• Jaman, dat doe je me niet na.
    Als kleine snotaap van paar maandjes oud, sloeg ik 's nachts al twee maaltijden over aangezien ik gemakkelijk 12u aan één stuk doorsliep. Ik deed niets anders dan slapen en spelen met mijn speeltjes die boven mijn box hingen. Eerst was mijn moeder ongerust omdat ik zo veel sliep, een normale baby wordt tienduizend keer wakker omdat ie honger heeft, ik sliep gewoon alsof mijn leven er vanaf hing.
    Ik was te lui om te leren zitten. Ik vond het altijd zo leuk om gewoon in mijn box te liggen en niets te doen. Gewoon NIETS doen. Alle normale baby's zouden al half uit hun box kruipen, ik kon nog niet eens zitten. Toen mijn moeder het beu was, nam ze me mee in de buggy naar Wijnegem Shoppingcenter, zodat ik een hele dag moest zitten. Sindsdien deed ik niets anders dan zitten. Zitten in mijn box. Zitten in de woonkamer. Zitten op een speelmatje. Gewoooooooon zitten, slapen en lachen. :'D
    Normaal komt dan de kruipfase. Die heb ik eventjes overgeslagen. Ik was te lui. Te lui om te kruipen of te lopen. Zitten was toch o zo heerlijk. Als mijn moeder me in de woonkamer zette met een speelgoedje, kon ze uren andere dingen doen, ik ging toch niet van dat ene plekje weg. Want oh noo, stel dat ik zou moeten bewegen. Ö
    Toen mijn moeder dat zitten weer bui was en ik al een half jaar te laat was met mijn loopprobeerselen, heeft ze me een keer recht op mijn voetjes gezet. Ik zette twee stapjes en viel. Ik stond terug op en kon vrolijk rond de tafel rennen. Lopen was toch niet zo vermoeiden als ik dacht dat het zou zijn. :'D
    Omdat ik al meteen na mijn geboorte hele nachten aan één stuk doorsliep, had ik metersdikke pampers nodig om al mijn gepipie tegen te houden. Damn, klinkt vies. Anyway, metersdikke pampers dus. Ineens, was mijn pampertje op een nacht droog. Mijn moeder zette me direct op een potje en toen was ik zindelijk.
    Hah, wie doet me dat allemaal na? :Y)

    Jij bent een wonderbaby ding fzo :O


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ..je was lui :'D


    Imperfection Is Beautiful

    Daar vliegt jol der ego. Zo het raam uit. Kijk maar, als je goed kijkt zie je het vliegen!:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Uh, ik helemaal niet. Ik was een vervelende baby. Ik weende heel de tijd. Ik wilde niet slapen. Eum. Wat nog allemaal? Oh ja. Ik wilde meteen lopen in plaats van kruipen. Dus toen ik 6 maanden was wilde ik al lopen. Ik was dus een moeilijke baby.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik kon niet stappen xD, ik zat in een parkje (je weet wel zo'n ding met 4 houte/metale hekken) dat elk moment uit elkaar kon vallen. En ik schoof geen centimeter op als een speeltje te ver weg lag
    Maar jij was wel geweldig als baby!!!


    Live life limitless.

    ..je was lui :'D

    Zelfs te lui om te huilen en te eten.


    Shhh. :X

    Daar vliegt jol der ego. Zo het raam uit. Kijk maar, als je goed kijkt zie je het vliegen!:Y)

    Tss, miss pin-up, houd je mondje eens. (nerd)

    Zo'n luie babay xp
    Ik hoefde niet te lopen :) ik had een kar waar ik in zat

    (...)
    Tss, miss pin-up, houd je mondje eens. (nerd)
    Tss echt niet. En ja ik ga Nena zeggen dat ze geil is. Zo..daar heb je niet van terug. (nerd)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    xD ik heb er dan tog ook een beetje vn weg tot men 1jaar en toen begon al de miserie xD

    Zo'n luie babay xp
    Ik hoefde niet te lopen :) ik had een kar waar ik in zat

    Ik was gewoon een hele gemakkelijke baby. :'D
    Mijn moeder had helemaal niet veel werk met me en mijn oma vond het geweldig om op mij te passen, ik deed toch niet vervelend. :'D

    nou ik zat nog neit in de box en ging al krijsen :|
    en snachts haalde mijn vader mij er gewoon uit en ging ik spelen.


    Nvt

    (...)
    Zelfs te lui om te huilen en te eten.


    Shhh. :X

    ..ben je nu nog zo lui? xd


    Imperfection Is Beautiful

    (...)Tss echt niet. En ja ik ga Nena zeggen dat ze geil is. Zo..daar heb je niet van terug. (nerd)(krul)

    k wou heel ff zegge dat nena geil is mr..ik ben te jong om dat te zegge -homohandje-
    :'D


    Imperfection Is Beautiful

    Ik leerde stappen op een bed O.o Like, op een bed stap je moeilijker dan op gewone grond! :'D En ik liep soms zo weg x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.