in eerste instantie erg assertief te zijn om dit te voorkomen dus ik kan me voorstellen dat je daar moeite mee hebt.

    Wij hadden jaren een treiterende buurvrouw die het lukte om anderen tegenover ons op te zetten. Dat werd zo erg dat op z'n minst een kind in de straat niet meer met mij om mocht gaan omdat zij dat tegen de moeder van haar had gezegd. En dan zaten ze met z'n allen voor onze voordeur (we hadden een samen-tuin) te zuipen en te roken en wij mochten de hondenpoep bij de voordeur opruimen. Wat voelde ik me onzeker en naar toen. Maar goed, ik was 14 en niet opgewassen tegen volwassen junks die kinderen hadden die tien jaar ouder waren dan ik. Zo dacht ik, tot de druppel kwam die de emmer deed overlopen. Ik weet nog wat ze zei: 'Voor mij ben je maar een kind.' En wat ik zei: 'Voor mij ben jij minder dan dat.'
    Ik kwam haar nog eens tegen, liep ze op de stoep met een van d'r honden. En dan natuurlijk expres hemelsbreed gaan lopen. Well geen centimeter ging ik opzij. Dat is de enige persoon die ik echt haat up to this day.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 11:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste