• HAH ik zou vandaag gym hebben, dat ik dus zoooo haat, maar de leraar was te laat. Ik en nog wat mensjes uit mijn klas wouden net de hoek omlopen en toen was hij er. Wij vervlogen rennen! xD Ben ik met twee meisjes uit mijn klas, de rest was alweer terug gegaan, naar de stad gegaan en chips gehaald. We werden zo'n 20 keer gebeld door onze leraar en door klasgenoten. Wouden ze ons ook nog een keer doorverbinden naar onze leraar, snel opgehangen. Nou ja, we zitten dus in de problemen. Donderdag ben ik ziek! :x

    x.

    Volgens mij zit jij dik in de problemen.
    Wete u ouders daar al van?

    btw.: u titel klopt niet:X


    I need you like a heart needs a beat

    haha xD
    hebben wij ook een keer gedaan maar dan met de hele klas kwam de leraar ook te laat zijn we met de hele klas weg gegaan gingen we ons verstoppen in de school kwam de leraar onze kant op lopen dachten we dat ie ons zag maar hij zag ons niet:P

    Hahahaha.
    Geniaal.
    Vertel hoe het is afgelopen hé! :'DD
    > Titel even aangepast btw :').


    Tanya is de beste.

    onze leraar was ook te laat n_n


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Volgens mij zit jij dik in de problemen.
    Wete u ouders daar al van?

    btw.: u titel klopt niet:X


    Ja mijn moeder moest lachen (niet dat ik de waarheid zij XD)

    Maar ik kom altijd onder dat soort dingen uit. heb het namelijk vaker gedaan terwel ik in de klas so super onschuldig ben denken ze dan xD

    x.

    Stoute kinders (N)


    All was well.

    Als jij donderdag niet naar school gaat, heb je nog meer problemen. Als je leraar je al belt, zou je toch moeten beseffen dat je goed fout bent?
    Ik denk niet dat dit iets is om trots op te zijn.
    Ga zo voort als je van problemen houd.

    haha xD
    hebben wij ook een keer gedaan maar dan met de hele klas kwam de leraar ook te laat zijn we met de hele klas weg gegaan gingen we ons verstoppen in de school kwam de leraar onze kant op lopen dachten we dat ie ons zag maar hij zag ons niet:P


    GENIAAL mijn vriendin is een keer met haar hele klas door het hek heen gevlucht en naar het huis van een gegaang met hun allen xD

    Als jij donderdag niet naar school gaat, heb je nog meer problemen. Als je leraar je al belt, zou je toch moeten beseffen dat je goed fout bent?
    Ik denk niet dat dit iets is om trots op te zijn.
    Ga zo voort als je van problemen houd.

    Maar één keer spijbelen is toch niet echt een hele wereldramp, wel? :')
    Nou, ik zal maar beter zwijgen :'D.


    Tanya is de beste.

    Hahahaha.
    Geniaal.
    Vertel hoe het is afgelopen hé! :'DD
    > Titel even aangepast btw :').


    Zal ik doen, donderdag :)

    x.

    (...)
    Maar één keer spijbelen is toch niet echt een hele wereldramp, wel? :')
    Nou, ik zal maar beter zwijgen :'D.

    1 keer niet. :Y)
    Maar als je leeraar je al gaat bellen heel de tijd, is het toch wel een beeeeetje uit de hand gelopen. :'D

    Als jij donderdag niet naar school gaat, heb je nog meer problemen. Als je leraar je al belt, zou je toch moeten beseffen dat je goed fout bent?
    Ik denk niet dat dit iets is om trots op te zijn.
    Ga zo voort als je van problemen houd.


    Dat ik ziek zou zijn was sarcastisch bedoeld :S Nou ja, ik houd niet van problemen maar het was gewoon gezellig en normaal gesproken pesten ze me in mijn klas dus ik zag dit als een kans om iets populairder te worden. En dan bedoel ik niet door slechte dingen te doen maar door gewoon veel te kletsen. xD Ik zal dit echt niet veel vaker gaan doen. Misschien ooit als we weer eens een misverstandje hebben, zoals bij tekenen. xD

    x.

    (...)
    1 keer niet. :Y)
    Maar als je leeraar je al gaat bellen heel de tijd, is het toch wel een beeeeetje uit de hand gelopen. :'D


    Ik had m'n telefoon niet bij me maar de meisjes waar ik mee naar de stad ging staan wel bekend als spijbelaars x'D

    (...)
    1 keer niet. :Y)
    Maar als je leeraar je al gaat bellen heel de tijd, is het toch wel een beeeeetje uit de hand gelopen. :'D

    Hahaha, ja. Daar heb je wel een punt :').


    Tanya is de beste.

    ik dacht een keer dat ik vrij was, dus ik met een vriendin die in een andere klas zat een beetje achter de computer. Gaat de bel, dus ik zo kijken. 'wtf, die klop staat verkeerd. Hij staat op kwart voor drie' zei zo van:'het is ook kwart voor drie' Toen had ik mijn les gemist:O
    maar de leraar was niet boos ofzeu:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?