• weet iemand hoe je het best kan afslanken??

    ik mag niet op sport helaas en ik wil graag afvallen

    minder eten, kwa snoep enzo.

    Ga uit jezelf sporten, extra fietsen, rondje rennen, buikspieroefeningen voor je naar bed gaat.
    En ja, al het zoet laten staan. Wat minder aardappels bij het avondeten, gene extra stuk vlees, en dat soort dingen. Kies voor gezonder broodbeleg als rookvlees, en niet meer eten na 7/8 uur 's avonds.


    Your make-up is terrible

    buikspieroefeningen elke ochtend en avond 5 minuten ;] serieus het helpt, voor de rest veel fruit eten en water drinken, niet snoepen [hoe moeilijk het ook is^^] elke zondag [of vaker ligt totaal aan jezelf] hardlopen ;] kan je alleen doen of met vriendinnen ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    buikspieroefeningen elke ochtend en avond 5 minuten ;] serieus het helpt, voor de rest veel fruit eten en water drinken, niet snoepen [hoe moeilijk het ook is^^] elke zondag [of vaker ligt totaal aan jezelf] hardlopen ;] kan je alleen doen of met vriendinnen ;]


    Niet 5 minuten... Gewoon beginnen met bijvoorbeeld 10, en elke keer 5 meer.


    Your make-up is terrible

    Start to Run .
    Ja, het helpt! ;D
    Ik ben er zo'n vijftal kilootjes mee vermagerd, tis toch da eh ;D
    x


    /

    Start to Run .
    Ja, het helpt! ;D
    Ik ben er zo'n vijftal kilootjes mee vermagerd, tis toch da eh ;D
    x


    hoeveel loop je dan zoal? *kijkt geintereseerd*


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Geen dingen meer eten uit frituur, en veel fruit eten. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Veel gezonde dingen eten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    rondjes lopen in je kamer (als je van je ouders niet mag sporten) niet met de bus ofso naar de winkels maar gewoon overal lopend of met de fiets heen. buikspieroefeninge voor het naar bed gaan. en het ligt eraan hoe veel je wilt afvallen maar de eerste kilo's zijn vooral vocht dus veel water drinken

    Ik ben ook aan het afvalleen en ik drink zo een thee, ideaale gewicht ofzo en als ik die gedronken heb ga ik even een stukje lopen tot ik dood moe ben

    Groene thee helpt ook


    Your make-up is terrible

    Ga uit jezelf sporten, extra fietsen, rondje rennen, buikspieroefeningen voor je naar bed gaat.
    En ja, al het zoet laten staan. Wat minder aardappels bij het avondeten, gene extra stuk vlees, en dat soort dingen. Kies voor gezonder broodbeleg als rookvlees, en niet meer eten na 7/8 uur 's avonds.

    dt van na 7/8 nimeer etn is zever xD heb gelezen dat er wordt gezegd dat je daarvan verdikt maar er stond ook naast dat dit helemaal niet waar is.
    zolang je geen wreetbui krijgt dn kan er nix gebeuren ;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    dt van na 7/8 nimeer etn is zever xD heb gelezen dat er wordt gezegd dat je daarvan verdikt maar er stond ook naast dat dit helemaal niet waar is.
    zolang je geen wreetbui krijgt dn kan er nix gebeuren ;)
    Xx


    Het is wel zo, aangezien je na die tijd amper beweegt en gaat slapen word het groot en deels opgeslagen als vet. Vooral als je al hebt avondgegeten


    Your make-up is terrible

    Neh :/


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb in je fotoboek gekeken, en mijn advies is niet afvallen! Jij bent niet dik! Je bent slank geloof me nou maar. Dus ga gewoon eten en doe niks doms ofzo.


    Every tear falls down for a reason.