• Ik weet niet of er een topic al over gemaakt is, zo niet bij deze.

    Ik log in op Facebook op 15 april 2015 rond 8:39 en kreeg een melding dat mijn Facebook geblokkeerd was, dus ik raar kijken. Blijkt iemand anders op mijn pagina te zijn ingelogd.
    Ik blijk dus bijna te zijn gehackt door iemand uit Pakistan, waarbij ik mijn wachtwoord en alles moest veranderen. Gelukkig is er niks vreemds gebeurd.

    Ik wil ook iedereen hier voorzichtig mee zijn en ook op andere sites, want ik wil niet dat dit jullie ook overkomt.
    Wie heeft dit zelf ook meegemaakt en kan er tips bij geven om internet veiliger te maken?

    Dit enkel een waarschuwing, dus klik niet onnodig op links waarvan je weet dat het uit de hand kan lopen.
    Zijn jullie wel eens gehackt? En wat zou je eraan doen?

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 9:16 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Wat vervelend gelukkig is er niks geplaatst of iets. Ik ben zelf nog nooit gehackt. Daarbij let ik goed op met wat ik post en wat voor fotos. Als ik op vakantie ga zet ik het er pas op als ik terug kom. Ik heb genoeg vrienden die er bv op zetten. Van 30-4 tot 7-5 in blabla. Dan denk ik wauw je adres staat ook op facebook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat had ik laast ook iemand uit een ander land wist alle gegevens van mij ik moest ook mijn ww veranderen


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Voor zover ik weet niet. Alleen een keer als grap door 'vrienden,' maar verder niet echt dat ik weet. Ik verander mijn wachtwoord ook van tijd tot tijd.


    † Love? I want to sleep.

    Nou volgens mij was ik laatst op fb ook gehackt want ik stond uitgelogd en kon ook niet inloggen. Dus ik moest mijn wachtwoord veranderen en toen kon ik er weer in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik niet, maar mijn best vriendin wel. Die hacker had aan iedereen gevraagd of hij/zij een dropbox account aan moest maken voor je. Slim want die persoon ziet meteen al je foto's. :'D


    wat was dit ookalweer

    Voor zover ik weet, ben ik nooit gehackt geweest. Een account van mijn broertje op een gamessite wel, geen idee hoe dat is gebeurd. En ook het Facebook account van een oom van me. Die hacker veranderde zijn gegevens, en vulde in dat hij op school had gezeten in, ik denk dat het ook Pakistan was. En zelfs een schoolfoto met Pakistaanse kinderen erop werd op zijn Facebook geplaatst. Echt vreemd. Ik vraag me gewoon af waarom iemand daar tijd in steekt om dat voor de lol te doen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Bij mij is alleen mijn e-mail een keer gehackt geweest, maar dit was gelukkig over toen ik het wachtwoord veranderde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben gelukkig nog nooit gehackt. -klopt snel af-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Ik ben gelukkig nog nooit gehackt. -klopt snel af-


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben nog nooit gehackt, dat kom denk ik ook omdat ik een heel moeilijk wachtwoord van letters en cijfers heb :Y)

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 15:17 ]

    Had je daarvoor toevallig een proxywebsite gebruikt (om bijvoorbeeld langs de blokkade van Facebook op school te komen)? Die gebruiken meestal ook IP adressen uit verre landen. Daardoor leek het laatst nog alsof ik gehackt werd door iemand uit Mexico, maar dat was ikzelf toen ik geen zin had in de wiskundeles. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn nicht kreeg een keertje ook zo'n melding toen farmville helemaal in was en mijn moeder even op haar facebook inlogde om een of ander ding te doen. Was wel schrikken.


    -