• Mijn vriendje heeft me mee gevraagt naar Duitsland, maar we weten allebei niet hoe hij mijn ouders kan overtuigen of ik mee mag.. Want ze zijn er op tegen met het samen slapen, best onzin..Maar oke! Hoe kan ik mijn ouders overtuigen? We gaan niet met zijn 2tjes, we gaan met zijn oom en nicht enz.


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Je moet zorgen dat een ouder familielid van u of u vriend meegaat. Die moet niet heel de tijd bij jullie blijven maar wel zorgen dat die in dezelde stad is. Dat zal voor jullie ouders een zekerheid zijn. Bovendien moet je verzekeren dat je je gsm altijd bij hebt en zo altijd bereikbaar bent. Ouders hechten het meeste waarde aan veiligheid dus zorg dat je ook met een veilig transportmiddel naar Duitsland gaat!


    Don't walk away and leave without a reason.

    Veel lieve dingen voor ze doen. En áls je het vraagt, niet schreeuwen enzo.

    Gosh, Ik zou gwn zeggen
    'Byee mama, ik ga naar Duitsland xD'
    Zo heb ik da ook gedaan bij Amerika xD
    'Seg Mama ik ga naar amerika!, Toch geen probleem he? xD'


    Your Butt is Mine!

    zeg gewoon van er aan veel volwassene mee. en ik bel op elke dag!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Namine schreef:
    zeg gewoon van er aan veel volwassene mee. en ik bel op elke dag!!


    ik denk dat vertellen dat er een ouder meegaat idd wel zal helpen ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    xSKITT schreef:
    Gosh, Ik zou gwn zeggen
    'Byee mama, ik ga naar Duitsland xD'
    Zo heb ik da ook gedaan bij Amerika xD
    'Seg Mama ik ga naar amerika!, Toch geen probleem he? xD'


    o.o als ik dat tegen mijn moeder zeg is het nooit meer hetzelfde thuis :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Er is toch een oom en nicht bij? Geef het nummer van die oom aan je ouders ofzo. Mischien dat dat helpt?


    Music is my fxcking drug. ♫

    xSKITT schreef:
    Gosh, Ik zou gwn zeggen
    'Byee mama, ik ga naar Duitsland xD'
    Zo heb ik da ook gedaan bij Amerika xD
    'Seg Mama ik ga naar amerika!, Toch geen probleem he? xD'

    Ja, maar jij bent een heel stout meisje!
    En ik zou het gewoon heel onopvallend vragen. Zo van; 'Zeg mama, ''' Gaat binnenkort naar Duitsland. Als hij iemand mee zou willen nemen, zou ik dan meemogen? Er gaan nog anderen mee van zijn familie! o: En ik draag ook wel een kuisheidsgordel. (A)'


    You move me ......... Kurt

    KayleyxTH schreef:
    Je moet zorgen dat een ouder familielid van u of u vriend meegaat. Die moet niet heel de tijd bij jullie blijven maar wel zorgen dat die in dezelde stad is. Dat zal voor jullie ouders een zekerheid zijn. Bovendien moet je verzekeren dat je je gsm altijd bij hebt en zo altijd bereikbaar bent. Ouders hechten het meeste waarde aan veiligheid dus zorg dat je ook met een veilig transportmiddel naar Duitsland gaat!

    ben het met je eens!
    Mijn moeder vind haast alles goed als ik zeg dat ik mijn gsm bij me heb en ze me kan bereiken!!


    So far away..

    Simpel: zeggen dat je niet bij mekaar slaapt.
    En ik vind dat je ouders je daarop mogen vertrouwen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mijn ouders lukt overtuigen niet, ik mocht niet naar een festival terwijl ik álles deed wat hier gezegd word.
    Hmpf, je kan gewoon proberen goed te doen en te laten zien dat je verantwoordelijk bent en zo. ouders overtuigen is het moeilijkste wat er bestaat, believe me.

    Ik zou zo van die afspraken maken vooraf. Zo van 'ik zal elke avond bellen' en blablabla...


    Live for something or die for nothing