• Heey Allemaal!

    Zo als de titel al zij, ik heb wat hulp nodig met mijn muziek. Ik heb vanavond een concert en ik moet een aantal nummers zingen. Aangezien ik nog maar 1 single heb uitgebracht (Die ik btw met liefde naar degeinterresseerde wil sturen (a)) Heb ik jullie hulp nodig met wat leuke nummers zoeken. Het moet wel een vrouwen stem zijn, je moet er niet bij in slaap vallen en het moet niet zo hoog zijn, ik heb een nogal hoge stem origineel, dus dan word het te hoog xD Nja dat was het , en ik hoop dat jullie wat leuke ideetjes hebben!!!


    Baay (H) Jess


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Ik kan ze ook niet zien omdat ze niet available zijn in my countrieeeeh. (nerd)
    Maar ik ben wel geïnteresseerd in je singleding.


    Tanya is de beste.

    xD Ja ik zie het.. xD Kan wel grappig zijn, want dat kennen ze niet echt hier xD

    k had Complcated van Avril, een classieker...
    Plase don't leave me van pink en nog een waar ik de naam niet meer van weet xD
    Ik zal noàg eens ff naar Paramore kijken, als iedereen hun zo leuk vind zullen ze wel goed zijn heaa


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Ik zou voor my heart gaan, die is niet zo heel erg moeilijk :'d van paramore dan zo hea ;'d en je mag zekers wat sturen ofzo :'d
    xx

    Heartbreaker of u & ur hand van pink
    Chrushchrushcrush van Paramore


    I need you like a heart needs a beat

    kan je screamen, anders zou ik zeggen iets van Flyleaf (niet dat ze altijd screamed).. maar dan moet je het wel met gevoel zingen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    kan je screamen, anders zou ik zeggen iets van Flyleaf (niet dat ze altijd screamed).. maar dan moet je het wel met gevoel zingen



    yayyy, k moet 2 uur achter elkaar doen, dus laten we dat screamen maar zitten hea xD Ik wil ook nog kunnen praten


    Nee, jou Kop is Kermis...

    (...)


    yayyy, k moet 2 uur achter elkaar doen, dus laten we dat screamen maar zitten hea xD Ik wil ook nog kunnen praten
    ha ja idd, maar flyleaf heeft ook redelijk veel nummers zonder geschreeuw.. maarjah je moet niks tegen je zin doen... ik zou dan Paramore ofzo aanraden..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het word dus

    Decode van Paramore
    My heart van Paramore
    U nd ur hand van Pink
    Please dont leva me van Pink
    En
    Complicated van Avril
    En van verzoekjes...
    Kom ik daar mee weg???


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Gimme die single. :Y)

    oeh Emergency is ook wel leuk en als je de menigte met je mee wilt trekken moet je anders een whoa proberen.. (beiden van paramore)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avril Lavigne, Paramore, Krezip, of misschien een oude van Mariah Carey, als je haar goed vind;)
    Of misschien een oude van Christina Aguilera?

    Wil je je singel please naar mij sturen? (flower)

    Succes met je concert!:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Michel van Anouk :Y)

    Zo'n mooi nummer


    Think before you act.

    Michel van Anouk, ik wil jou cover horen! oO^
    ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Britney Spears - Sometimes
    Dat heb ik ook eens gezongen op een optreden en dat is een goed liedje om te zingen ^^ Of een ander liedje van Britney. Ze heeft veel goede liedjes!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Michel van Anouk, ik wil jou cover horen! oO^
    ^^


    Me 2!


    Think before you act.