• weetje ik kom weleens profielen tegen waarvan ik zó zeker weet, dat het een faker is..
    maar ik ga het dan nooit tegen een mod zeggen, want het is wel érg lullig om iemand als 'eventuele faker' aantegeven, terwijl je er geen bewijs voor hebt.. :x

    wie heeft dat ook? :/


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Soms

    Jaa eigenlyk wel *-*. Heb er soms ook gewoon geen zin in .. xp


    None but ourselves can free our minds.

    Ik kom eigenlijk niet veel fakers tegen. xd'

    Ik kom soms fakers tegen en dan zeg ik het gewoon

    zeg het tegen Cherished of Darkpassion die maken er zeker werk van en anders kun je mij ook wel pb'en als ik me verveel ga ik fakers zoeken X-x =']


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben er (denk ik) nog nooit 1 tegen gekomen xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Het scheelt dat wij nooit zomaar 'faker' roepen. We controleren dat altijd. En vaak vind Darkpassion die accounts dan op facebook, myspace of hyves. (de echte dan) En ik kan me voorstellen dat je dat lullig vind en dat het misschien als verklikken voelt, maar je helpt ons er wel enorm mee als je dat wel doet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zie het nooit, tot een mod dan komt zeggen. '*persoon* is fake'


    You'll never dream alone. <3

    Het scheelt dat wij nooit zomaar 'faker' roepen. We controleren dat altijd. En vaak vind Darkpassion die accounts dan op facebook, myspace of hyves. (de echte dan) En ik kan me voorstellen dat je dat lullig vind en dat het misschien als verklikken voelt, maar je helpt ons er wel enorm mee als je dat wel doet.


    Idd ='] het is toch anders dat Q aangeklaacht kon worden fsue??


    We can only learn to love by loving.

    Ja soms :'3


    I don't need words to feel those lips.

    (...)

    Idd ='] het is toch anders dat Q aangeklaacht kon worden fsue??
    Volgens mij wel ja, en dat zullen we Rutger maar besparen(nerd)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    ja ben ik ook soms .


    <3

    Ik heb het wel eens gedaan, met eentje. Maar dat bleek ook loos alarm te zijn.
    But yeah, niet geschoten is altijd mis.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb eens één iemand gemeld, maar ze konden niets doen. Ze hadden geen bewijzen dat ze fake was enzo, ook al dacht ik echt dat ze het was oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb dat ook wel eens.

    Ik.. maar dat ga ik natuurlijk ook niet aan modsvertellen , trouwens fakers zijn triest, en trieste mensen moet je geen aand8 geven


    Hated by many, confronted by none!