• Ik denk dat iedereen aan de reacties ziet waar over het wel gaat. maar ik ga hier de uitleg dus aanpassen,om te voorkomen dat ze zal af weten van dit topic. Ja,het is eigenlijk wel dom dees hier aan te passen terwijl het filmpje op internet staat,maarja.

    Ik weet het niet.
    Als die persoon dat wou doen, heeft die dat gedaan. Met eender welke reden, dat kan je niet echt heel zeker weten, denk ik zo.


    Tanya is de beste.

    ziieeeek. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ziieeeek. o_x


    mee eens

    x.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ziieeeek. o_x

    Maar als die gewoon nog afscheid wou nemen? Ik vind dat zijn/haar volste recht, met welke reden dan ook. Is het aandacht, dan kan je het een beetje zielig noemen, maar toch blijft het erg en mag je niet oordelen, vind ik.


    Tanya is de beste.

    Lijkt me wel, ik bedoel als het speciaal aan een paar mensen was gericht dan moet hij/zij het niet op youtube zetten en als ze het doet voor iedereen dan denk ik dat hij/zij gewoon even aandacht wou :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hm neuj niet echt, cause je bent dan toch kinda dood om de reacties mee te maken.

    (...)
    Maar als die gewoon nog afscheid wou nemen? Ik vind dat zijn/haar volste recht, met welke reden dan ook. Is het aandacht, dan kan je het een beetje zielig noemen, maar toch blijft het erg en mag je niet oordelen, vind ik.

    Ik denk dat je eerder afscheid wilt nemen aan een bepaald aantal mensen,dat je dan ook in een brief kunt doen omdat het persoonlijker is i.p.v. het over heel internet te versprijden Oo

    maar hij/zij moet doen wat hij wil, als hij/zij aandacht wil op een negatieve manier dan moet hij/zij dat vooral doen :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hm neuj niet echt, cause je bent dan toch kinda dood om de reacties mee te maken.

    ze leeft nog ^^ ze waren er net op tijd bij.

    (...)
    Ik denk dat je eerder afscheid wilt nemen aan een bepaald aantal mensen,dat je dan ook in een brief kunt doen omdat het persoonlijker is i.p.v. het over heel internet te versprijden Oo

    Ja oke, das dan ook wel weer waar.


    Tanya is de beste.

    (...)
    ze leeft nog ^^ ze waren er net op tijd bij.

    ja oke, maar dat was niet de bedoeling.
    Vind het eerder heel zielig. Ipv, aandachtachtig.

    Ja aan de ene kant wel. Aan de andere kant niet; Ik bedoel als je iemand ziet bij een afscheids filmpje hoor je altijd zijn/haar stem nog. En zie je haar nog. En misschien wekt het meer gevoelens op. Maar aan de andere kant; Ja, ik zou het gewoon alleen privé laten voor mijn vrienden - mocht ik het oooooooooit doen. En niet over heel youtube verspreiden. (krul)

    (...)
    Maar als die gewoon nog afscheid wou nemen? Ik vind dat zijn/haar volste recht, met welke reden dan ook. Is het aandacht, dan kan je het een beetje zielig noemen, maar toch blijft het erg en mag je niet oordelen, vind ik.

    doe het dan niet op youtube.
    weet je hoeveel jongere kinderen er dan bij die filmpjes kunnen komen? ik zou dat filmpje privé laten. ergens achter laten op een bandje ofzo, maar zo wereldwijd. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    doe het dan niet op youtube.
    weet je hoeveel jongere kinderen er dan bij die filmpjes kunnen komen? ik zou dat filmpje privé laten. ergens achter laten op een bandje ofzo, maar zo wereldwijd. o_x

    Ja, oke. Kinderen kunnen er inderdaad achter komen, maar dan nog? Dat kind dat dan zo'n filmpje heeft geplaatst zal echt niet meer helder denken en er niet bij stilstaan. Dan kan je er niet veel aan veranderen, maarja.


    Tanya is de beste.

    Weet je als ik ooit afscheid ga nemen doordat ik zelfmoord ga plegen dan zou dit erin staan:

    Beste ouders,
    Blablablablabla.... Als jullie deze brief hebben gelezen geef hem dan door aan mijn broertje.
    Lieve kleine uk.
    blablablabla. Geef deze brief door aan...
    -xxx- Angéla
    P.S. Wil ook iemand ff iets op Quizlet door geven.
    P.P.S. En nee echt niet Mars! Je mag niet mijn laptop hebben!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3