• het is achterhaalt om ze met Th te vergelijken alleen omdat ze net als Bill visual kei zijn(Bill eigelijk alleen met zn kapzel)en hun muziek is veel rustiger dat TH lijkt er niet eens op eigelijk vind ik killerpilze wat meer een wannaby TH band



    en zeg niet dat CB wannaby visual kei is wand dat lukt ze aardig om visual te zijn da vind zelfs mijn vriend en die heeft er verstand van en haat moffen

    Killerpilze daarintegen maakt net als TH Duitse rock en sorry voor de fans maar die doen met tog egt veel meer aan wannaby TH-boys denken hun looks lijken miss niet op die van Bill maar mag ik er op wijzen dat TH meer bandleden heeft dan Billy-boy!

    DUS WIE ZIJN ER NOU WANNABY'S CB OF KP????


    take me away

    Ik vind het ook altijd zo iritant dat als een duitse band in de hitkrant staat ze die weer metéen vergelijken met TH ! :S dan denk ik echt zo: er komen toch ook 10000en mensen uit Amerika of Engeland ofzo0w xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik vind het ook altijd zo iritant dat als een duitse band in de hitkrant staat ze die weer metéen vergelijken met TH ! :S dan denk ik echt zo: er komen toch ook 10000en mensen uit Amerika of Engeland ofzo0w xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik vind het ook altijd zo iritant dat als een duitse band in de hitkrant staat ze die weer metéen vergelijken met TH ! :S dan denk ik echt zo: er komen toch ook 10000en mensen uit Amerika of Engeland ofzo0w xD
    jah ma miss denken die middeleeuwers dat Duitsers geen music kunnen maken ofzo(das miss waar bij Fransen maar cker niet bij Duitsers!


    take me away

    Ik vind ze allbei vreselijk -.-`


    Bored.

    Ik vind ze allbei vreselijk -.-`
    ik vind ze allebij leuk(maar KP maar een beetje)


    take me away

    ze zijn cowl


    take me away

    Hoe het komt dat Cinema Bizarre rustiger is: Tis Glamrock x)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    mag ik vragen waarom jij je hier druk over maakt? als je een egte fan bent trek je je hier toch niets van aan?
    en voor mij heb je het niet bewezen ik vind allebei de bands niks.


    Je moet worden wie je bent.

    Allemaal geen wannab's, er zijn toch wel verschillende bands die ongeveer dezelfde stijl hebben en waarvan de fans dus soms ook fan zijn van de andere bands?


    Sweet dreams will come true.

    Ik vind dat van deze bands alleen KP de naam 'rock' mag krijgen. TH is gewoon pop, en CB is dan glamrock ofzo. Al is KP meer punk-alike in mijn ogen.
    Maar ik vind dit topic eigenlijk vrij onnozel?

    Hoe het komt dat Cinema Bizarre rustiger is: Tis Glamrock x)
    jah das ook zo cowl hea I love dat soort muziek!


    take me away