• Okee dit is vaag; ik kwam er vanochtend achter dat ik dus een toets zou hebben voor geschiedenis. Dus ik snel even onder nederlands leren, zoals iedereen had gedaan. Word ik natuurlijk bijna de klas uitegstuurd omdat ik en mijn huiswerk niet af had en ik niet oplette. Oftewel ik heb echt niet geleerd. Vervolgens ga ik naar geschiedenis. Bleek die toets maar kort te zijn dus ik ga het maar snel maken. Drie keer raden welk cijfer ik haal? 10!!!! Ik was dus echt zo blij maar wel vaag hoor.

    Congratz then;)


    Why don't you break my heart

    Congratz then;)


    ThanQ

    Whiih da is kunnen ^^ ik heb een 4 kunnen halen op een toets van recht waarvan ik niet wist dat we die hadden ^^ ahg ja.

    -jaloers-
    Ik haal alleen 7s op geschiedenis =.=


    Als je maar een ananas hebt..

    -jaloers-
    Ik haal alleen 7s op geschiedenis =.=


    Ik sta een 6.6 op mijn rapport en nu heb ik ineens een 10 gehaald en een 8.3 O_O Ik ben ziek! :O

    Whiih da is kunnen ^^ ik heb een 4 kunnen halen op een toets van recht waarvan ik niet wist dat we die hadden ^^ ahg ja.


    Arme jij ._. Nou ja, ik kan op een een of andere manier niet lager halen dan een 4 op dat soort toetsen. O_O maar ik verveel me dan ook dood op de Havo. ><

    Wow, lucky you !


    I don't need words to feel those lips.

    Wow, lucky you !


    Hehe. Nou ik haal wel weer een 2 op nederlands en een 1 op topo dus dat valt wel mee. xD

    Ik heb nog nooit een 10 gehaald voor Geschiedenis, zelfs niet de keren dat ik wel leerde. (A)


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb nog nooit een 10 gehaald voor Geschiedenis, zelfs niet de keren dat ik wel leerde. (A)


    Lol ik heb er nog noooooit voor geleerd. O_O Echt ik overdrijf niet, dus vandaar dat ik zo verbaasd was. En ik had me zo voorgenomen voor deze toets te leren want ik wil naar vwo. ._."


    x.