• Hii, ik heb net een accountje aangemaakt op Quizilla omdat ik zo'n leukig verhaaltje zag staan dat hier niet is, tss, ofja gisteren eigenlijk en ik snap dur niet zo veel van ;D Ken iemand me helpen? (:

    Neee -gaat is kijken op Quizilla.-


    The soul needs autumn.

    Ik niet, sorry. ik heb daar geen account en ik ga daar eigenlijk ook nooit naar die site.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    'k ken het eigenlijk niet en 'k heb er geen account op, maar kan je gewoon niet willekeurig op knopjes beginnen te drukken? Werkt bij mij soms x'D Ga op je gevoel af zou 'k zo zeggen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat moet je weten? :'D

    Quizilla is voor homo's n_n


    All was well.

    Ik heb het ook niet xD


    Your Butt is Mine!

    Quizilla is voor homo's n_n

    Dan ben ik maar homo, ik ben tenminste geen stink vis.

    Wat moet je weten? :'D
    Nou ik weet niet, ik kan mijn profiel gelijk niet aanpassen ofzeu :D en ik weet heul niet hoe ik moet beginnen met dingskes te ontwerpen xD

    (...) Nou ik weet niet, ik kan mijn profiel gelijk niet aanpassen ofzeu :D en ik weet heul niet hoe ik moet beginnen met dingskes te ontwerpen xD

    Je moet dus inloggen, maar zover was je zelf ook wel denk ik. xd'
    Dan heb je onder dat logo van Quizilla zo in't groot 'Quizzies', 'Stories', 'Polls' enzo. Als je daar met je muis over gaat, zonder te klikken, komt daar zo'n menu en vanboven staat dan 'Create' daarop moet je dus klikken om iets nieuw te ontwerpen.
    En aan de rechterkant staat zo'n balkje met 'Welcome back' en daar staat je naam en daarnaast 'Log out', je moet op je naam klikken en dan ga je naar je profiel en daar moet je op 'Edit profile klikken. Dat staat naast *Jenaam*'s profile. Je kan er niet naast kijken. :'D
    Hopelijk heb ik het goed uitgelegd. xd'

    (...)
    Je moet dus inloggen, maar zover was je zelf ook wel denk ik. xd'
    Dan heb je onder dat logo van Quizilla zo in't groot 'Quizzies', 'Stories', 'Polls' enzo. Als je daar met je muis over gaat, zonder te klikken, komt daar zo'n menu en vanboven staat dan 'Create' daarop moet je dus klikken om iets nieuw te ontwerpen.
    En aan de rechterkant staat zo'n balkje met 'Welcome back' en daar staat je naam en daarnaast 'Log out', je moet op je naam klikken en dan ga je naar je profiel en daar moet je op 'Edit profile klikken. Dat staat naast *Jenaam*'s profile. Je kan er niet naast kijken. :'D
    Hopelijk heb ik het goed uitgelegd. xd'

    Yaay, ty x3 ik snaphet 8D

    (...)
    Yaay, ty x3 ik snaphet 8D

    Héhé, yw. ^^

    (...)
    Dan ben ik maar homo, ik ben tenminste geen stink vis.


    Wàt zeg je daar ?


    All was well.

    Hahaa,ik ken er niks van (:
    maar in ieder geval veel succes.


    everybody needs a song.

    (...)

    Wàt zeg je daar ?

    You saw what I wrote (:

    Hahaa,ik ken er niks van (:
    maar in ieder geval veel succes.
    Bednakt (nerd)