• mensen ik voel me kut wnt ik heb weer ens last van haaruitval en ik heb al zo weinig en dun haar.
    zou het komen door het weer?? dat et inene weer zo warm is of kan dat niet?
    of miss door mijn stijltang?

    Ik denk door het stijlen. ö
    En.. verf jij je haar? Mijn vriend heeft dun haar, toen hij zijn haar een keer zwart had geverfd viel het ook nogal uit zei hij.


    Mew <3

    ben je onlangs erg ziek geweest?
    als dat zo is, kan de haaruitval daarvan komen.
    dat heb ik namelijk ook gehad.
    maar je moet checken of er aan je uitvallende haren witte puntjes zitten.
    zoja dan horen ze uit te vallen, zo niet dan zou ik naar de huisarts gaan als ik jou was. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk door het stijlen. ö
    En.. verf jij je haar? Mijn vriend heeft dun haar, toen hij zijn haar een keer zwart had geverfd viel het ook nogal uit zei hij.
    ik heb mijn haar in het verleden heel wat geverft en gestraight ja maar heb weer ongvr10cm uitgroei gewoon bruin. maar die uitgroei zijn krullen/golven dat vind ik niet mooi dus die tang ik om de dag.

    Het kan veel redenen hebben. Vaak door niet genoeg vlees of andere bouwstoffen binnen te hebben waardoor je haar afzwakt enzo.
    Of het kan ook komen dat je in de pubertijd komt/zit. Ik had dat ook, hadden we aan een kapster gevraagt wat de oorzaak zou kunnen zijn en wat eraan te doen. Bij mij was dat dus doordat ik de pubertijd zat. Van voorbijgaande aard. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ben je onlangs erg ziek geweest?
    als dat zo is, kan de haaruitval daarvan komen.
    dat heb ik namelijk ook gehad.
    maar je moet checken of er aan je uitvallende haren witte puntjes zitten.
    zoja dan horen ze uit te vallen, zo niet dan zou ik naar de huisarts gaan als ik jou was. :X
    ik slik sinds vorige week de pil:O daardoor ben ik wel soms misselijk en heb opgeblazen gevoel nu je het zegt miss komt et daardoor! ik ga denk ik dan wel ff langs de huisarts volegnde week ofzo

    Het kan veel redenen hebben. Vaak door niet genoeg vlees of andere bouwstoffen binnen te hebben waardoor je haar afzwakt enzo.
    Of het kan ook komen dat je in de pubertijd komt/zit. Ik had dat ook, hadden we aan een kapster gevraagt wat de oorzaak zou kunnen zijn en wat eraan te doen. Bij mij was dat dus doordat ik de pubertijd zat. Van voorbijgaande aard. =D
    okey thnx dat wist ik niet ;)! naja ik eet goed dus daar ligt het wel niet aan.

    Kam je je haren misschien wat te hardnekkig? Het kan ook aan het seizoen liggen idd. Maar haaruitval is normaal hoor. Net zoals het weer gewoon aangroeid. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    stijltang is zéér slechtvoor je haar.. als je het vaak gebruikt kan dat idd de reden zijn.. of je borsteld je haar te hard dan krijg je ook onnodig veel haaruitval..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    stijlen !
    niet doen,
    het kan ook komen door roos ? daar krijg je haar breuken van.


    don't Worry...Be gay.

    ik heb idd ook roos.
    Maar ik zou uitzoeken waar het aan ligt.
    ieder geval bedankt voor jullie reacties ben alweer een heel stuk wijzer van geworden:Y)
    tjoo xxx

    Geen idee, maar je hebt daar speciale shampoo's en conditioners voor. (:


    A. ikmisje.

    Bij mij vallen mijn haren ook altijd uit, maar ik heb gelukkig genoeg haar dat het niet opvalt. Ik zou misschien eens een andere shampoo gebruiken of raad vragen aan je mama? En ook al een keer vaker de stijltang niet gebruiken.


    Tanya is de beste.

    Stijlen en kleuren.
    Ik zit in hetzelfde bootje. Mijn haar valt ook uit.

    Ik denk door het stijlen, had ik ook :3


    I don't need words to feel those lips.

    Dit heb ik ook gehad, en ik heb een beetje alles geprobeerd, bij mij begon het na de zomervakantie toen ik terug kwam in Nederland
    ik heb een tijdje gewacht of het over zou gaan, maar dat gebeurde niet, ik heb best wel veel haar verloren met wat ik had, en natuurlijk was ik helemaal geschrokken want bij mij vielen ze met bossen uit, ik durfde niet meer te douchen of mijn haren te kamen, ik hield ze in een staart (wat eigenlijk helemaal niet helpt).
    Ik heb heel veel informatie over meisjes van 15 en 16 die haaruitval hebben gehad gelezen, ook informatieboekjes, en het kan door heel veel dingen komen, het hoeft niet per se door een ding te komen. En ja, het kan ook door het weer komen.

    Ik ben als eerst naar de huisarts geweest en heb mijn hoofhuid laten controleren, er was niks aan de hand volgens hem, geen kale plekken geen schimel of wat dan ook. Voor de zekerheid werd ik doorgestuurd naar de ziekenhuis een afdeling voor je hoofdhuid waarvan in de naam ben vergeten. ik had 4 maanden moeten wachten voordat ik aan de beurt kwam. Maar ook daar bleek ik niks ernstigs te hebben.
    ik heb allereerst al geen stijltang meer voor twee jaar gebruikt, een paar verschillende shampoo's geprobeerd (want het kan ook namelijk door de shampoo komen welke je gebruikt, of de wisseling van je shampoo)
    ik heb daarbij ook een bloedtest gehad of ik vitamine te kort kwam of niet, of doordat het door mijn schildklier kwam, en veel meer andere dingen, en het bleek dus dat ik vitamine B te kort kwam. Ik heb een tijdje vitamine B geslikt maar het werd bij mij alleen maar erger, dus toen ben ik gesptopt.
    Ik ben weer naar de huisarts geweest ( ik heb namelijk ook veel last van roos gehad ) en heb een speciale shampoo tegen roos gekregen wat vervolgens heel wat meer hielp.
    Uiteindelijk was het op een dag zomaar gestopt, (het kan dus ook zijn dat je in de pubertiteit zit, en meerdere dingen zoals je een tijdje ziek bent geweest) maarja als je twijfelt zal ik voor de zekerheid langs de huisarts gaan zoals ik heb gedaan.

    sorry voor het lange verhaal x'D
    x


    never say goodbye.