• Heey Allemaal!

    Zo als de titel al zij, ik heb wat hulp nodig met mijn muziek. Ik heb vanavond een concert en ik moet een aantal nummers zingen. Aangezien ik nog maar 1 single heb uitgebracht (Die ik btw met liefde naar degeinterresseerde wil sturen (a)) Heb ik jullie hulp nodig met wat leuke nummers zoeken. Het moet wel een vrouwen stem zijn, je moet er niet bij in slaap vallen en het moet niet zo hoog zijn, ik heb een nogal hoge stem origineel, dus dan word het te hoog xD Nja dat was het , en ik hoop dat jullie wat leuke ideetjes hebben!!!


    Baay (H) Jess


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Runaway van Avril?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Iets van Paraore? Btw, ik wil je wel eens horen zingen :'d

    Runaway van Avril?


    uchh, ze zingt niet eens xD maar het liedj is geweldig!!!


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Iets van Paraore? Btw, ik wil je wel eens horen zingen :'d


    Paramore...Hummm geen slecht idee, wat raad je me aan?

    Ik heb een tijdje geleden Michel van Annouk gecovered...Ik wil hem wel sturen,maar hij staat niet op youtube ofzowe


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Uhm iets van Taylor Swift?
    Daarbij ik ben wel zo'n geinteresseerde waar je dat singletje naar mag sturen (A)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik zou ook Avril of Anouk of zo zeggen (zingen niet hoog)
    maar wat bedoel je met niet te hoog?? zoals wie ongeveer? Maar als je hoog kan zingen, waarom kies je dan niet zo een liedje??
    je kan misschien een link zetten op je profiel ofzo, zodat geïnteresseerden je kunnen horen.

    veel succes!!


    * ... together we reach more ...*

    decode van paramore is mooi maar ik weet nie of jij hem leuk vindt :O hier heb je link naar Decode van Paramore

    Decode


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    Maak een liedje over mij, de geweldige Annelies. I was joking.
    Hmm misschien iets van Avril Lavigne, Paramore, Evanescence, Krezip,..

    @Marsmellow
    Ik heb hem niet op Inet staan, dat vind ik eng xD
    ou je ook muziek in je Fotoboek kunnen zetten?

    @Severina
    Ik vind lqqg zingen fijner x Dan is de kans kleiner dat je eruit schiet snappie, want ik zing nog niet zo lang, dus ik ben bang dak in mn stress eruit schiet xD Shamed


    @TeamROM30

    Decorde is prachtig!!! Maar niet voor de avond waar ik moet otreden bennik bang -.- lastig bennik I know, ik ben kieskeurig daarom vroeg ik jullie hulp xD


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Shakira kan ook misschien. zij zingt ook alleen
    Misschien kan je beter ff zeggen welke muziek je mooi vindt zoals pop, latino...


    * ... together we reach more ...*

    Shakira kan ook misschien. zij zingt ook alleen
    Misschien kan je beter ff zeggen welke muziek je mooi vindt zoals pop, latino...




    YUhh tja weet niet, ik heb een uitgebreide muziek smaak, maar ik denkt dat ik voor vanavond voor rock ga, aangezien er bveel van die pubers rondlopen en ik niet weet of er een band is op met reqitsna (weet niet hoe dat heet in he nederlands sorry...Tja...Frans hea (a))


    Nee, jou Kop is Kermis...


    @Severina
    Ik vind lqqg zingen fijner x Dan is de kans kleiner dat je eruit schiet snappie, want ik zing nog niet zo lang, dus ik ben bang dak in mn stress eruit schiet xD Shamed


    dat begrijp ik volledig, knap dat je dat zomaar kan voor een publiek!!
    nu ja, ik zal effen zoeken voor een rocknummertje


    * ... together we reach more ...*

    Ik denk dat Paramore wel leuk is.
    En dan 'Let the flames begin', 'Whoa' of 'Decoy' ofzo =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    sorry, ik kan je linken niet echt zien :$

    je kan ook No Doubt nemen
    maar iedereen wil paramore, zo te zien


    * ... together we reach more ...*