• Wat nou....als we een soort van meeting doen voor mensen van quizlet ;O die het willen dan he xD
    mij lijkt het wel leuk om de mensen waar vaak mee praat op quizlet,ook in het'echt' mee te pratemn ;D
    leuk tog xD?
    ergens in het midde van het land ofzo ;o
    maargoed....goed idee? Slecht idee? xD
    p.s ik wil geen mensen hebbe die stoer komen doen en me een beetje belachenlijk gaa maken hier -.- ga dan maar zeiken twgen iemand die het wel wat kan schelen xD


    don't Worry...Be gay.

    iki wil wel maar naar nederland gaat nogal moeilijk

    iki wil wel maar naar nederland gaat nogal moeilijk

    maakt niet uit ik heb tog alls al verpest -.-'


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    maakt niet uit ik heb tog alls al verpest -.-'

    helemaal niet!!!

    Euhmnn ik wil wel maar waar wanneer?

    Euhmnn ik wil wel maar waar wanneer?

    sorry heb niet alles gelezen:P

    het lijkt me een mega cool plan!!! alleen het stomme is dat ik int noorden van nederland woon en dus waarschijnlijk mijn ouders nii zover krijg om mij naar het midden van het land toe te brengen voor een dagje :(:(


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    :D:D:D

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    het lijkt me een mega cool plan!!! alleen het stomme is dat ik int noorden van nederland woon en dus waarschijnlijk mijn ouders nii zover krijg om mij naar het midden van het land toe te brengen voor een dagje :(:(

    IK WOON OOK IN HET NOORDE O.o


    don't Worry...Be gay.

    :D:D:D

    WAT?!


    don't Worry...Be gay.

    IK WIL HET WEL OOR JULLIE ORGANISEREN! alleen kom ik zelf waarschijnlijk niet:(


    don't Worry...Be gay.

    Weet niet of ik mag maar wil het wel:D

    oke.


    don't Worry...Be gay.

    haat.


    don't Worry...Be gay.

    Ik vraag het eigenlijk nooit aan mijn ouders, ik doe het gewoon xD Mjha als ze er dan achterkomen is het best wel erg...