• Wat nou....als we een soort van meeting doen voor mensen van quizlet ;O die het willen dan he xD
    mij lijkt het wel leuk om de mensen waar vaak mee praat op quizlet,ook in het'echt' mee te pratemn ;D
    leuk tog xD?
    ergens in het midde van het land ofzo ;o
    maargoed....goed idee? Slecht idee? xD
    p.s ik wil geen mensen hebbe die stoer komen doen en me een beetje belachenlijk gaa maken hier -.- ga dan maar zeiken twgen iemand die het wel wat kan schelen xD


    don't Worry...Be gay.

    IEDEREEN MOET DUIMEN VOOR MIJ XD


    don't Worry...Be gay.

    ik wil dan natuurlijk ook komen
    maar dat mag niet van mijn ouders

    dit zulllen ze denken
    want ah hun kleine meisje(14) zou onder een auto komen en OMG straks zijn jullie allemaal pedo's O_O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik wil dan natuurlijk ook komen
    maar dat mag niet van mijn ouders

    dit zulllen ze denken
    want ah hun kleine meisje(14) zou onder een auto komen en OMG straks zijn jullie allemaal pedo's O_O


    ja precies daat zijn mijn ouders ook bang voor -.- er zijn daar heelveel pedo's en astrax word je ontvoert -.- HALLO ik ga tog niet alleen :S ik ben dan tog met een heele groep -.-


    don't Worry...Be gay.

    ik wil dan natuurlijk ook komen
    maar dat mag niet van mijn ouders

    dit zulllen ze denken
    want ah hun kleine meisje(14) zou onder een auto komen en OMG straks zijn jullie allemaal pedo's O_O


    ja precies daat zijn mijn ouders ook bang voor -.- er zijn daar heelveel pedo's en astrax word je ontvoert -.- HALLO ik ga tog niet alleen :S ik ben dan tog met een heele groep -.-


    don't Worry...Be gay.

    ik wil dan natuurlijk ook komen
    maar dat mag niet van mijn ouders

    dit zulllen ze denken
    want ah hun kleine meisje(14) zou onder een auto komen en OMG straks zijn jullie allemaal pedo's O_O


    ja precies daat zijn mijn ouders ook bang voor -.- er zijn daar heelveel pedo's en astrax word je ontvoert -.- HALLO ik ga tog niet alleen :S ik ben dan tog met een heele groep -.-


    don't Worry...Be gay.

    fock -.- me pc doet weer raar xd


    don't Worry...Be gay.

    ik wil dan natuurlijk ook komen
    maar dat mag niet van mijn ouders

    dit zulllen ze denken
    want ah hun kleine meisje(14) zou onder een auto komen en OMG straks zijn jullie allemaal pedo's O_O


    ja precies daat zijn mijn ouders ook bang voor -.- er zijn daar heelveel pedo's en astrax word je ontvoert -.- HALLO ik ga tog niet alleen :S ik ben dan tog met een heele groep -.-
    Uhu, en als ze denken dat wij ons ook voor doen als iemand anders hebben ze het ook fout. Ik heb al 2 mensen van Quizlet ontmoet, en 1 van hun heeft een andere vriendin van mij van Quizlet ontmoet. En daarbij, dit is volgens mij juist 1 van de weinige sites waar dat soort mensen zitten 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    idd -.-


    don't Worry...Be gay.

    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT AAN OUSERD -.-


    don't Worry...Be gay.

    lijkt me wel lol ^^

    OKEE MENSEN IK HEB HET NOG EN KEER GEVRAAGT EN GEPROBEERT OM ZE OVER TELHAL+EN EN NU GAAN ZE ER OVER NADENKEN ;D;D;D
    ER IS NOG HOOP XD


    don't Worry...Be gay.

    meeting. (A)
    dat is wel leuk ja.

    meeting. (A)
    dat is wel leuk ja.

    dat d8 ik dus ook xD


    don't Worry...Be gay.

    Ghehehe ja dat begrijp ik x']

    maar eerst d8 ik dat ik mocht ;o maar toen mocht ik heelemaal niet ;( MAAR nu mag ik miss weer wel xD me ouders 'denken er nog over na' meestal word dat dan wel een ja ^^ maar met dit weet ik het niet zkkr -.-


    don't Worry...Be gay.