• het is achterhaalt om ze met Th te vergelijken alleen omdat ze net als Bill visual kei zijn(Bill eigelijk alleen met zn kapzel)en hun muziek is veel rustiger dat TH lijkt er niet eens op eigelijk vind ik killerpilze wat meer een wannaby TH band



    en zeg niet dat CB wannaby visual kei is wand dat lukt ze aardig om visual te zijn da vind zelfs mijn vriend en die heeft er verstand van en haat moffen

    Killerpilze daarintegen maakt net als TH Duitse rock en sorry voor de fans maar die doen met tog egt veel meer aan wannaby TH-boys denken hun looks lijken miss niet op die van Bill maar mag ik er op wijzen dat TH meer bandleden heeft dan Billy-boy!

    DUS WIE ZIJN ER NOU WANNABY'S CB OF KP????


    take me away

    Neem dit niet verkeerd op: maar zeik niet zo :Y) Hallo jij bent fan, fantastisch voor je! Maar eigenlik zit je nu kort door de bocht te zeggen dat je CB beter vind dat KP omdat ze minder naäper zijn. Dus...? Jij bent fan, de fans van KP blijven fans, de fans van TH blijven fans. De zin van het topic? (sorry was effe in een zeikbui)
    deze topic heeft als zin dat ik wil bewijzen dat CB NIET WANNABY TH IS ik zeg ook niet dat KP dat is ik zeg dat ze maar wanna TH zijn dat CB wand CB is dat helemaal niet en KP komt ook vaker in tijdschriften en valt net als TH onder het kopje Duitse rock terwijl CB alleen engels rockt(H)


    take me away

    Neem dit niet verkeerd op: maar zeik niet zo :Y) Hallo jij bent fan, fantastisch voor je! Maar eigenlik zit je nu kort door de bocht te zeggen dat je CB beter vind dat KP omdat ze minder naäper zijn. Dus...? Jij bent fan, de fans van KP blijven fans, de fans van TH blijven fans. De zin van het topic? (sorry was effe in een zeikbui)
    deze topic heeft als zin dat ik wil bewijzen dat CB NIET WANNABY TH IS ik zeg ook niet dat KP dat is ik zeg dat ze MEER wanna TH zijn dat CB wand CB is dat helemaal niet en KP komt ook vaker in tijdschriften en valt net als TH onder het kopje Duitse rock terwijl CB alleen engels rockt(H)
    ik bedoelde meer voor als je nu denkt dat ik KP haat


    take me away

    Ik vind ze alle drie heel goed. Ze maken alle drie goede muziek, en dat vind ik toch het belangrijkste.

    Maar Jo lijkt me zo iemand met veel eigendunk. Maar ik vind ze nog goed, maar Jo lijkt gewoon zo.(Srry moest ik even kwijt)


    It's all for you, my butterfly.

    Ik vind ze allebei niks maar CinemaBizarre heeft 1 goed nummer en Killerpilze heeft geen enekl goee nummer.

    XxXx

    Cinema Bizarre is visual kei, hun zijn meer het japans stijl!
    omgosh als iemand gaat zeggen dat Killerp. visual is dan weet ik ook niet meer wat wat is o_O
    Cinema Bizarre is hot ^_^ (mijn mening -_-')

    Ik heb er niet echt een mening over..
    Ik ben wel fan van Killerpilze, maar in 't live klinken ze zo anders -.-, beetje slechter.
    Ik ben gwn fan van Tokiohotel en dat zal ook niet verandere..(H)

    Cinema Bizarre is visual kei, hun zijn meer het japans stijl!
    omgosh als iemand gaat zeggen dat Killerp. visual is dan weet ik ook niet meer wat wat is o_O
    Cinema Bizarre is hot ^_^ (mijn mening -_-')
    ja jij snapt hetXD Bill heeft wel zulk haar maar voor de rest is hij niet egt visual dus ze moete niet lulle dat CB dat van Bill nagwedaan heeft!


    take me away

    Ik vind cb en kp alletwee dom ! x


    ' Yes, music is the new religion_

    Ik snap het punt niet. Maar ik hou dus echt héúlemaal niet van CB. (:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik zal wat zeggen! *Niksels wijsheid*
    Cinema Bizarre is geen naapergeval, maar mensen zeggen dat omdat ze groot en deels door TH ook in Nederland zijn doorgebroken (zeg eerlijk, als TH niet in NL was doorgebroken, zouden CB en KP ook niet doorgebroken zijn!) Maar toch vind ik dat KP meer naaapt!

    Ik vind KP niets... En geloof het of niet, maar ik heb nog nooit een nummer van CB gehoort, teminste, als ik het op de radio ofzo gehoort zou hebben een keer, weet ik daar zelf niets van af. Dus ga ik niet oordelen over CB ofzo.

    Ok in vind cb niks maar ze hebben een leid die vet naar ich bin nich ich gaat hoor meid


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    srry dat ik dit zeg xD
    Ik snap dit topic niet echt eigenlijk xD
    dat is gewoon discussieren om smaak en mening, en dat haalt eigenlijk gewoon geen steek. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik kan geen van beide bands aanhoren,ze lijke totaal niet op th,th is goed zij..
    maar das mij mening dan

    Ik zal wat zeggen! *Niksels wijsheid*
    Cinema Bizarre is geen naapergeval, maar mensen zeggen dat omdat ze groot en deels door TH ook in Nederland zijn doorgebroken (zeg eerlijk, als TH niet in NL was doorgebroken, zouden CB en KP ook niet doorgebroken zijn!) Maar toch vind ik dat KP meer naaapt!
    jah das waar Duitse bands hea:P
    egt goed punt!


    take me away